Heel spannend voor mij!!!

Vandaag ga ik de eerste geluiden horen. :dance:

Ik ben namelijk erg zwaar slechthorend vanaf mijn geboorte.

5 weken geleden ben ik geopereerd waarbij een prothese (cochleaire implantaat) is ingebracht. Vandaag gaan ze dit aansluiten. Ik ben zo benieuwd wat ik ga horen. Omdat ik nooit echt gehoord heb, zal ik in het begin niet meer dan gedreun/gepiep horen. Mijn gehoorzenuw/hersenen moeten nog eerst wennen. Het zal uiteindelijk wel een paar maanden duren voor ik klaar met het opnieuw leren horen.

Ik ben zo zenuwachtig.



Dit wilde ik even kwijt…(duimen jullie voor me?) :wink:





lk heb hier een website over gemaakt, zie mijn www-button. Dus als je erg geinteresseerd ben, hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.

Wauw… :shock:

Dat lijkt mij inderdaad superspannend…



Er zal wel een hele wereld voor je open gaan…



Veel succes… :slight_smile:

:shock: Wauw dat is nog is fantastisch nieuws!!!



Voor mij is het zo normaal dat ik kan horen maar het blijkt maar weer dat ik dankbaar mag zijn daarvoor omdat er mensen zijn waarvoor dat niet vanzelfsprekend is.



Meid mijn duimen draaien voor je!! Succes en ik hoop dat je in de nabije toekomst alles goed kan horen! :thumbup:



:-*

Wendy super spannend en we leven helemaal met je mee. Het lijkt me echt zo’n enorme ervaring. Wauw.

@Marlous wrote:

Wauw… :shock:

Dat lijkt mij inderdaad superspannend…



Er zal wel een hele wereld voor je open gaan…



Veel succes… :slight_smile:




Hahaha ik denk dat iedereen zijn berichtje begint met: :shock: Wauw!

Inderdaad, wauw! :smiley:

Heel veel succes!

wauw wat gaaf :smiley:





:dance: :dance: heeeel veel succes :dance: :dance:

Zo dat is idd heel spannend ken ook een aantal mensen die dit hebben ondergaan, en dat was in het begin idd heel erg wennen voor ze. Nu zijn ze blij dat ze weer beter kunnen horen en gaat het goed.

Inderdaad WAUW!!!



Heb op tv er ooit eens een docu over gezien. Vond het heel emotioneel om te zien hoe iemand die nooit heeft kunnen horen opeens klanken kon horen… Die vrouw hoorde later ook veel meer dan ieder ander mens… De geluiden die wij als vanzelfsprekend zien was voor haar zoiets bijzonders… Wij horen dat niet eens meer, maar als je nooit heb kunnen horen is ieder geluidje je dierbaar denk ik



Superveel succes vandaag!!!



En wat kan er toch veel in de medische wetenschap tegenwoordig…

Dubbel, tripple WAUW!!!



Hartsikke goed en spannend zeg! NAtuurlijk ben je heel erg zenuwachtig! Ik hoop dat je vlug weer een hoop moois kan horen. Als ik dit soort berichten lees dan ben ik zo trots op de wetenschap! (ook vaak niet hoor, maar nu wel ff!)



Heel veel succes meid!

:mrgreen:

:lol: Leuk al die ‘Wauw’! Bedankt voor jullie reacties! :-*

@marielle wrote:

Zo dat is idd heel spannend ken ook een aantal mensen die dit hebben ondergaan, en dat was in het begin idd heel erg wennen voor ze. Nu zijn ze blij dat ze weer beter kunnen horen en gaat het goed.
Erg fijn om te lezen dat ze tevreden zijn! Ik hoop dat ik dat ook ben straks. :pray:

Ik duim ook voor je! Wat lijkt me dat speciaal!

spannend

Ik krijg helemaal kippenvel !! Wat spannend voor je, ik ben heel erg benieuwd naar wat je kunt horen en hoop dat alles gaat zoals het moet :pray:

wat zal dat een ervaring zijn en een hele fijne denk ik!!!

Ik hoop en duim dat het allemaal goed gaat!!

Super !!



Mag ik vragen hoe je nu communiceert, via gebarentaal?

Heel veel sterkte vandaag.

wauw wat spannend zeg!!!

Heel veel succes vandaag :thumbup:

O wat geweldig voor je, veel succes vandaag!