Heel misschien toch zwanger...?

Meiden, kan een indrooglijntje blauw zijn?



Ik bedoel, ik had/heb een :thumbdown: zw test. Maar… na 4 uur zie ik toch een dun lijntje. Ik had de test natuurlijk allaaaaaang weg moeten gooien…maarja…jullie begrijpen wel wat ik me nu afvraag. :think:

Ik zou nog een test doen morgen. Ik had hetzelfde nl. met mijn oudste :inlove:

Maar, ik snap wel dat er na enige tijd zowieso een indrooglijntje te zien zal zijn. Maar dat kan toch niet blauw kleuren zonder hcg of wel? :think:

Je zelf niet gek maken … echt. Dat lijntje is 9/10 x vals. Daarom staat er ook dat je binnen 10 min moet aflezen.



Ik heb ook wel eens een test uit elkaar gehaald, boven een lamp gehouden, nar een halve dag… jaaaaa een lijntje… twee dagen later ongesteld.



Klinkt een beetje qru hoe ik het zeg ik weet het, maar je kan je zelf helemaal gek van onzekerheid maken op deze manier. Hij moet binnen 10 min verschijnen. daarna…is het niet betrouwbaar omdat het stripje is ingedroogd incl het "lijntje"die eerder blauw had moeten worden.



Dus over een paar dagen weer testen. :pray:

Ik had dit deze zwangerschap ook. Kan dus positief zijn. Iedere 2 dagen verdubbelt je HCG dus over 2 dagen nog een keer (en dan met ochtendurine, want in de nacht word het meeste hcg gemaakt)



succes!!

Ja hier had ik het ook !! Een paar dagen later was het lijntje duidelijker en nog weer een paar dagen later weer, dusse het kan wel !!



gewoon een paar goedkope van de kruidvat kopen 2 voor 4,98 dan kun je vaker testen :wink: heb ik ook gedaan enne resultaat zie banner !!

Patries… :shifty: :mrgreen:

Ja, maar het is dus heel onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben.



Ik heb een mirena, die er volgens mij nog wel gewoon zit. Heb ook geen gevoelige borsten oid, maar ben wel misselijk en moe. Vandaar ook dat ik toch ging testen.



Nou ja, morgen nog maar wat testen inslaan haha.

Ik weet er niet zo heel veel vanaf, maar volgens mij is het idd na 10 min. niet meer betrouwbaar.

Als je over 2 dagen nogsteeds hetzelfde gevoel hebt zou ik nog een keer testen.



Ik ken 2 meiden die met een spiraal zijn zwanger geworden dus ook dat kan :mrgreen:

owwwwwwwww patries :o



:shifty: zou het dan misschien toch???

Ik wil je niet bang maken maar ik ben 1 keer door de mirena spiraal zwanger geworden.



Dus ik zou toch nog even een keertje testen meid succes!

Ik wil je niet bang maken maar ik ben 1 keer door de mirena spiraal zwanger geworden.



Dus ik zou toch nog even een keertje testen meid succes!

ik heb dit ook gehad, na een uur kwam er heel licht een lijntje, dus nog een keer getest, weer pas na een uur, toen die van clearblue gekocht en daar stond duidelijk zwanger :mrgreen:

Toen ik zwanger was van Friso had ik een negatieve test, ging weer (teleurgesteld) slapen. Toen ik wakker werd stond er een vaag lijntje. Ik dacht dat indrooglijntjes over het algemeen niet blauw zijn en bovendien moet je die echt wel bij een bepaalde lichtinval of met vergrootglas ed lezen (meestal). Maargoed, er staat niet voor niks dat je binnen zoveel tijd af moet lezen. Dussehhhhh… TESTEN!



Spannend, meis!



Groetjes,

Femke

Ow, Patries!! Toch wel spannend voor je, kan het me voorstellen. Maar maak jezelf inderdaad nog niet gek hè. Anders is het misschien zo’n teleurstelling… Maar ik weet dat je wel graag wil dus help ik je hopen hoor! :wink:

Morgen nog effe testen?

Tips voor het testen:

Zorg dat de test voldoende urine heeft opgenomen

Je hoeft een test niet met ochtendurine uit te voeren, maar zorg wel dat je niet teveel hebt gedronken. Anders wordt de urine niet geconcentreerd genoeg.

Als je twijfelt over het resultaat, vraag dan iemand anders wat hij/zij ziet. Vroeg in de zwangerschap is het soms moeilijk om in je eentje te moeten “beslissen” of het positief of negatief is.

Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een “misschien” totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch “ongesteld” wordt.

Femke, jij alweer 16 weken :shock: Wat gaat dat hard zeg!



Indd, ik wil heel graag, en ook al is dit niet gepland zou ik er natuurlijk dolgelukkig mee zijn, maar er zitten wel risico’s aan. Mijn mirena kan natuurlijk voor een miskraam zorgen, en buiten dat gebruik ik medicijnen die ik absoluut niet tijdens een zw mag gebruiken! Dat maakt het nog eens extra spannend. Ik geloof zelf niet dat ik zwanger ben, maar het blauwe lijntje doet me toch wel een beetje twijfelen. Ik heb nog nooit eerder een test gedaan terwijl ik niet zwanger was, dus ik weet ook niet of dat gekleurde indrooglijntje normaal is. :think:



Daarnaast heb ik ook nog eens geen idee van mijn cylcus, echt 0, dus ik weet uberhaupt niet of dit het juiste moment om te testen is. Moeilijk moeilijk dus allemaal…



Ik ga vanmidda in ieder geval nog 2 testen halen en ik hoop dat ik kan wachten tot morgenochtend om nog eens te testen.



Helaas heb ik de test weg gegooid, dus kan jullie geen foto showen. Het lijntje was in ieder geval wel minimaal in vergelijking met de test die ik deed toen ik zwanger was van Nesrin, maarja die verscheen ook al binnen 1 minuut. Hij was wel met het blote oog goed zichtbaar.



Aan de andere kant denk ik, er staat niet voor niks op de gebruiksaanwijzing dat je de test na 10 inuten weg MOET gooien.

Ze zouden eigenlijk een ingebouwde scredder in die testen moeten bouwen he, dat die na 15 minuten na het verschijnen van de teststreep automatisch zelf zijn eigen test vernietigd :mrgreen:



Hihi ik vind het wel spannend allemaal weer hoor! Krijg deja-vu naar 2 jaar geleden :mrgreen:

Hmm :think: , dat van die medicijnen is nou weer minder. Slik je die iedere dag? Kun je daar zo mee stoppen?

@mamalena wrote:

Hmm :think: , dat van die medicijnen is nou weer minder. Slik je die iedere dag? Kun je daar zo mee stoppen?




Ja, die slik ikdagelijks. Nee, mag ik niet zomaar mee stoppen. Ik moet dan in overleg overstappen op andere medicatie in de vorm van injecties.



Maar… heb zojuist weer een test gedaan. Ditmaal 1 van de Etos (gisteren was van Kruidvat). Het is nu zo’n 10 minuten geleden en nog geen streep te zien. Dus…