Heel misschien toch zwanger...?

ow en nu, vanmorgen nog gestest? Of vertrouw je toch op die de 2 negatieve uitslagen van afgelopen testen en dat het streepje echt een indrooglijntje is geweest? (zou je wel zeggen dan he, als deze ook negatief was) :-*

Ik heb nog wel een test liggen, maar ik laat het hier maar bij.



Blijf het toch vreemd vinden hoor dat een indrooglijntje kan kleuren, maargoed, ook weer wat geleerd.



Ben wel opgelucht en teleugesteld tegelijk.



Bedankt allemaal voor jullie reacties! :-*

ja er staat niet voor niets dat je hem weg moet gooien en na 15 minuten hij niet meer betrouwbaar is, schijnt toch vaker te gebeuren dan dus.

En hoe is het nu met de klachten, nog steeds misselijk en moe?

en lekker tegenstrijdig dan he, blij maar toch teleurgesteld :?



nou nu maar hopen dat als jullie er bewust voor gaan het gewoon snel mag lukken :-*

@femmie wrote:



En hoe is het nu met de klachten, nog steeds misselijk en moe?




Dat wel, maar ook diarree al een aantal dagen, dus denk toch dat het gewoon een buikgriepje is.



:-*

Wat dubbel, of niet :hug:

Maar als ik dat over je medicatie lees dan is het misschien maar beter van niet hè.

De vorige keer was dat toch ook zo? Toen moest je binnen 3 mnd zwanger raken en gelukkig lukte dat!

Klopt, en misschien is het inderdaad ook maar beter. Maar toch, door dit ‘geintje’ lijkt het wel of mijn drang naar een 2e kindje nog groter geworden is!



Gisteren heb ik nog een test gedaan :oops: :smiley: Gewoon om het echt uit te sluiten. En weer :thumbdown: natuurlijk, dus nu weet ik het zeker. :slight_smile: