Heel de dag met één luier, en niet omdat ze zindelijk is!

Verder kan je er misschien idd niet zoveel mee, je hebt het nu aangegeven, en ik neem aan dat het niet weer gebeurd, ze zal zich wel knap lullig voelen denk ik. Goed dat je hebt gezegd dat je anders een formele klacht in gaat dienen!

Ook goed dat ze het in het team bespreken, 1 verschoonronde vind ik ook wel erg weinig :think:

Komt ze andere keren ook kletsnat thuis dan? Als ze alleen om 11.30 verschonen? Anders is ze er later dus weer doorgeglipt, slecht hoor.

Alyt: nee, ze hebben wel meerdere rondes, maar deze bewuste leidster had Dana om 11.30 uur gecontroleerd en toen was ze droog zegt ze. Daarna eten en slapen, en toen zou er dus miscommunicatie zijn geweest, en is Dana er idd meerdere keren bij ingeschoten. Ik snap het ook niet, en ik vind het ook niet kunnen, maar als ze keer op keer sorry blijft zeggen, dan ben je uitgepraat. Ze kan ook geen excuus aanhalen, want dat is er gewoon niet. :snooty:

Op het kdv van mijn dochters slaapt iedereen zonder broek, ze gaan dan na het slaapje een liedje zingen en iedereen krijgt dan een schone luier en z’n broek weer aan, lijkt me dat je dan niet zo snel iemand vergeet :think:



Laten we hopen dat het niet meer gebeurt! Goed dat je gedreigd hebt met een klacht!



@ Anneke; hier was ook een leidster wat nonchalanter met het poetsen van de gezichtjes na de broodmaaltijd. Ik vroeg dan altijd om een snoetenpoetser als ik haar op ging halen en dan tegen haar waar de leidster bij was “meissie, je toet is helemaal vies, even schoonmaken hoor” :oops: Twee keer gedaan en nu is ze elke keer brandschoon :wink:

En over de speelmat…misschien gaan ze ervan uit dat hij zelf naar het speelgoed toe kruipt? :think:

Haha, goeie tip!

Die ga ik onthouden. :thumbup:



Volgens mij hebben ze daar washandjes, heb het d’r een keer zien doen.



En Lucas kruipt nog niet, hij kan net zitten. En als ie zit, dan blijft hij zitten. Of als hij iets te ver naar voren leunt om iets te willen pakken dan ligt hij op zijn snoet. :slight_smile:







Fijn te lezen in ieder geval dat ze het gaan bespreken.

Hoop dat ze er voortaan beter op gaan letten.

Voor nu heb je er alleen niks aan.

Het is al gedaan, en ik denk dat je er verder weinig aan kunt doen.

Maar als het zich vaak voordoet dan zou ik me wel even achter mijn oren krabben.

Anneke, dan kunnen ze inderdaad wel wat speelgoed bij hem leggen. Of vermaakt hij zich met kijken naar andere kindjes?

Mijn oudste kroop op die leeftijd ook nog niet trouwens en dat is ook goed gekomen :thumbup:

@Kay30 wrote:

Alyt: nee, ze hebben wel meerdere rondes, maar deze bewuste leidster had Dana om 11.30 uur gecontroleerd en toen was ze droog zegt ze. Daarna eten en slapen, en toen zou er dus miscommunicatie zijn geweest, en is Dana er idd meerdere keren bij ingeschoten. Ik snap het ook niet, en ik vind het ook niet kunnen, maar als ze keer op keer sorry blijft zeggen, dan ben je uitgepraat. Ze kan ook geen excuus aanhalen, want dat is er gewoon niet. :snooty:


Dat is ook zo, er is geen excuus.

Verder kan je nu niks meer alleen maar hopen dat het niet weer gebeurd, en dat ze het er inderdaad over gaan hebben!

Ik vind dat echt belachelijk. Er is één ouder geweest die heeft geklaagd omdat ze haar dochter op woensdag altijd met een volle luier haalt of met een poepbruik die duidelijk te ruiken is. Op de andere dagen wanneer ik en mijn baas er zijn is dat dus nooit zo. Ik verschoon de luiers als een kindje gekakt heeft, soms voel ik of de luier dik is en dan verschoon ik ook en sowieso als ze gaan slapen krijgen ze een schone luier en dan gaat hun broekje ook uit. Zo heb je dus wel een beetje controle. Na het slapen krijgen ze weer een schone luier en ik vind het onacceptabel als je een kind de hele dag met dezelfde luier laat lopen.

We hebben wel een keer gehad dat een kindje in de middag gebracht werd, toen NIET wilde slapen omdat hij net afgezet werd en dus bleef huilen. We hebben hem toen mee naar beneden genomen zodat hij wat kon spelen maar omdat hij dus niet naar bed is gegaan zijn we er laat achter gekomen dat hij niet verschoond was en ik zeg eerlijk. Ik voelde me echt rot terwijl het niet mijn opzet was. Ik dacht er 's avonds ineens aan van: “Oh is hij wel verschoond geweest vandaag?” Ik baal daar dan echt van want ik vind het belangrijk dat de kindjes fris en schoon zijn en de ouders brengen hun kind in vertrouwen dus ik wil ze net zo goed verzorgen als mijn eigen kind en dat doe ik ook.

Gekakt ?? :roll: :lol: Grappig! :mrgreen:

Misschien ten overvloede maar er is in dit topic al 11 maanden niet gereageerd wannabe keukenprinses, houd er rekening mee dat de topicstarter je post wellicht niet meer leest :slight_smile:

@janet76 wrote:

Gekakt ?? :roll: :lol: Grappig! :mrgreen:




Hahaha ja ik woon in België en ik kan daar beter gekakt zeggen dan gepoept want ze zeggen daar ook tegen een kind: “Op de poep zitten.” En dan moeten de kinderen dus gewoon op hun kont zitten.



En ja ik had niet door dat er al 11 maanden niet gereageerd was, ik was gewoon lekker bezig. :wink:

@wannabe keukenprinses wrote:

@janet76 wrote:
Gekakt ?? :roll: :lol: Grappig! :mrgreen:




Hahaha ja ik woon in België en ik kan daar beter gekakt zeggen dan gepoept want ze zeggen daar ook tegen een kind: “Op de poep zitten.” En dan moeten de kinderen dus gewoon op hun kont zitten.



En ja ik had niet door dat er al 11 maanden niet gereageerd was, ik was gewoon lekker bezig. :wink:


Gepoept is hier namelijk ook iets helemaal anders, maar dit terzijde! :mrgreen: :wink:

@Bietje wrote:

@wannabe keukenprinses wrote:
@janet76 wrote:
Gekakt ?? :roll: :lol: Grappig! :mrgreen:




Hahaha ja ik woon in België en ik kan daar beter gekakt zeggen dan gepoept want ze zeggen daar ook tegen een kind: “Op de poep zitten.” En dan moeten de kinderen dus gewoon op hun kont zitten.



En ja ik had niet door dat er al 11 maanden niet gereageerd was, ik was gewoon lekker bezig. :wink:


Gepoept is hier namelijk ook iets helemaal anders, maar dit terzijde! :mrgreen: :wink:




Hahaha, ja ik weet het maar ik durf het haast niet te zeggen. Ik kon het namelijk echt NIET geloven toen ik dat hoorde.

@wannabe keukenprinses wrote:

@janet76 wrote:
Gekakt ?? :roll: :lol: Grappig! :mrgreen:




Hahaha ja ik woon in België en ik kan daar beter gekakt zeggen dan gepoept want ze zeggen daar ook tegen een kind: “Op de poep zitten.” En dan moeten de kinderen dus gewoon op hun kont zitten.




:mrgreen:

Ach arm kind. Ik kan me dit ook niet voorstellen. heb zelf stage gelopen op een kdv en daar werden alle kinderen verschoond voordat ze op bed gingen en zodra ze er weer uit kwamen en s’morgens met fruit eten en s’middags ook nog een keer (en als er een kind wat onfris rook ook nog) en kan me dit niet voorstellen. Ik zou ook compleet over de emmer gaan.



Ik vind trouwens de kruidvatluiers ook super. Zo jammer dat Stijn er niet tegen kan. apart, omdat de dermatologen die luiers advizeren bij luieruitslag. Stijn doethet wel goed op huggies (lekken idd vlug door), etos en vreemd genoeg heel goed met aldi-luiers. Raar kontje!



Dikke knuf voor je meisje en ik hoop dat ze geen last houdt van rode billen!