Heel de dag met één luier, en niet omdat ze zindelijk is!

Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor… :evil:



Nondeju!! Ik ben echt heeeeeel erg boos!!



Ik breng net Dana naar bed toe, ze is de hele dag op het kinderdagverblijf geweest trouwens, was mijn werkdag, wil haar de luier uittrekken… ik kijk… WTF! Heeft ze gewoon de luier van vanochtend nog om!! :shock: Die WIJ haar hebben omgedaan! Verdomme, ik ben echt ZO boos!! Kind had een luier om die zo’n beetje 1,5 kilo woog van alle plas en poep die erin zat. Oh, ik kan echt wel janken als ik denk dat ze de hele dag met zo’n vies ding om heeft gelopen!! En zij maar zeggen: mama, auwe billen. :cry:



Ze zijn nu natuurlijk dicht, en dat is wellicht maar goed ook, want als ik nu een van die leidsters zou spreken dan gaat dat niet zo netjes. Dit KAN toch gewoon niet!! We hebben nu vakantie, maar 3x raden waar mijn eerste tocht maandag naar toe gaat.



Ik weet het trouwens zo zeker omdat ze op het kdv Huggies gebruiken en wij hebben Kruidvat luiers. Ik kon mijn ogen gewoon niet geloven vanavond! :cry:

nou jeetje zeg , dat vind ik ook niet normaal!! arm meissie

:shock: :shock: :shock: Dat vind ik echt heel erg :shock: :shock: :shock:



Kan begrijpen dat je boos bent. Ik zou er ook zeker een klacht over indienen :twisted:

Ahhh nee! Jeetje, ik word er helemaal verdrietig van :frowning: Breng je je kind in alle vertrouwen naartoe, gebeurt er dit. Heel naarr :frowning:

Wat erg zeg!! :shock:

Ik heb het ook eens gehad bij een onthaalvader van Broes, hij was nog een 4-maanden oude baby en kwam 's avonds ook eens thuis met een hele volle luier en kapotte billen, ik was razend en heb er bij zitten huilen! :hand:

Met dit en nog een paar incidenten hebben wij dan een andere onthaalouder gezocht.

Ik zou er zeker van spreken en aangeven dat je hier absoluut niet mee gediend was en bent! :hand: :-*

arm kind :hug: ik zou dus ook heel boos worden :evil:

lekker dan dat ze dei kinderen laten lopen en niet de verzorging geven waar jij voor betaald.



ik ben een keer boos op hub geworden die had ook een keer de luier niet verschoond dat was een halve dag ik kwam uit me werk arm kind de hele tijd jammeren ik zeg wanneer heb je de luier voor het laatst verschoond zegt ie o dat weet ik niet nou ook 1 van een kilo :shock:

nou ik heb hem f flink uitgescholden want hij zei dat kind is al de hele middag vervelend :evil:

Nou zeg :frowning:

Daar zou ik ook héél boos, maar ook heel verdrietig van worden. Dat is toch niet normaal? Een keertje vergeten kán… maar de hele dag? :naughty:

zou ook zeker een klacht indienen, kan me heel goed voorstellen dat je boos bent.

Jeetje, niet best!

Ik zou er ook zeker wat van zeggen, sneu hoor!

:shock: Je zou toch mogen verwachten dat ze wel beter voor je kindje zorgen toch?!?

jeetje wat erg zeg, zou ook echt pissed zijn



maar ik kan het ook gewoon niet begrijpen, hoe vaak worden kinderen nomaal verschoond op een kdv, zo’n 3-4 keer?

dan kun je het toch niet gewoon vergeten zijn, moet haast wel met opzet zijn dan, ben benieuwd of er nog meer kindjes niet verschoond zijn dan!

ze hebben toch meerdere verschoonrondjes… waanzin dat ze haar elke keer vergeten zijn…



offtopic: moeten trouwens wel goed luiers zijn, die van kruidvat die huggies van ons hadden dat echt niet gehouden!!!

:shock: :shock: :shock:

kan me voorstellen dat je erg boos bent!

ik zou er ook zeker iets van zeggen hoor!

arm meissie :hug:

:shock: menn, logisch dat je laaiend bent!!! en verdrietig.

hier ook meerdere vaste verschoonrondes per dag. hoe kan je dan een kindje steeds weer vergeten? en zo’n zware, volle luier voel je toch als je een kindje op schoot hebt/optilt?

grote :hug: voor jouw en je dochter.

ik ben benieuwd hoe het kinderdagverblijf dit denkt te gaan ‘rechtzetten’

ongedaan maken kan niet maar meer dan ‘oh sorry’ lijkt me wel gepast.

:shock: :shock: :shock:

Wat zielig voor je meisje zeg, het arme grietje…en dat ze dan zegt auwe billen mama… :frowning: ze had nog gepoept ook :o

En dat het dan nu weekend is…kan me voorstellen dat je giftig bent! :evil:



Hier hebben ze het wel eens vergeten als ze alleen 's middags kwam dus van 13.00 tot ongeveer 17.00…was hectisch geweest me buitenspelen. Is not net acceptabel…

:shock: :shock: ach gossie , dikke :hug: voor je meisje!



Ik zou echt WOEST zijn, je brengt je meisje daar met vertrouwen heen, dat ze goed voor haar zorgen, dit is echt NOT DONE!



Wel goed dat je een weekend hebt om je boosheid te kanaliseren en formuleren, in je woede heen gaan is meestal niet handig! Hopelijk ben je maandag afgekoeld.



Laat je ons weten hoe ze hebben gereageerd? Hier kom je idd niet wel met sorry, had niet mogen gebeuren!

Ik had het er net nog over met mijn vriend (hij was laat thuis, bbq gehad voor 't begin van de bouwvak :wink: ), Dana heeft dus vanochtend om 6.45 uur die luier om gekregen. Oh… ik kan echt wel janken als ik eraan denk, vreselijk vind ik het. :frowning:



@Fietje wrote:

offtopic: moeten trouwens wel goed luiers zijn, die van kruidvat die huggies van ons hadden dat echt niet gehouden!!!


Nou, ik dacht dus dat Dana een natte broek had toen ik haar optilde op het kdv. Maar ja, wat denk je dan? Zal wel ergens in gezeten hebben of zo. Ik moet wel zeggen dat ik ook echt vind dat Kruidvat luiers goed zijn, maar ja… zo goed… is dan eigenlijk ook weer niet goed. :wink:



@Cebe wrote:
ze had nog gepoept ook :o


Dat had ze (gelukkig) pas thuis gedaan, dat kondigt ze altijd aan :wink: en was net voordat ik haar naar bed ging brengen. Maar goed, het zat dus wel allemaal bij elkaar in één vieze homp luier. :?



Ik kan me niet voorstellen dat ze het met opzet gedaan hebben. Dat kan ik me niet voorstellen en dat wil ik me ook niet voorstellen, want dan kan ik haar daar niet meer heen brengen (snap je?). Van de andere kant vind ik het wel raar, dat ze idd bij alle verschoonrondes ‘vergeten’ is én dat ze ook nog geslapen heeft. Dus ze is met vieze luier het bed in gegaan, en daarna ook weer zo uit bed gehaald en wéér laten lopen. :hand:



Ik moet er maar niet te lang over nadenken nu, want ik wordt weer helemaal woest. :frowning:



@ Kaboutertje: ja, zal ik even laten weten.

Bizar is trouwens, dat notabene gisteren een vriendin van me zat te vertellen over de ouderavond die daar geweest is in mei (wij waren daar niet, zij was daar dus wel geweest), waar een moeder óók een klacht had over een luier die de hele dag niet verschoond was geweest. Mijn vriendin heeft daar toen flink op ingehaakt van dat dat echt niet kan en dat daar echt geen enkele reden voor is dat dat kan gebeuren. Ik zat gisteren nog met m’n mond open naar dat verhaal te luisteren en nu gebeurt het verdorie bij mijn meisje. :shock:

ach gos, ik zou inderdaad heeeeeel boos zijn (lees: woest :evil: ), maar vooral ook heel verdrietig…dat dit kan gebeuren zeg…



Een keertje vergeten kan gebeuren, maar een hele dag kan ik met mijn pet niet bij!



Waren het trouwens de vaste leidsters?? Misschien maakt dat nog verschil (al blijft het onacceptabel natuurlijk) :think:

werkelijk, mijn mond valt open. Ik vind dat je er nog knap mee omgaat. Ik had echt briesend van woede, met stomende oren kweetnietwat gedaan…ik zou ze maandag de broek letterlijk en figuurlijk opknopen :oops:



Ik vind het echt verschrikkelijk… :hug: