Heel de dag met één luier, en niet omdat ze zindelijk is!

Dat is tenminste iets…aan de andere kant, als ze daar had gepoept was het daar misschien opgevallen.



Ik neem aan dat ze ook niet in haar “overdag-broek” slaapt? Dan hebben ze die toch voor het slaapje aan het uit moeten doen… :hand:



Ik vind het echt heel zielig… :frowning:

Dit is echt te erg zeg :naughty:



Arm meiske…

Ik heb hier werkelijk geen woorden voor, ik ben benieuwd hoe ze reageren!

dit kan toch niet… :naughty:

Zoiets is ronduit onbeschrijflijk.



Een hele dag met 1 luier, en kunnen niet als excuus gebruiken dat het druk is… je betaald ervoor.



Pijn aan de billen… goh hoe zou dat nou komen… is geloof ik het eerste wat de kraam tegen je zegt. optijd verschonen.



En hoe moet dat als Lieke er ook heen gaat?



Je vertrouwen is gewoon weg.

jeetje wat belachelijk zeg ongelooflijk

arm meissie





maar kan het trouwens niet zo zijn naja ik hoop t een beetje eigenlijk

dat ze zijn overgestapt naar kruidvat luiers op het kdv

dat was bij ons zo namelijk ze hadden op ons kdv altijd pampers

en eline kwam thuis en in eens had ze een kruidvat luier om

sta je ook even gek te kijken hoor :shock: als je dat niet weet

maar ze zijn dus wegens de goede kwaliteit van de kruitvat luiers over gestapt !



ik hoop dat dat in dit geval ook zo is anders zou ik per direct maandag een klacht in dienen !!!

@bianca&? wrote:

arm kind :hug: ik zou dus ook heel boos worden :evil:

lekker dan dat ze dei kinderen laten lopen en niet de verzorging geven waar jij voor betaald.



ik ben een keer boos op hub geworden die had ook een keer de luier niet verschoond dat was een halve dag ik kwam uit me werk arm kind de hele tijd jammeren ik zeg wanneer heb je de luier voor het laatst verschoond zegt ie o dat weet ik niet nou ook 1 van een kilo :shock:

nou ik heb hem f flink uitgescholden want hij zei dat kind is al de hele middag vervelend :evil:




ohhhhhh dan zou ju num toch @#$!#! wat erg

maar jeetje joh wat een triest verhaal



en stel dat ze op de kruidv. luiers zijn overgestapt… dan nog heeft ze een luier van 1.5 (bij wijze van)… dat merk je in alles…



maar ja, manlief laat het hier ook nog wel eens na… het gaat al wel wat beter …



ik ben benieuwd naar hun reactie maandag…

:shock:

Nou ja zeg! Wat erg!



Ik ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen maandag!

Ik zou hier een erg groot punt van maken, zeker omdat het dus al vaker, bij andere kinderen gebeurt is! :naughty:



Moet zeggen, ondergetekende heeft haar dochter ook 1x met een luier tot op haar enkels laten rond lopen, maar dat was een dag dat we veel onderweg waren en ik er gewoon zo’n 4 uur lang niet aan gedacht had :sick: :naughty: :doh: Doe ik dus ook niet weer, het enige wat ik dan heb is een zielig grietje en ze HEEFT al zo snel en vaak last van (hardnekkige) luieruitslag. :oops:

Dat heb ik ook wel eens gehad met Luuk op het kdv en dat is werkelijk ongelofelijk dat dat gebeurd!!!

Gewoon iets van zeggen hoor!!!

:shock: arm kind, laat je niet afschepen met een: “zoiets kan gebeuren” :naughty:



bij ons op het kdv zijn over een hele dag vier veschoonrondes, poept er iemand tussendoor dan wordt die direct verschoond! bij de tweede ronde (de ronde dat ze naar bed gaan) krijgt iedreen een schone luier aan, ongeacht of er iets inzit!

Dit is met Lucas onlangs ook gebeurt.



Ik weet het ook zeker om dezelfde reden als jij, Lucas had een Pamper aan, en daar had ik een pak Etos staan.



Ik nam hem over van de leidster en de luier voelde al vol. Je denkt daar verder niet bij na (alleen dat hij thuis meteen verschoond moet worden), maar denkt dat hij net een plas heeft gedaan ofzo.



En toen zag ik thuis ook dat hij de Pamper nog aan had.

En dat was op een vrijdag, terwijl er dan op de hele dag maar 4 (!) baby’s zijn…



Maar het verschilt zo per leidster. De éne geeft hem nog een schone luier aan voordat ze hem aan je afgeeft. Hij eet alles keurig op en is schoon.



Maar er werkt sinds kort 1 oudere dame (op vrijdag dus), en ik krijg Lucas helemaal smerig terug met stukjes brood nog tussen zijn vingers, smeerworst in zijn haar en voorhoofd, volle luiers, te krappe kleding (zie ander topic), op die dag heeft hij ook nooit zijn melk of brood op, etc, etc…

Ook zijn ze vaak te laat aanwezig (op vrijdag breng ik hem om 07.30 als ze open gaan), waardoor ik hem vaak bij de BSO moet afgeven.

Een baby, op de BSO…?! :hand:



Ik haal hem altijd op vrijdag op, maar mijn man wil na het aanhoren van mijn verhalen een klacht tegen haar indienen.

‘Het zijn verdorie geen honden’, was zijn reactie…





Maar ook ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.



Je betaald er dik voor, en dat is nog niet eens het punt, je gaat er vanuit dat je kind daar in goede handen is.



Wat doen die lui daar dan de hele dag?



Lucas tref ik ook regelmatig op de ‘speelmat’ zonder speelgoed in de buurt.

Is iedereen druk bezig met flesjes, verschonen, etc.

Logisch dat andere kindjes zich dan even moet vermaken, maar zittend op een matje met niks…







Kan me er echt pislink over maken, snap dan ook goed dat jij dat ook bent!

@Jannigje wrote:

:shock: :shock: :shock: Dat vind ik echt heel erg :shock: :shock: :shock:



Kan begrijpen dat je boos bent. Ik zou er ook zeker een klacht over indienen :twisted:




Mijn eerste gedachte ook!



:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ik ben benieuwd hoe de reactie op het kdv was, heb je er al wat van gezegd?

Daar ben ik ook benieuwd naar ja.

@alyt wrote:

Ik ben benieuwd hoe de reactie op het kdv was, heb je er al wat van gezegd?


Ja, ik ben vanmorgen meteen daarheen geweest. De leidster die Dana vrijdag in de groep had was er, en haar heb ik er ook over gesproken.



Tja… 1000 excuses en dat ze het heel erg vond en zo. Maar ja, daar koop ik niks voor natuurlijk. Ze zegt dat ze om 11.30 uur gecontroleerd heeft en dat de luier toen droog was. Ja, ik geloof dat niet (vanaf 6.45 uur), dat heb ik ook gezegd, maar het is mijn woord tegen het hare.



Ik heb gevraagd wat ze gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Daar gaan ze het in het team over hebben en dat hoor ik na onze vakantie, wat daar uit is gekomen.



Verder heb ik gezegd dat ik er nu geen verder werk van ga maken, maar dat als dit nog een keer gebeurt (dat is werkelijk niet te hopen), ik een formele klacht in ga dienen.



Sja, en dat is het dan… je kunt erg weinig zeggen tegen iemand die zich verontschuldigt. Na 5 keer sorry heb ik het wel gehad, dan ben ik uitgepraat.



Wat zouden jullie gedaan hebben eigenlijk? Had ik iets anders moeten doen?

denk dat je ze wakker hebt geschud zodat het niet nog eens gebeurt,zou er na je vakantie wel nog tegen andere leidster op terug komen.

je kunt dan aan haar reactie zien of het echt besproken is,zo niet klacht indienen.

Lekkere opvang is dat zeg.

Ik denk dat ik had gezegd dat ik aan die sorry niet veel heb.



En dat hun verantwoordelijk zijn… maar het excuus dat ze haar om 11.30 uur heeft gecontroleerd en dan droog :think: geloof ik ook niet hoor



maar waarom controleer je dit na het slapen of rond 14.00 /15.00 uur niet nogmaals.



Met andere woorden de kinderen krijgen maar 1x op kdv een schone luier aan…



Thuis, kvd en dan maar weer thuis, lijkt me ook een beetje weinig hoor.

Ja Pitje, vind ik ook. De leidster zei dat het na het slapen ergens fout was gegaan. Ik haalde afstreeplijstjes aan, zij zei dat ze die al gebruiken. Hoe kan het dan dat mijn dochter er doorheen is geglipt?? :think:



Maar goed, ik kan wel zeggen dat ik er geen genoegen mee neem, maar gedane zaken nemen geen keer, wat moeten ze er nu nog aan veranderen? Ik wil dat ze maatregelen nemen voor de toekomst! Ze had het al over zowiezo verschonen, droog of niet. Dat lijkt me een goede eerste stap iig.

@Kay30 wrote:

Ik wil dat ze maatregelen nemen voor de toekomst! Ze had het al over zowiezo verschonen, droog of niet. Dat lijkt me een goede eerste stap iig.




Klopt dat is een hele goede reden, heb je toch al iets bereikt :thumbup: