heeeeel licht lijntje op de test?? HELAAS !!

Mijn test was ook heel licht bij Brian en toen was ik al 6 weken dus :smiley:

Die buikpijn is gewoon van de zenuwen meid! Maar ik snap dat je jezelf gek maakt met welles/nietes…

Gauw naar de dokter dan maar en dan wel snel hier komen posten hoor!

Liefs

Ik hoop het Juud!!!

Ik hoop dat de dokter je wat gerust kan stellen :-*

Je bent nu toch zeker al wel terug of zit je lekker bij nath een bakkie te doen? Laat ons niet zo in spanning, meid… :pray:

helaas…

Negatieve test van de HA…

Maar omdat ik vanmorgen een posi test had, vermoedt ze dat ik te vroeg test.

Helaas ontdekte ik net dat ik nu roze verlies, richting het rode al…

Dus waarschijnlijk een hele vroege miskraam die ik niet eens had geweten als ik die posi test niet had gehad…

Jammer… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

He getsie :cry: !! Meid, sterkte ermee hoor!!

Dikke knuf van mij

:hug: :hug: :hug:

Och nee :frowning: Heel veel sterkte ermee… :hug: :-*

Is je cyclus dan zo onregelmatig? Omdat je banner op 5 dagen over tijd staat :think:

He meid wat jammer :hug: . Het klopt wel met een vroege miskraam: wel kwaaltjes maar geen echt positieve test. Veel sterkte en hopelijk volgende maand beter :pray:

heel veel sterkte minniemouse!!

maar goed dat je naar de dokter bent geweest!!

:hug: :hug: doe maar lekker rustig aan vandaag!!

Ah nee!! Wat ontzettend balen zeg… :cry:

ik weet niet zeker of ik mijn nod 5 dagen geleden had.

Ik ben uitgegaan van 28 dagen, maar die maand ervoor leek het of 28 of 30 dagen!!!

Nu na dit weet ik het helemaal niet meer.

Moet ik nu eerst afwachten tot die ongi goed doorbreekt en dan pas tellen???

ohhhh meisje toch…hier een dikke kus en knuf voor jou.

liefs nathalie

Oohh meid balen. :hug:

He wat jammer :hug:

Lees je verhaal nu pas, wat balen zeg :frowning: :frowning:

Hè, wat klo*te, zeg… :frowning: Ik had voor je gehoopt dat de testen duidelijker zouden worden en dat je zwanger was! Het kan inderdaad zo zijn dat je voor je NOD getest hebt en je daarom zo’n licht lijntje had. En dat je nu toch een soort van vroege miskraam hebt. Misschien had je het anders niet eens doorgehad als je later getest had… Wel flink balen, hoor! Qua cyclus moet je pas gaan tellen op de dag dat je helderrood bloedverlies hebt, dat is cyclusdag 1.

Sterkte!

Groetjes,

Jippie

Jippie, dankjewel.

Dan wacht ik tot ik helderrood heb en ga dan tellen. Dan houdt ik dit keer minstens 32 dagen aan dan zit ik redelijk goed. (of het moet nu nog een paar dagen langer duren, dan tel ik die erbij op)

XX

:hug: :hug: :hug:

Balen meis :cry: Ik ga heel veel voor jullie duimen dat jullie snel een brusje krijgen voor Matthijs :pray: :-*