JA hoor, daar ben ik weer te zeuren :oops:
Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik zie een piepklein licht lijntje!!
Een streep kan je het echt niet noemen, maar het testvakje is absoluut niet strak wit.
Wie heeft dit ook meegemaakt??
Kan ik er nu vanuit gaan, of is het nog niet zeker???
Ik heb nog steeds ongikrampen en kan me ineens niets meer herinneren van mijn 1e zwangerschap :think:
(normaal zou ik zeggen: streep is streep…
maar ja, nu gebeurd het mij en dan gaan die hersenen ineens allemaal belachelijke onzekere dingen denken etc. Ik zoek dus waarschijnlijjk gewoon bevestiging en hoop via jullie!!)
Ik had de cb gedaan en daar kwam ook een heeeel vaag streepje.
Zo vaag dat ie even later niet eens meer te zien was.
Bij mij is het goed uitgepakt, maar ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt.
Ik weet niet met welke je getest hebt?
Maar ik kan de kruidvattesten aanraden.
Ik heb de kruidvattest gedaan!!!
De CB digitaal was bij mij van het weekend 3x negatief. (te vroeg getest misschien)
patries een streep is een streep word er altijd gezegt!!!
ik hoop het zo voor jullie!!! :-* :-*
Patries, streep is streep hoor!! Zou het dan echt…
Oh, ik hoop het zo !
Liefs,
Juud
Foto!
gr. Nienke
Oh meid, je maakt mij ook helemaal zenuwachtig :mrgreen: .
Maar ja…een streep IS een streep .
Ik hoop het zo!!!
@nienke2 wrote:
Foto!
gr. Nienke
Heb ik geprobeerd, maar dat lukt dus niet :wall:
maar zou het dan toch gewoon echt zo zijn???
Tja, moeilijk. waarom probeer je niet een digitale nog een keer. Als er een + staat of zwanger dan weet je het 100% zeker. Als er een licht streepje verschijnt van het zwanger zijn dan zullen die anderen ook vast positief zijn. Ff naar de winkel dus. wel snel graag want wij zijn nieuwsgierig!
gr. Nienke
Mijn eerste testen die ik gedaan heb hadden ook een heel vaag lijntje. Kreeg het ook niet duidelijk op de foto, pas toen ik m vol in t licht had gelegd wilde t erop haha. Een dag later was het iets duidelijker… Ik duim voor je!
o enne… als je vandaag nog een keer zou willen testen… hou dan een paar uur je plas op, is t hormoon weer wat meer geconcentreerd Zo heb ik op 1 dag een negatieve en een positieve digitale cb gehad :lol: :roll:
heb de foto ff opgezocht voor je
minniemouse
ik heb hetzelfde bij mij was het lijntje alleen wit dus dacht meteen nega maar nu twijfel ik want op die andere was de test strak wit zonder lijntje
ja die blauwe die was bij allebei hetzelfde!!
ik doe morgen ochtend weer een test en dan kijk ik wel of ik weer een lijntje zie.
Vickey, zo lijkt die van mij ook!!! Misschien was tie zelfs nog ietsjes duidelijker…
Ik ga pas donderdag ofzo weer testen, dan heb ik meer kans op een duidelijke streep…
Bianca, het lijntje moet wel blauw worden hoor!! Volgens mij kan je geen wit lijntje krijgen, of begrijp ik je helemaal verkeerd :oops:
Nou… dan wens ik je alvast voorzichtig gefeliciteerd :inlove:
Dat is nou gelijk de reden dat ik dus een digitale deed. Dat gedoe de hele tijd met een vaag lijntje, zo vervelend!
De digitale is gelijk duidelijk, en scheelt een hoop keren testen
@Vicky wrote:
Nou… dan wens ik je alvast voorzichtig gefeliciteerd :inlove:
thank you very much :mrgreen: :inlove:
Heel dit topic gemist bijna…zou spectaculair zijn, meid!!! :dance: Kan ik eens iets leuks voor jouw kiddie gaan shoppen! :mrgreen:
@Moon84 wrote:
Dat is nou gelijk de reden dat ik dus een digitale deed. Dat gedoe de hele tijd met een vaag lijntje, zo vervelend!
De digitale is gelijk duidelijk, en scheelt een hoop keren testen
Bij mij dus niet!!
Ik heb al 3 digitale verknald!! Dus gokte nu maar op de kruidvattest!!
Ik ben er nu wel redelijk van overtuigd dat ik echt zwanger ben, want ik heb echt een streep gezien!!!
Maar ik snap je wel hoor, met die digi heb je iig geen twijfel over wel of niet een streep.
Bij mij duurde het trouwens best wel eventjes voor de digitale ging meewerken.
Ik zou dan donderdag nog eens een digitale doen.
:shifty: de test van de apotheek is ook een goede, hoeft niet perse bij ochtendurine…
De dag dat ik 1 dag overtijd was, was de etostest negatief en de apotheektest einde van de middag positief.
Dat met maar 1 dag overtijd…
op een duidelijke streep :inlove: :inlove:
Enne alvast toch gefeliciteerd, streep is streep ookal is’ie heeeel licht :inlove: