heeeeel licht lijntje op de test?? HELAAS !!

Streep is streep!!!

Ik had zo’n vaag streepje dat je hem alleen maar kon zien als de test open was gemaakt. En kijk maar op mijn banner :inlove:

Een streep is in principe een streep, dus dan zou je zwanger zijn. Alleen moet de streep na verloop van tijd wel duidelijker worden. HCG verdubbelt elke 2-3 dagen, dus dan zou de streep over 2-3 dagen flink dikker moeten zijn. Als de streep zo licht blijft, dan kan het betekenen dat je niet zwanger bent & of dat het niet echt goed zit. Ik ken helaas meiden die zo’n lichte streep bleven houden en dat is dan weer niet een goed teken. Dus ik zou over een dag of 3 opnieuw testen en dan met een Kruidvat-test of een gewone CB. Die werken altijd goed en hebben minder HCG nodig dan een digitale CB of een Predictor.

Heel veel succes!

Groetjes,

Jippie

dank jullie wel…

Jippie, ik ga idd donderdag of vrijdag opnieuw testen.

Als er dan een dikke streep in staat, dan geloof ik het pas echt en verander ik mijn banner.

Tot die tijd blijf ik voorzichtig…

(Ik doe net mijn beha uit en mijn borsten voelen als 100 kilo met brandende tepels…is voor mij ook weer een teken haha)

Ha, kom ik je hier ook eens tegen! Maar nogmaals gefeliciteerd, en hopen dat je donderdag een veete streep krijgt zodat je echt zeker bent :-*

Hoi Minnie,

Met hoeveel dagen overtijd heb je dan positief getest bij Matthijs? Was dat ook later pas? Al je kwaaltjes klinken wel goed in elk geval! Succes met testen & ik hoop dat je dan een banner kunt maken!

Groetjes,

Jippie

heb een andere test genomen vannacht en die was negatief dus wacht nu echt tot zaterdag!!

Jippie,

Bij Matthijs had ik precies 28 dagen na laatste ongi getest en toen had ik ook een heel vaag streepje.

2 dagen later kwam moeders voor moeders al en toen sprong de streep van die test bijna van het vel zo sterk hahaha.

Ik weet nu dus ook niet precies wanneer ik NOD had/heb. Misschien heb ik wel te vroeg getest (al zegt mijn gevoel van neit)

Ik probeer het morgen gewoon weer.

hier ook een heeel vaag streepje,

na 2 dagen een cb gekocht en toen werd het pas echt duidelijk

meid alvast gefeliciteerd

hier nog mijn foto van de test

Ha dames,

Hier vandaag ook een vage tweede streep te zien. Ik test zaterdag nog een keer en hoop dan een vette streep te hebben.

groetjes Leonie

Ha, kimmetje en aan je banner is toch overduidelijk te zien dat je een beebje krijgt…

Ik had dus ook zoooooooooon vaag streepje…(die is nu trouwens helemaal van de test verdwenen)

Leonie, irri he die vage strepen…

Ik ben een mens van duidelijkheid…niet dat gemier met vage dingen :mrgreen:

Morgenochtend test ik opnieuw…kijken wat ie doet… :pray:

zoals al gezegd, een streep is een streep, mijne zag je pas onder een bouwlamp en het was toch echt zo,

maar hij word na een aantal dagen donker dus je zal zeker nog overtuigd worden

vanaf hier: gefeli meis :-*

het is morgenochtend :wink: Kom maar op met die duidelijke test :mrgreen: :wink:

Geen duidelijke test, weer een vage…

Ik de HA gebeld, ik zit er toch mee hoor!!

Ze begreep het en ik mag over een uurtje langskomen en dan doet ze samen met mij nog een test!!!

(maar ze zei al, een lijntje is een lijntje dus ik zou wel zwanger moeten zijn)(maar voor mijn eigen gemoedsrust, mag ik zo komen!! TOF HE)

enneh, wat leven jullie allemaal mee zeg!!

Dat doet me wat hoor :-* :-*

Super hoor dat je HA zo meerwerkt!

Succes en hopelijk kan zij uitsluitsel geven :pray:

Ja tof he!! Had ik niet verwacht hoor!!

Ik vind het wel spannend…

Heb net koffie gedronken, hoop niet dat dat uitmaakt voor de test haha

(WAAR kan je je druk over maken he!!! hihihi)

:pray: :pray: :pray: ik duim voor je meis succes zo meteen bij de dokter

liefs anneke

ohhh meid suc6!!!

ik stuur je zo ff een pb, doeiii

Wow, Patries!! Wat goed dat je effe langs mag komen voor een extra test!

Maar dit kan niet meer missen hoor, jij bent gewoon ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: !!!

Er komt gewoon een brusje voor Matthijs aan, joepie!!!

Liefs.

Juud

Oh ik hoop het echt…

Verlies net een klodder bruine troep…(had ik vorige week ook van woensdag tot en met vrijdag)

En heb buikpijn…

zou het dan gewoon een net niet zwangerschap zijn…

Dat als je geen test had gedaan, dat je dan gewoon denkt dat je ongi bent/wordt???

Mezelf gek maken, kan ik heel goed trouwens hoor, maar ja ik voel het toch echt…