Hebben jullie stormschade?

Hier is de kruin van onze boom voor de helft geknakt en hangt nu een verdieping lager. Kan er al niet meer onder door lopen, dus daar moet wat aan gebeuren. Verder een struik met bloemen omgewaaid, die nu over het tuinpad heen ligt. En een rieten pot met spaanse margrieten omgewaaid (dat beschouw ik als een goed teken voor vanavond :mrgreen: )



En hoest bij jullie?

Geen schade aan spullen, zo hard heeft het hier niet gestormd gelukkig, wel lekker veel regenval!! Het enige wat we hier hebben is veel troep uit de bomen, blaadjes en ander klein spul.

Ehm…gisterenavond hadden we een bbq in onze tuin met de buren…onder de partytent…totdat hij wegvloog (ondanks dat ie aan de muur bevestigt was). Maar heerlijk, wat een lol!

Maarre…1 van onze vlaggetjesslingers heeft het begeven…ik ga m zo snel weer ophangen…beschouw het ook maar als een goed voorteken… :shifty: :mrgreen: :dance:

Wij hebben geen tv ontvangst meer, van ZIGGO, iemand anders hier ook een probleem mee??? :think:



Verder geen schade, maar het was wel doodeng, 2 keer vlak naast ons ingeslagen, brrrr…

hier is er alleen een tak van een boompje afgeknakt

maar voor de rest valt het mee…

maar wat een weer zeg pfffff

ik had avonddienst en moest door dat weer naar huis

ik zag bijna geen hand voor ogen en spoelde bijna van de snelweg af

en dan zo lekker door de polder zo tussen de weilanden met dat omweer

ik ben normaal niet bang voor omweer… maar nu vond ik alles zo bij elkaar toch wel eng … brrrr :shifty:

hier ook geen schade, heeft niet zo heel hard gestormd.

@Sennapen wrote:

Wij hebben geen tv ontvangst meer, van ZIGGO, iemand anders hier ook een probleem mee??? :think:



Verder geen schade, maar het was wel doodeng, 2 keer vlak naast ons ingeslagen, brrrr…




Ik ga even voor je kijken.

hier ook een paar knallen en veel regen verder niet

Hier heeft de bliksem de weg naar ons zwembad gevonden. Zat een eeeeenooorme scheur in. Da’s dus wel jammer, maar was allang al blij dat het niet in ons huis was :shock:

Ik heb er vannacht doorheen gelopen en gefietst. We waren op Bospop, festival hier in Weert. Ik heb nog nooit zo hard gefietst, wat was ik bang (en nat :roll: )…

@Sennapen wrote:

Wij hebben geen tv ontvangst meer, van ZIGGO, iemand anders hier ook een probleem mee??? :think:



Verder geen schade, maar het was wel doodeng, 2 keer vlak naast ons ingeslagen, brrrr…






Heb je inmiddels weer ontvangst?

Wij hebben er geen last van gehad met de tv.

het was hier flink aan het regenen en onweren maar verder geen last gehad.





wij hebben ook ziggo en bij ons doet hij het prima :thumbup:

@Rooike wrote:

@Sennapen wrote:
Wij hebben geen tv ontvangst meer, van ZIGGO, iemand anders hier ook een probleem mee??? :think:



Verder geen schade, maar het was wel doodeng, 2 keer vlak naast ons ingeslagen, brrrr…






Heb je inmiddels weer ontvangst?

Wij hebben er geen last van gehad met de tv.




Nee, mijn vriend zei gister nog. Zal je net zien dat we een storing krijgen met de tv en de finale niet kunnen kijken, alleen had hij het over heel Nederland. Had liever gehad dat ie zijn mond hield :wall: :evil:

@Moosje wrote:

Ik heb er vannacht doorheen gelopen en gefietst. We waren op Bospop, festival hier in Weert. Ik heb nog nooit zo hard gefietst, wat was ik bang (en nat :roll: )…




Hoe was TOTO? Ik heb lang getwijfeld of ik zou gaan, maar uiteindelijk toch niet geweest…



Gelukkig nu dus niet door dat weer gehoeven. Verder geen schade of iets.

@Sennapen wrote:

@Rooike wrote:
@Sennapen wrote:
Wij hebben geen tv ontvangst meer, van ZIGGO, iemand anders hier ook een probleem mee??? :think:



Verder geen schade, maar het was wel doodeng, 2 keer vlak naast ons ingeslagen, brrrr…






Heb je inmiddels weer ontvangst?

Wij hebben er geen last van gehad met de tv.




Nee, mijn vriend zei gister nog. Zal je net zien dat we een storing krijgen met de tv en de finale niet kunnen kijken, alleen had hij het over heel Nederland. Had liever gehad dat ie zijn mond hield :wall: :evil:




oh die mannen haha.





hier ligt het hele wandelpad onder de takken en bladeren. het waaide hard en regende heel hard. verder felle bliksem en donders. vind het een wonder dat de kleine niet is wakker geworden.

Hier heeft onze 6x3 party tent het niet overleefd, helaas staat mijn gammele schutting nog wel overeind… dinsdag komt er iemand van de woningbouw om daar naar te kijken, valt er bijna uit en zat verborgen onder een klimop… had mooi geweest als hij door de storm er helemaal af vloog, maar helaas.



Verder hebben we geen schade gelukkig, maar het ging wel even aardig tekeer hier zeg! :shock:

hier 1 geknakt takje aan de klimop… nou dat is de schade dus niet :wink:

Wij hebben gewoon ziggo.

Hier ook heel flink onweren en flink geregend… Maar zover nog geen schade gezien…

Maar het waren echt flinke knallen vannacht :shock: Ik was er gewoon eng van… En zelfs kleine man werd er wakker van…

wij zelf niet maar een paar huizen verderop is de bliksem in een boom geslagen die lag waarschijnlijk over de weg want heb ze vannacht een uurlang horen zagen.

en toen ik vanochtend vroeg naar mijn werk reed zag ik hem liggen in stukken aan 2 kanten van de weg zo groot was hij

ow en wat ging het hier te keer vond het echt beetje eng.