@Huggie wrote:
Volgens mijn vk onzin, ze zei dat het pas schadelijk zou kunnen zijn als je meer dan een potje kaneel per dag weg werkt, maar zelfs dat is niet eens bewezen…
blegh moet er niet aandenken :sick: een potje per dag :eh:
@Huggie wrote:
Volgens mijn vk onzin, ze zei dat het pas schadelijk zou kunnen zijn als je meer dan een potje kaneel per dag weg werkt, maar zelfs dat is niet eens bewezen…
Ik denk dat we onszelf helemaal gek laten maken door alle regeltjes. Pas geleden liep ik met mijn moeder door de supermarkt, ik bleef die middag eten en ze wilde wat lekkers voor op brood kopen. Iets wat ik ook mag.
Ik heb zo vaak “dat mag ik helaas niet hebben” gezegd dat we er allebei gewoon een beetje sjagerijnig van werden.
Hoi!
Klinkt wel allemaal erg lekker… haha zelfs ik kreeg zin in redbull terwijl ik het bijna nooit dronk. Eigenlijk alleen als ik uitging. Of het rose als het warm weer is op het terrasje.
Ik heb alleen erg veel zin in een salade of toast met gerookte zalm.
Maar weten jullie of zoute drop wel mag?
Groetjes
@kiki1987 wrote:
Hoi!
Klinkt wel allemaal erg lekker… haha zelfs ik kreeg zin in redbull terwijl ik het bijna nooit dronk. Eigenlijk alleen als ik uitging. Of het rose als het warm weer is op het terrasje.
Ik heb alleen erg veel zin in een salade of toast met gerookte zalm.
Maar weten jullie of zoute drop wel mag?
Groetjes
@Happy mommy wrote:
Wentelteefjes!!!
Maar dat mag gelukkig wel!
Euhhhh...ik wil de pret niet bederven maar bij ons gaat er kaneel op de wentelteefjes. Dat mag volgens mij toch niet? :think:
gaat zoeken…
@Huggie wrote:
Gezond/VGZ zegt:
Kaneel
Kaneel bevat de smaakstof coumarine. In verschillende dierproeven is gebleken dat coumarine als zuivere stof kankerverwekkend is. Of dat ook bij de mens zo is, is (nog) niet duidelijk. Ook is onbekend of coumarine in de vorm van kaneel hetzelfde effect heeft als zuivere coumarine. Dat zou nog verder onderzocht moeten worden. Kaneel zit in onder meer: kaneelthee, appeltaart, ontbijtkoek, kruidkoek, stroopwafels, kaneelkoekjes, pepernoten en speculaas. Een normaal gebruik van deze producten is geen probleem.
Gelezen huggie, dank je! Hele geruststelling!
:drool: Redbull :drool: