Wijn…en bier…
ja een wijntje zou er wel ingaan!!!
Of een bord vol carpaccio…
ik ben helemaal geen drinker , gewoon zo heel af en toe een glaasje.
maar toch denk ik nu ook regelmatig van ja daar heb ik wel zin in.
en broodje filet americain :drool:
Bij Lenn dus nooit en nu denk ik soms: nouwww en zoet wit wijntje…
:silenced: … maar nee, zwanger zijn is voor mij 100% alcoholvrij! :mrgreen:
Dat vind ik het grappige, ik ben helemaal geen drinker, trek heel af en toe eens een blikje bier open, lees: 1x per maand.
Maar nu ik zwanger ben heb ik er onwijs veel trek in, maar ook hier hetzelfde, geen drank, sigaretten, carpaccio, etc voor mij
Nee dat niet, alhoewel, toen het heel warm was miste ik wel mijn roséetje
hoor.
Nu heb ik al weeeeken trek in een broodje filet. Zoonlief heeft ook beloofd
dat zodra mama de baby heeft hij naar de supermarkt om de hoek loopt
om een bakje filet alleen voor mama te kopen :inlove:
@Huggie wrote:
Wijn…en bier…
Ik moet er niet aan denken! :sick:
Wel zin in choco-slagroomsoesjes. Of gebakken camembert met cranberrysaus. Pudding. Dropjes. Chips en dip. Aardbeien met slagroom. Verse jus. Thais eten. Of Indiaas. Of Ethiopisch. Jeetje, ik lust het allemaal wel! :shock:
Wijn zou ik vanavond wel eens zin in kunnen krijgen…(verjaardag) Paar weken geleden kreeg ik ineens zó’n zin in een cola-malibu!! :drool: Da’s echt mijn drankje… Ik drink anders ook amper, maar als het dan niet mag dan ruikt het ineens wel heel erg lekker :shifty: :mrgreen:
Verder, zin in T-bone steak met kruidenboter erover…en verder eigenlijk niets raars, had in mijn 1e zwangerschap ook geen rare eetgewoonten (gelukkig!)
ik droomde laatst dat ik aan mijn 2e glas wijn zat (terwijl ik normaal gesproken bier drink) en toen pas bedacht…hé ik ben toch zwanger, dan mag dit toch niet :think: :lol:
Nienke
Ja heerlijk!! een glaasje rode wijn, groot glas witbier, lekker op t terras!
Carpaccio is ook zoiets… en mozzerellakaas in een salade… broodje martino.
Echt erg he!
Maar vooral de rode wijn vind ik moeilijk. Al dronk ik normaal misschien 1 glas op de week ofzo? Voel me soms net zo’n alcoholist, omdat ik er zo van kan balen :oops:
Nu neem ik af en toe een klein slokje rode wijn van een vriendin, en zit ik verder aan mijn spaatje rood, bitter lemon, tonic of ice tea :mrgreen:
Ik zie nu al op tegen oud en nieuw! Champagne is namelijk zoooo lekker!
Ik heb trouwens een tijdje terug toen we gingen bbq-en een fles kinderchampagne voor mezelf gekocht, kon ik toch een beetje meedoen met de wijn :mrgreen:
@MariekevD wrote:
Ja heerlijk!! een glaasje rode wijn, groot glas witbier, lekker op t terras!
Carpaccio is ook zoiets… en mozzerellakaas in een salade… broodje martino.
Echt erg he!
Maar vooral de rode wijn vind ik moeilijk. Al dronk ik normaal misschien 1 glas op de week ofzo? Voel me soms net zo’n alcoholist, omdat ik er zo van kan balen :oops:
Nu neem ik af en toe een klein slokje rode wijn van een vriendin, en zit ik verder aan mijn spaatje rood, bitter lemon, tonic of ice tea :mrgreen:
Ik zie nu al op tegen oud en nieuw! Champagne is namelijk zoooo lekker!
Ik heb trouwens een tijdje terug toen we gingen bbq-en een fles kinderchampagne voor mezelf gekocht, kon ik toch een beetje meedoen met de wijn :mrgreen:
Mozzarella mag volgens mij, maar dan wel rekening houdende met de soort, dus met welke melk het bereid is…
Toch? Zelf heb ik er weinig trek in namelijk
Kalfsfilet American
En zalm vd ikea met dat heerlijke sausje
:drool: :drool:
Nog heeeeeel even Claudia!
Althans, hoop ik voor je :hug:
@Affie wrote:
Nog heeeeeel even Claudia!
Althans, hoop ik voor je :hug:
:-* :-*
@ huggie, ja dat klopt, maar van de week was ik uit eten en had zin in salade met mozzerella, maar daar was de mozzerella dus van rauwe melk gemaakt, dus mocht ik niet… Dus dat was even balen
Oh ja, heerlijk!!!
We hebben van vakantie een doos vol lekkere wijn meegenomen maar die moet nog maar even blijven staan…
En Sushi :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Tiramisu :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ben momenteel verslaafd aan kaassoufflé’s, die mogen gelukkig wel!!
lol ik heb soms wel zo van … lekker een wijntje …
en dan 0,5 sec later flits door me hooft … heyyy hoooowww je bent zwanger!!!
ik geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben denk ik :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nou niet zo zeer alchohol…
Wel heel erg veel zin in:
Een sigaretje :oops:
carpaccio met kaas en pijnboompitjes :drool:
Hard broodje met veel file en uitjes :drool:
ten tijde van de zwangerschappen…
heerlijke mediumgebakken biefstuk :drool:
was ook het eerste wat ik van mijn lieve te eten kreeg :inlove: