Hebben jullie ook zo'n man.....

Die het niet kan laten om alvast wat vuurwerk af te steken?!?!?!?!



Het is gewoon verschut, hij heeft net twee vuurpijlen en een grote pot staan afsteken (voor Jimmy zei hij :liar: )



Ik vind het prachtig om te zien maar blijf het liefste uit de buurt van al dat vuurwerk. Heb het zelf ook nog nooit afgestoken.



Hij is al dagen aan het bedenken hoe en in welke volgorde hij alles af gaat steken!



Mannen :wall:

Hier hetzelfde verhaal hoor,maar het ergste is ik vindt het zelf ook erg leuk om te doen :oops: .



Ik vindt het dan ook erg jammer dat ik het vuurwerk geweld dit jaar verstek moet laten gaan.



Dit jaar ga ik het vuurwerk maar heel braaf van achter het raam bekijken.

ehhh nee, ik heb niet zo’n man (heb ook geen man :mrgreen: ). Maar nu al vuurwerk afsteken :naughty:



Ik bekijk het vuurwerk altijd mooi vanachter de ramen, lekker op afstand :thumbup:

Vind het echt niet kunnen dat volwassen mannen nu al vuurwerk af steken, volgens mij vergeten ze gewoon hoeveel last een ander er van heeft :x . En het mag nog niet eens!!

Kijk dat stoere puberende jongens/meiden dat met hun vrienden doen, vind ik ook niet goed, maar die weten meestal niet beter :wink:

Ik ben blij dat mijn man zo niet is.



Zelf heb ik altijd wel vuurwerk afgestoken met oud en nieuw. Maar sinds we kinderen hebben steken we zelf geen vuurwerk af.

Maar tijdens het vuurwerk wordt er toch altijd wel eentje wakker dus dan kijken we op zolder naar het vuurwerk wat er in de buurt afgestoken word.

Ik ben ‘blij’ dat we dit jaar alleen met z’n drietjes zitten en niet met vrienden. Dat scheelt ons zo’n domme honderdduizendklapper (eigenlijk wilde vriendlief evengoed zo’n ding maar ik heb hem gelukkig uit kunnen leggen dat meisjes van nog geen twee niets snappen van honderdduizendklappers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :think: )

Nee, ik heb gelukkig een man die helemaal niet van vuurwerk houd. Dat kinderachtige gedoe is echt niks voor mij!

we hebben vandaag voor 27 euro aan vuurwerk gekocht,samen met nog een stel wat hier komt,maar persoonlijk vind ik het zonde van het geld,in 2 minuten knallen we er dus 27 euro doorheen,maarja…daar ging de vraag niet over;



ik sta sinds begin november al scheldend op straat om die etterbakkies te waarschuwen,ze steken hier naast ons huis(is een steegje) van die strijkers af,je schrikt je de t*ring elke keer,en niels steeds wakker :wall: :twisted:

maar manlief steekt het pas af…om 12 uur op 1 januari 2008!zoals het hoort!! :mrgreen:

hier ook een mannetje die ik gelukkig al twee jaar om kan praten om geen vuurwerk te gaan kopen!! vroeger hadden me broers alleen maar carbiet… das ook nog welleuk… vin ik! maar die andere zooooooi… t kost alleen maar een boel :oops: en geeft een hoop bende!!

:oops: nee ik ben degene die het afsteekt :lol: en idd voor Luna hahahahahaha

vind het zelf ook wel mooi hoor maar heb voor haar zo’n flut pakketje gekocht en dat zijn zo’n 70 dingen

dus nu en gisteren ook al wat dingen afgestoken zodat ik niet maandag de hele dag in de kou hoef te staan :oops:





als ik voor mezelf vuurwerk koop is het minimaal de 22 euro per dingetje (alhoewel de pot die ik echt super vind 150 euro is :oops:)en nu is het dus 22 euro voor alles

@Mama_jeanet wrote:

Vind het echt niet kunnen dat volwassen mannen nu al vuurwerk af steken, volgens mij vergeten ze gewoon hoeveel last een ander er van heeft :x . En het mag nog niet eens!!

Kijk dat stoere puberende jongens/meiden dat met hun vrienden doen, vind ik ook niet goed, maar die weten meestal niet beter :wink:

Ik ben blij dat mijn man zo niet is.



.




mee eens :wink: lees mijn topic maar eens “vuurwerkangst bij kinderen” en laat je mannetje die ook maar even lezen :mrgreen:

Hier ook 1 hoor :mrgreen:

Vind het wel leuk,blijven altijd kinderen die mannen haha.

Maar wel in de tuin hoor.



Bij ons elk jaar vuurwerk we vinden het prachtig hoe meer hoe beter.



Esmie

Dit gaat niet over vuurwerk, maar ik moest het even ergens kwijt…



Ik heb dit jaar, voor het eerst!, keurig kerstkaarten en zegels gekocht… ruim op tijd! 3 weken geleden al!



In tussentijd ben ik misschien wel 60x in de buurt van een brievenbus geweest, de kaarten hebben in 3 verschillende tassen gezeten, ik ben zelfs een keer speciaal naar het postkantoor geweest, (wat moest ik hier nou ook alweer…)

En nog steeds heb ik ze niet gepost… :wall: En ondertussen kan ik er bijna niet van slapen…hahaha… We krijgen al niet zo heel veel kaarten, straks sturen mensen volgend jaar helemaal niets meer naar ons…

Als ik ze nou morgen op de post doe, voor 5 uur (als de brievenbus er nog staat tenminste) dan ben ik nog wel op tijd toch… tot 6 januari mogen die zegels toch?

ik haat vuurwerk… ben er als de dood voor…

dit jaar geen vuurwerk voor ons…

en vroegtijdig afsteken is er al helemaal niet bij…

Hoe vaak per jaar gebeurt dit nou :think:

Ik heb er geen problemen mee hoor,hier word ook genoeg afgestoken.

Mariano vind het ook niet erg.

ik heb een vuurwerktrauma nadat ik als 12 jarige een vuurpijl recht op me af zag komen :shock: :? dus ik en vuurwerk is hele slechte combi.

en gelukkig vind manlief het ook niet zo geweldig dus hier genieten wij van wat anderen de lucht in knallen :mrgreen: maar vanachter het raam!

Tja het hoort er een beetje bij,helaas.

Hier is de jeugd ook al een paar dagen bezig met afsteken.

Elke keer schrikt kayleigh dr rot,die is als de dood voor vuurwerk… :?

Mijn hubbie vind het afsteken wel leuk,maar dan wel op de jaarwisseling zelf! :mrgreen:



Enne kaar:de kerstzegels mag je tot eind januari gebruiken :wink:

hier precies hetzelfde…

kreeg zo’n rondraaiend ding met allemaal kleurtjes in mijn gezicht… gelukkig net op het moment dat ie uit ging maar damn wat ben ik geschrokken…



en ik vind het momenteel gewoon eng om buiten te lopen omdat alle kinderen met vuurwerk rondlopen en stoer moeten doen en dus maar op andere mensen gooien en vuurpijlen schieten…



levensgevaarlijk…

vind echt dat vroegtijdig vuurwerk afsteken beter aangepakt moet worden…

Ikzelf houd helemaal niet van vuurwerk, tenminste die enge knaldingen dan!!!





Manlief vindt het allemaal wel lachen, maar heeft jarenlang niets gekocht…tot vandaag!! Ineens wilde meneer een pakketje sierspul…komt thuis met een pakket van 4,5 pot ofzo…70 EURO :shock: :shock:





Hij bewaard dit netjes tot oudejaarsnacht!!



maar het CARBIDschieten kan hij niet laten :oops: , net is hij toch even gaan schieten. De knallen vielen heel erg mee, maar ik ben ze gewend…

denk toch dat er een paar mensen zich net kapotschrokken :oops:

Gelukkig houdt mijn hub er helemaal niet van! We halen hier nooit vuurwerk, hooguit sterretjes.

Hoi



gelukkig was mijn man zo en vindt hij het nu al jaren zonde om nog vuurwerk te kopen. Financieel vinden we het fijner leuke dingen van het geld te doen dan het in 5 min. de lucht in te schieten.



Vindt het heel mooi hoor en we zijn bij vrienden die flink gaan afvuren maar zelf vinden we het zonde van het geld.



We hebben voor de oudste 2 een kinderpakket met wat onschuldige dingen erin en sterretjes