Hebben jullie ook zo'n man.....

nee, gelukkig niet. hub houdt net als ik niet van vuurwerk. ja om 12 uur een paar vuurpijlen vind ik mooi, maar nu al :naughty:

hier ook al veel geknal, de honden van de buren doodsbang, brievenbussen beveiligd, prullenbakken opgeblazen :x

het mág ook niet trouwens :hand:

Ik ging altijd carbid schieten, en af en toe wat illegaal vuurwerk. Daarna aantreden op de kazerne en veel vuurwerk brandjes en zo blussen…



Ben in die tijd met regelmaat beschoten en begooid met allerlei soorten vuurwerk, ik heb er dus wel genoeg van. Vind het mooi om naar te kijken, en that’s it.



We hebben wel sterretjes gekocht :inlove:

Hier dus eentje die echt helemaal gek is van vuurwerk! Hij zit al weken op vuurwerksite’s te kijken wat hij zou gaan bestellen. En heeft het dus gisteren opgehaald.

Ik vind het zelf heel mooi om te zien maar oh zo zonde van het geld. (en het was echt voor veel geld dit jaar :eh: )

Hij heeft dit jaar een nieuwe theorie: Het vuurwerk is volgens de chinezen bedoeld om de kwade geesten weg te jagen dus daarom koopt hij zoveel vuurwerk. Voor een beter jaar dus zeg maar. En dan maar denken dat ik dat geloof :lol:

@mar27 wrote:



Hij heeft dit jaar een nieuwe theorie: Het vuurwerk is volgens de chinezen bedoeld om de kwade geesten weg te jagen




die theorie is waar hoor :wink:

Nee zo’n man heb ik gelukkig niet…wel een hoop buurmannen en kinderen :shifty:



Wij geven nooit ene cent uit aan vuurwerk :thumbup:

hier ook geen vuurwerk, al jaren niet… 8)

Ik ben ook erg blij dat Carlo er helemaal niks om geeft. Ik vind het een grote geldverspilling :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Nee, en ik vind het ook een beetje kinderachtig om nu al te gaan afsteken. Zowel van de jeugd als van volwassenen…



Wij vinden het overigens echt zondegeld. De buren hebben altijd mooier vuurwerk 8)

Ik heb nog geen knal gehoord of pijl gezien hier in de buurt :thumbup: (maar we wonen op het platteland :mrgreen: :think: mmm maar wel in Belgie, vuurwerkland toch :angel: ?)

Ik zou het eerlijk gezegd echt niet leuk vinden als mijn man het nodig vond om nu al vuurwerk af te steken. Beetje puberaal vind ik :eh: .

Hier ook zo’n man, vind er zelf niet zo heel veel aan en steek ook geen vuurwerk af.

:mrgreen:

Hubbie en ik vinden vuurwerk allebei leuk, maar geven er geen kapitalen aan uit. Nu al afsteken hebben we ook allebei geen behoefte aan, gewoon met Oude en Nieuw en volgorde houden we ons al helemaal niet mee bezig :mrgreen: . Ongeveer 9 jaar geleden hebben we wel een aantal rotjes voor Oudjaarsavond afgestoken om de hond van mijn schoonouders aan vuurwerk te wennen. Werkte erg goed, toen het laatste rotje door hubbie gegooid was sprong de hond naar zijn jaszak voor nog meer. Hij is in zijn leven dan ook nooit bang geweest voor vuurwerk!

Met vuurwerk het nieuwe jaar in is een hartstikke leuke traditie. Wij steken zelf niets af, ben blij dat anderen het wel leuk vinden om daar geld aan uit te geven, het zou toch saai worden als iedereen gierig ging doen! :wink:



In de grote stad waar ik woon valt het me wel op dat de dagen ervoor, en zelfs de uren voor 12.00 er steeds meer afgestoken wordt. Dan hoor je eigenlijk de hele avond al geknal, dit bederft een beetje het knaleffect van 12 uur. :snooty:



Dus, alle hubbies die het leuk vinden, vuurwerk, bedankt, ik van ervan genieten straks als het nieuwe jaar wordt ingeluid! :smiley:

Mint dat vind ik dus ook, de charme van de stilte vlak voor HET moment en dan de BOEM om 0.00 uur…

Ik vind het ook erg jammer dat er vanaf 10.00 al afgestoken mag worden :roll:

Wij kopen ieder jaar wel iets van vuurwerk, maar ik vind het zooo zonde…

Omdat we er bijna geen geld aan uitgeven zijn het van die l*llige potjes en pijltjes, zo’n domper :lol: :lol:



Ik heb een ontzettende hekel aan die 1000klappers…verschrikkelijke onzin dingen. :eh:

Om 0.00 uur zitten we dit jaar denk ik binnen, we gaan bij vrienden oud en nieuw vieren en die hebben een kleintje in bed.

Denk dat ik mijn geld op ga maken aan een heerlijke fles champagne!! Santé :stuck_out_tongue:

die kurk wil ook wel knallen! :thumbup: Santé idd!

nee gelukkig niet :naughty:

ik heb een hond die is er bang van.

en mensen gaan gewoon ook al ben je je hond aan het uitlaten gewoon door wachten kunnen ze nog niet even.

zelfs van die vlinders, een vader met zoontje van 10 a 12 jaar kom op zeg :wall:

tja, dan bel ik de politie.