hebben jullie ook een deja vu (mexicaanse griep)

Zo, we zijn weer terug. Moesten meteen met spoed komen.

Bij binnenkomst werd hij beoordeeld en we moesten apart zitten ivm vermoeden van MG…

Maar gelukkig heeft ons mannetje “gewoon” een goeie griep te pakken.

Dank voor jullie meedenken!

Ow gelukkig ben je even heengeweest en is het geen mg ,

toch heel veel sterkte en succes en beterschap.

Hoe weten ze nu dat het geen mg is?

( hopelijk vind je dit geen vervelende vraag)

Nu lekker knuffel geven aan die kleine en dat het snel betert, ziek zijn is voor die kleintjes zo uitputtend :hug: :-*

ze doen een test voor MG bianca…kunnen ze vaststellen of dat t is

Nee hoor, geen test gehad… hij was niet ziek genoeg :roll:

Pas als het een doodvogeltje is gaan ze testen…(dus nergens meer een reactie opgeven, huilen zonder tranen enz) Maar volgens mij ben je dan al te laat :think:

Maar mannetje ligt nu alweer vanaf dat we thuis zijn te slapen :thumbup:

We moeten het wel in de gaten houden en als hij zieker wordt dan moeten we weer heen.

Bedankt!

owkee, hm blijft onduidelijk dus.

Beterschap, :hug:

@dolfijntje12 wrote:

Nee hoor, geen test gehad… hij was niet ziek genoeg :roll:

Pas als het een doodvogeltje is gaan ze testen…(dus nergens meer een reactie opgeven, huilen zonder tranen enz) Maar volgens mij ben je dan al te laat :think:

Maar mannetje ligt nu alweer vanaf dat we thuis zijn te slapen :thumbup:

We moeten het wel in de gaten houden en als hij zieker wordt dan moeten we weer heen.

Bedankt!

pffff lekker dan…bij volwassenen doen ze toch wel zo n testje volgens mij? met een wattenstaafje…

je zou denken bij zo n klein hummel dat ze dan toch wel zeker willen gaan…ik baalde er vroeger met mn zoon dan altijd zo van dat mijn huisarts dan zei,…och die kleintjes hebben zo snel hoge koorts dat zegt niks…en ik dan met een doodongelukkig kleintje en doodongerust dat ie misschien hersenvliesontsteking had ofzo…

tot hij een keer goed ziek was, begon met hoesten etc…uiteindelijk maakte ik me doodongerust,hij was negen maanden ofzo weer t zelfde oude liedje,…dat was vrijdags,…heb ik zaterdags de vervangend huisarts gebeld…en ja hoor meteen komen, had t arme kind mooi wel longontsteking

ben zo pissig geweest op mn HA…grrr

maar waarom wil je perse weten of het nu een gewone griep is of een mg??? Het is bij beide een kwestie van uitzieken…

Op mijn werk is het geen mg… De bewoners zijn alweer aan de betere hand… Wel blijft de afdeling een week gesloten, dus wij mogen niet op andere groepen komen en de bewoners mogen niet naar dagactiviteiten…

grts patricia

@lydia wrote:

en toch is het minder leuk als je kraambezoek van eergisteren nu thuis ligt met mg… Helemaal met jong kind en een hartpatiënt in huis :shifty: wij zijn echt niet bang aangelegd maar vrolijk wordt je er niet van.

Ow, dat zijn geen leuke berichten. En toen ze bij jullie waren totaal geen klachten??