Hebben jullie het ook koud/warm?

pffffffffffffff ik vind het vandaag zoooooooooooooooooooooooo warm :shock:

En dan mag ik straks ook nog naar mijn werk toe :roll:

Hier is het hot :shock: ppff

neemt een duik in het zwembad

Temperatuur nu al heel hoog

DE BILT - De temperatuur is vrijdagochtend snel hoog opgelopen. Voor half twaalf was het in Hoek van Holland al 31 graden Celsius. Ook in Deelen en Maastricht was het om die tijd al zo warm. Dat zei een woordvoerder van het KNMI in De Bilt vrijdag.

Ik wil niet zeuren, maar ik kan er nu gewoon niet zo goed tegen geloof ik :shifty:

Sinds de laatste zwangerschap kan ik ook niet meer tegen die hitte…op de bank hangen en niks doen lukt nog net, maar ik ben postbode, dus dat betekent actie! Gelukkig heb ik nu een kleine wijk en was ik om 12 uur al klaar. Kids zijn bij de NSO. Normaal haal ik ze rond 15.00 op. Vandaag is er toevallig barbecue. Begint om 15.30, dus ik denk dat ik rond 16.00 eens die kant opga. Veel eerder heb ik geen zin in… :oops:

@mayo28 wrote:

Ik wil niet zeuren, maar ik kan er nu gewoon niet zo goed tegen geloof ik :shifty:

Je zeurt helemaal niet ik ben niet eens zwanger maar ik kan er ook helemaal niet tegen, word er gewoon chaggo van die hitte :roll: :roll:

bleeeeeeeeeehhhhhhhh wat vies plakkerig weer :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik klaag wel, want ik vind het TE. Kan wel 10 graden af en dan is het lekker :thumbup:

@Gab wrote:

Het weekeind wordt het weer tropisch warm :angel:

Ik hoop dat het in juli nog mooi weer is, ivm de schoolvakantie… :pray:

maar dan mag het van mij best 25 graden en zonnig zijn… dan kan je tenminste nog wat doen… met deze hitte… doe je mij geen lol in de hele vakantie :shifty:

Kids mogen van mij ook gewoon echt niet naar buiten/ in de zon tussen 12 en 3, want het is gewoon TE. Vind het veels te risicovol ondanks goed smeren om ze die tijden naar buiten te laten… heb ik het toch echt liever net een slag koeler dat ze lekker naar buiten kunnen…

En op de camping is lekker weer wel fijn… maar op een NL’se camping wil ik niet staan met die weer… in Fr. oid voelt het toch alweer als andere warmte, maar als het de hele maand juli zo blijft… pffff.

@mayo28 wrote:

Nou, ik geef je een hand!

Dan zeur ik maar, ik heb er zo een last van… vind ht heerlijk, maar de kwalen die ik krijg… :thumbdown:

Nou ook niet zwanger is dit me te hoor… in onze tuin nu 42 graden… in het buitenland is de warmte gewoon anders, hier vies plakkerig!

Dit is ook gewoon niet leuk meer…

wij gaan volgende maand naar Italie en ben blij dat het daar iig onder de 30 graden is hoor !

Vriendlief zit al vanaf vanmorgen 06.30 uur te stucadoren in zijn nieuwe woning…

mafkees :shock:

En ik met mijn billen in het badje :angel:

Over 1 uurtje komt ie bij mij alkoelen :inlove:

HEET

Dit is gewoon te warm :thumbdown:

Krijg het gewoon benauwd van dit warme weer bah :oops:

hier is het binnen 30,3 graden veel te warm gister avond heb ik me koud gedoucht voor ik ging slapen ik had het zo benauwd ik kwam niet in slaap.

na het douchen ging het wel even gelukkig.

Binnen is het nu 26 graden, buiten 10 graden meer…

Vanmiddag een broodje gegeten in de stad, dan is thuiskomen heerlijk en voelt het huis lekker koel 8)

Wij hebben de hele dag met onze voeten in het badje in de tuin gezeten. Het was heerlijk, echt. Het is toch wel warm, dus we maken er maar wat van he…

Marco belde vanaf zijn werk. Omgeving Eindhoven (iets meer richting België) heeft net een volle laag gehad. Enorme regen en hagelbui. Weken is het droog, hebben ze een werk-weekend (asfalt werkzaamheden) regent en hagelt het.:roll: zielige mannen

de lucht is hier ook aan het betrekken… vermoed dat we hier ook nog wel wat regen gaan krijgen

Hier net een enorme hagelbui gehad heerlijk hoor, alleen was veel te snel weer voorbij.