Hebben jullie het ook koud/warm?

heerlijk iin ons zwembad vertoeven… nu even stofzuigen en dan weer een duikje nemen

Ik heb een heerlijke remedie: zelfgemaakt aardbeien-roomijs van overheerlijke aardbeien uit de tuin :drool:

Vanmorgen om 7.30 al de stofzuiger door huis heen gehaald en gedweild…

Nu alleen de was dus ophangen en eraf halen

Het is hier nu 33 graden 8)

Ik doe niks meer vandaag, wat een hitte :? vreselijk !

We zitten binnen…nu 27 graden, toch beter dan buiten. Straks kinderen weer even in het zwembadje achter het huis…En vanmiddag voetbal kijken, buiten is het veel te warm.Wij gaan vandaag ook echt nergens meer heen.

hier is het binnen 29 graden en het voelt juist lekker want als ik naar buiten ga ga ik bijna dood :? :mrgreen:

ik vind het heerlijk in de tuin! wel af en toe de nodige verkoeling door met de voeten in het badje te gaan, of een dochter die ineens water over je heen gooit, maar ik geniet!

maar, nu ben ik niet zwanger, en hoef verder niets te doen. IN de avond of juist smorgens, poets ik en de rest van de dag niet meer

Ik vind het weer verschrikkelijk :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik heb de hele middag in het zwembad in de tuin gezeten, ben nu heerlijk afgekoeld, nu zit ik binnen en hier is het nu lekker koel 22 graden door de airco!

zonder airco heb ik het hier 24 graden binnen! overigens… Ik berust in het weer en geniet! :smiley: ALleen lastig dat je gestoord wordt in je middagslaap… moest de telefon mee ivm onze uk die op het kdv is.

Binnen: 25,2

Buiten: 38,2 :shock:

M is vandaag op schoolreisje geweest naar een BINNENspeeltuin met airco. Ze hebben het HEERLIJK gehad! :lol:

@mereltje85 wrote:

Ik heb een heerlijke remedie: zelfgemaakt aardbeien-roomijs van overheerlijke aardbeien uit de tuin :drool:

is er nog wat, je woonde toch bij mij in de buurt? :drool:

Hier direct nadat ik de kids naar school had gebracht door voor een verjaardagscadeautje… even na 9 uur was het al 28 graden… heb later maar niet meer gekeken… in elk geval warmer :wink:

Binnen 29 graden (geen airco)

Buiten 37 graden

Tuinhuis bij mijn beestjes 25 graden max., tja die hebben airco. :mrgreen:

Riley was vandaag naar kdv, en daar hebben ze alles dicht qua gordijnen, en hebben de kindjes met water gespeeld! :inlove:

hier op het kdv hebben ze 4 badjes opstaan en spelen alle kindjes uit de dreumes en peuter groep in het water heerlijk om dan al die kindjes te zien krioelen.

En op de bso hebben ze 2 grote zwembaden opstaan van die langwerpige

waar ze allemaal in spelen. Moet zeggen dat ik heel blij ben met mijn opvang.

Op school hadden ze niets gedaan voor de kleutertjes… Zelfs niet naar buiten.

:frowning:

Dat ze niet naar buiten zijn gegaan vind ik niet zo gek. Het is binnen beter dan buiten.

Ben benieuwd hoe mijn kids het op het kdv gehad hebben vandaag. Vorig jaar hadden ze op warme dagen de sproeier aangezet en wat badjes neergezet en toen het echt niet te warm was, gingen ze lekker binnen met water spelen. Gelukkig hebben ze airco in de babyhoek. Ook kan het daar lekker waaien.

Ik ga ze straks ophalen en dan lekker met ze badderen in de badkamer. Daar is het maariets 26 graden. Beneden is het 27 en in de slaapkamer van de jongste is het volgens de badthermometer 28 graden.

Zijn dat buitentemperaturen in de schaduw? :think:

Hier 31°C buiten, binnen 25°C en ik heb vandaag gewerkt van 9u-15u bij 41°C … :?

Was blij dat ik naar huis kon! :hand:

Bietje,

Zelfs in ons klein zakdoekenlandje dan toch grote verschillen.

Hier daarstraks 35° buiten, in de schaduw :shock: niet te doen !!!

Binnen 30°… pfft

Sinds ong een halfuur is het donker aan het worden, met veel dreiging van onweer, maar er valt nog geen regen…

heb de thermometer ff buiten gelegd…

wacht, ga kijken,

komt terug…

29°

Dus 6° minder op half uur tijd… :dance: :dance:

liefs

Gerda

geen record gebroken. Op het warmste plekje in Nederland was het 35,2 graad hoorde ik zojuist.

Maar goed, warm was en is het wel. Vannacht gaan de ramen vol open hier en morgen komen er tropische buien. Van mij mag het.

Een vriendin uit Dubai lachte me vandaag uit … daar is het 's nachts 30 graden en overdag … schrik niet … 45 :shock:

Het weekeind wordt het weer tropisch warm :angel:

Ik hoop dat het in juli nog mooi weer is, ivm de schoolvakantie… :pray: