Ik kijk altijd op weeronline.nl. Daar kun je je eigen woonplaats intikken en zo de weersverwachting zien voor je eigen woonplaats tot 14 dagen vooruit.
Nu zegtie dat we vanaf half tien zware regen zullen krijgen. :dance:
Het gedonder is al begonnen :lol:
bij ons blijft het tot 22.10 droog 8)
Als ik naar buienradar kijk, krijgen wij de buien niet. Pfff … ik hoop toch dat er wel wat komt hoor … het gras is bruin en het is zo loeiheet.
Het oosten blijft buiten schot, dus hier geen regen.
hier ook geen regen…
Buienradar zegt niks over regen bij ons in de buurt nu, maar het onweert en regent verderop toch echt…
Edit:
Er is me hier een bui overheen gekomen, niet normaal zoveel water. En hele heftige flitsen, en NIKS daarover op buien radar te zien een half uur geleden… Dus als je nog weg moet, reken niet helemaal op niks als er niks staat. De buien ontstaan spontaan… (nu wel buien te zien trouwens)
Ben gisteren en vandaag met de auto boodschappen gaan doen :oops: . Ik kon het niet opbrengen om met de kids te gaan lopen, wat ik normaal op mijn vrije dagen wel vaak doe.
Vanmiddag naar open lucht gedeelte van een zwembad geweest. Dat was lang geleden, maar wel erg leuk en deed me erg aan vroeger denken (als kinderen hadden wij altijd een abo op een openlucht zwembad in schiedam)
Hier (e.tten-leur) regent (wat zeg ik onweert, waait en spookt) het…
De hele lucht is groen en de knallen en de flitsen blijven maar aan een stuk door gaan :o
De regen valt met bakken uit de hemel
@Bella wrote:
Ben gisteren en vandaag met de auto boodschappen gaan doen :oops: . Ik kon het niet opbrengen om met de kids te gaan lopen, wat ik normaal op mijn vrije dagen wel vaak doe.
vooral geen :oops:
Hier ook idd boodschappen met de auto gedaan en gister met de fiets naar het gemeentehuis, terwijl dat normaal ook prima met de fiets te doen is… maar dat vond ik met 3 kinderen geen strak plan in de volle zon etc.
Denk dat er veel meer mensen zo over denken!
Het onweert hier, ik vind het eng :roll:
Ik heb het op dit moment nog steeds bloedheet :evil: :evil:
schrik me rot
hevig onweer :evil:
Wat een ellendige rot nacht. Kindjes onrustig van de warmte, manlief en ik dreven het bed uit van de warmte. Om half 1 eindelijk regen en onweer, konden we daar weer niet van slapen. En half 7 was kleine man weer paraat. :roll: Gelukkig is het nu wel afgekoeld en staat alles tegen elkaar open. Hopelijk krijgen we de warmte uit huis!
Hihi, de deur staat hier nog open. Hangt zo’n warmte in huis dat het nu lekker even kan afkoelen!
@veertje wrote:
@Zeemeermin wrote:Hihi, de deur staat hier nog open. Hangt zo’n warmte in huis dat het nu lekker even kan afkoelen!
Dan is . zeker thuis![]()
Hahaha… euh ja!
:mrgreen: :-*
Lekker fleece-dekentje om je heen slaan wil ook wel helpen.
Nou brrr, gisteravond fleece vest aan gedaan en plaid over mij heen maar werd pas warm toen manlief thuis was en ik dicht tegen hem aan kon zitten. :inlove: Vond het vannacht ook koud, vooral toen de regen op mijn hoofd drupte. (leuk, slapen onder een veluxraam).
Er wordt voor het eind van de maand al een hittegolf voorspeld en, als de wind mee of tegenwerkt, net hoe je er tegenaan kijkt, de warmste zomer ooit in Nederland. Dat worden bergen en bergen verse vruchten aan de struiken en hoe meer zon, hoe lekkerder ze worden. :drool:
Nou die winters mogen ze van mij naar Alaska sturen, al die stomme sneeuw, kou en ijs. Gek werd ik van de eczeem.(mag wel aandelen nemen in de vaseline, hydrocortison en andere cortisonenzooi) De natte seizoenen zijn niet fijn voor mijn longen (elk najaar of antibiotica of prednisolon nodig voor mijn longen), mijn astma speelt dan op en met dit weer speelt mijn hooikoorts op (fijn ana de neusspray, oogdruppels en tabletten). De huisarts zei al dat ik de jackpot heb qua aandoeningen. Ik weet wel waarom mijn eigen risico al op is. :?
Maar goed ondanks de kwalen geniet ik meer van een mooie warme dag zoals gisteren en vandaag, een beetje bewolkt, en lekker buiten eten en de kinderen die heerlijk buiten kunnen spelen en de was aan de droogmolen.
Hier zijn buren die naar de vijver aan de overkant gaan en daar emmers vol water uit hengelen en dat in hun tuin gieten. Nou ik zet vanavond de slang wel even aan, kunnen de kinderen ook gelijk afkoelen.
en die ouwe mopperkont van hiernaast hoop ik ook. Gaat gewoon staan mopperen zodat heel de buurt het hoort omdat de baby van de buren aan mijn andere kant huilt. Hou niet van mensen die zich beter dan een ander voelen, misschien schiet ik wel uit met de slang
mijn zus belde uit Spanje, het is daar kouder dan hier. Daar is het rond de dertig graden. (toch wel heel vervelend, familie op Cran Canaria :liar: ).