hebben jullie een uitvaartverzekering?

Volgens mij heefy monuta nu een mooie aanbieding,je krijgt dan bij een verzekering een mooi kado, zoals een nintendo ds of i=pod

Ik ben de enige met een losse uitvaartverzekering nu, die hebben we nog even “in leven” gehouden ivm zwangerschap aangezien ik nu ook verzekerd ben als de kleine in mijn buik na de 25e week iets gebeurt.



Verder hebben de kinderen beide een uitvaartverzekering, maar dat stelt niets voor omdat ze zo klein zijn.



iets van 4 euro ofzo? :think:



Voor Ruud hebben we niets en als ik straks bevallen ben gaat de mijne er ook uit. Waarom? Omdat Ruud en ik beide al een levensverzekering hebben gekoppeld aan de hypotheek. Daar komt zoveel geld bij vrij als wij overlijden dat we daar ook makkkkkkelijk de uitvaart van kunnen betalen.

Vind het een beetje onzin om het dubbel te hebben, nu dus alleen maar vanwege de zwangerschap…



Mochten wij over 3 jaar besluiten dat het spiraal er uit gaat en we voor nog 1 kindje gaan, dan zal ik per direct weer een uitvaartverzekering afsluiten om die na de geboorte weer te annuleren :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

@miranda wrote:
wij zijn ook verzekerd hier tegen…

beiden al van huis uit al… en dta hebben we meegenomen die polissen en nu hebben we ook nog als gezin zijnde een verzekering… en de kids zijn dan ook mee verzekerd…



was dan ook echt blij met Ghislaine dat alles werd geregeld voor je… en wij hadden ook echt een topvrouw die dat deed voor ons… nisk was te gek zeg maar!!!



liefss :vlinder:




Volgens mij heefy monuta nu een mooie aanbieding,je krijgt dan bij een verzekering een mooi kado, zoals een nintendo ds of i=pod




Een senseo, een i-Pod, een Wii enz.



http://www.gratisnintendo.nl/(S(hxmsizrmwgbrub45ptxirc55))/default.aspx

wij betalen 17,nog iets voor het hele gezin bij ardanta

Wij zijn ook bij de RVS verzekerd hiervoor.



Weet niet eens wat het precies kost. Maakt me ook niet uit. Vind het veel te belangrijk dat dat soort dingen goed geregeld zijn.

Wij zijn bij Aegon verzekerd. Ryan apart een eigen. Daar betalen we iets van 5 zoveel voor. Uit eindelijk is het bedrag van Ryan op €6500,-

Heb die van mijn eigen pas verhoogt van €4500 (was in 1990 afgesloten)naar €6500…Weet niet wat ik voor mijzelf moet betalen :think:

wij zijn ook allebei verzekerd, al vanaf dat we samenwonen. We betalen 5 euro en 6,50 (mannen zijn duurder :think: ) en de kinderen zijn meeverzekerd.

Omdat we zo vroeg begonnen zijn met deze verzekering, hoeven we maar weinig per maand te betalen. Omdat je jong bent, is de kans op overlijden gewoon een stuk kleiner. Dus dat scheelt uiteindelijk wel!

ik heb al sinds mijn geboorte een uitvaartverzekering en betaal daarom maar iets van 9 euro per jaar geloof ik (naturapolis van Yarden). Hub had hem niet en heeft sinds de geboorte van Yvan een polis (geld, natura kon niet meer), ook Yvan is naast dat ie onder mij valt, ook nog verzekerd voor een beetje extra.



Ik vind het niet ‘dom’ dat mensen zich niet verzekeren. Als je het geld zo hebt liggen, moet je nooit verzekeren, dan ben je altijd duurder uit (geldt idem voor andere verzekeringen), maar goed… niet iedereen heeft dat geld zo liggen. En houd er wel rekening mee dat begrafeniskosten en ook de kosten van een crematie de komende jaren alleen maar zullen toenemen! Om over de grafrechten nog maar te zwijgen… je zult dus behoorlijk spaarsaldo moeten hebben om met die rente in gelijke tred met de kosten te blijven.

@kimmiejj wrote:

wij betalen 17,nog iets voor het hele gezin bij ardanta


en we zijn dan voor 8000 verzekerd

ik ga zodra het kan hem premievrij maken.



de polisvoorwaarden zijn veranderd ( dat kan blijkbaar zo maar) en nu krijgen we nog maar 1500 euro :o als einduitkering…daar kan je net de bloemen en de kaarten van betalen :thumbdown:



een begravenis is vaak vele malen duurder dan dat de polis aan waarde ( natura of geld!- uitkeert!

lees de kleine lettertjes maar eens, overal zit een maximum aan en als je pech hebt dan moet op alles beknibbelt worden en krijg je dingen niet zoals jij ze wilt…en doe je het toch zoals jij wilt dan moet je flink bijbetalen!



na het moeten begraven van mijn ouders heb ik mijn lesje wel geleerd:

ik spaar en heb een goede levensverzekering.



(oude) mensen denken soms verzekert te zijn, hebben alleen een oude polis, bedrijf is overgenomen en voorwaarden zijn gewijzigd en polis is niks meer waard.

lees goed het contract wat je hebt en de voorwaarden, want voor je het weet sta je enorm te kijken tegen een grote som geld waar niet je op gerekend had dat je dat moest betalen.



in natura klinkt mooi, maar dat is dan het minimale en standaard. wijk je af moet je bijbetalen.

en de geldsom uitkering is bijna altijd te laag…

Ja wij hebben ook. Mn man is bij Yarden.



Ik ben met de kids bij Dela.



Ik betaal zelf ongeveer 30 euro per kwartaal samen. Kan wat meer zijn.

Mijn ouders dachten dat ze een goede verzekering hadden. Ze betaalden een best bedrag per half jaar. Toen mijn vader overleed (2001) moest mama nog 10000 gulden van haar spaarrekening halen om alles te kunnen betalen :frowning:

Sindsdien laten wij onze verzekering af en toe nakijken of het nog klopt met de werkelijk te maken kosten. Het indexeerd niet 100% mee namelijk.

Wij hebben bewust geen uitvaartverzekering, omdat we genoeg spaargeld hebben om het te kunnen betalen. Tevens kun je de uitvaartkosten van een eerste graads familielid weer aftrekken van je belasting dus vandaar.





Tans

@Tans wrote:

Wij hebben bewust geen uitvaartverzekering, omdat we genoeg spaargeld hebben om het te kunnen betalen. Tevens kun je de uitvaartkosten van een eerste graads familielid weer aftrekken van je belasting dus vandaar.





Tans




Ik denk niet dat je het totale bedrag kan aftrekken hoor :wink:

Hier ook bij de Dela verzekert voor 18,75 in de maand compleet met alles erop en eraan.

En het is echt niet zo dat als je komt te overlijden dat alles volgens het boekje gaat hoor, je mag het allemaal zelf invullen hebben wij ook bij Luna zoveel mogelijk gedaan op een paar dingen na.



En idd je kan een hele hoop aftrekken van de belasting maar je krijgt echt niet het hele bedrag terug hoor wel veel maar niet alles.

wij zijn bij Monuta verzekerd, betaal geloof ik 40 euro per kwartaal :think:

Hallo,
Ik heb alle berichten even doorgelezen.
En het lijkt me eigenlijk wel gewoon beter als je verzekerd bent (you never know).
Zo niet is het wel fijn als je inderdaad altijd geld achter de rug hebt.
met vriendelijke groet,
Riley G