Hebben jullie de

ligt eraan wie de boter als laatste gebruikt heeft :mrgreen:

@maria74 wrote:

@Joepie! wrote:
Toch begrijp ik het niet helemaal…boter MOET toch gewoon in de koelkast??

Ik vind het een beetje een zelfde vraag als:

Heb jij je melk in de koelkast, of erbuiten?? :think:

als je van huis uit gewend bent dat het niet in de koelkast staat, dan is het niet zo een gekke vraag.

mijn moeder had de échte boter ook nooit in de koelkast.

Ik ook niet…Wij hebben alleen maar roomboter en die staat toch echt buiten de koelkast…

Even een vraagje dan…

Zijn er echt mensen die alleen naar roomboter eten?

Dat verbaasd me, moet ik zeggen.

Wij hadden dat vroeger echt alleen met kerst en pasen. :angel:

En zelf koop ik het eigenlijk nooit, omdat we er dan echt 3 maanden mee doen als het niet meer is.

En voor die 2 feestdagen waarvoor ik hem zou willen, is dat een beetje teveel van het goede.

En vind het dan vies omdat hij niet in de koelkast kan.

Nou dan zijn wij een van de uitzonderingen, want onze boter van de Aldi of Lidl staat gewoon in het keukenkastje en er is nog nooit iets mis mee gegaan.

Groetjes,

Viratine

hier ook de boter in de koelkast. Maar als hij te hoog staat wordt hij minder goed smeerbaar.

Ook hier in de koelkast

roomboter :drool: , we gaan er met de kaasschaaf overheen.

Maar zovaak eten we het niet :smiley:

@Anneke wrote:

Even een vraagje dan…

Zijn er echt mensen die alleen naar roomboter eten?

Dat verbaasd me, moet ik zeggen.

Wij hadden dat vroeger echt alleen met kerst en pasen. :angel:

Altijd waarom niet, is dat zo raar dan.....is echt niet duur ofzo hoor!
Ik vind halvarine echt niet lekker hoor, misschien verwend!

Op mijn werk hebben ze altijd Pro-Actief, tjeeeee die is pas duur zeg. 4.79 euro per kuipje :shock: :shock: :shock:

Mijn goede start ook in de koelkast.

Is hier ook wel eens een discussie geweest, of boter in de koelkast moet of niet. En mayonaise bewaar ik ook in de koelkast, schijnt ook discutabel te zijn. Mijn schoonmoeder bewaart het allebei erbuiten.

wij bewaren de goede start in de koelkast, maar bij de supermarkt hier wordt het erbuiten verkocht. :think:

onaangebroken zou je ze dus gewoon in een keukenkast kunnen bewaren,net als ze in de winkel buiten de koeling staan,maar mijn inziens zou die als die aangebroken is gewoon in de koeling moeten ivm bacterien enz enz