Wow wat een reacties! Hebben jullie niks beters te doen met dit mooie weer :mrgreen:
Maar eerst even dit, ik vind hem wel goed smeren maar vriendlief vind dat zijn boterham kapot gaat. Heb nu net maar weer zijn eigen merk gekocht (daar ligt het gewoon aan denk ik mannen he)
Maar op de bona staat niks over koel bewaren. Ik heb altijd de kuipjes in de ijskast gehad maar vroeg me het gewoon afâŠ
En nu ga ik echt mijn ramen zemen.
In de koelkast net als in de supermarkt.
Als we een keer roomboter hebben dan staat dan niet in de koelkast
maar gewoon in een keukenkastje.
Goede start is heel goed smeerbaar vanuit de koelkast :thumbup:
Heb je soms je koelkast een beetje te hoog staan (te koud bedoel ik) ?
hier staat boter in de koelkast.
heb vorige keer goed start gehad en die was gewoon smeerbaar mischien staat jouw koelkast iets te koud of staat de boter te dicht bij het element :think:
ik heb de boter sâwinters in het keukenkastje staan⊠en sâzomers in de koelkastâŠ
In de koelkast en wij hebben altijd blue band idee en is gewoon goed smeerbaar
Gewoon in de koelkast!! En smeert goed!
In de koelkast en de goede start blijft gewoon goed smeerbaar. Heb je je koelkast niet te hoog staan :think:
wij ook altijd in de koelkast
ik zet het altijd in de koelkast⊠tobias in de kastâŠ
hier ook de boter in de koelkast en eigenlijk altijd goed smeerbaar
Als het in de winkel in het koelvak staat, moet het thuis ook in de koelkast Advies van mijn man die jaren in een supermarkt heeft gewerkt en mijn schoonouders hebben een supermarkt.
Dat is met de meeste dingen zo, want sommige producten worden in de koelkast sneller slecht door koeltebederf.
Ik heb altijd roomboter, en bewaar die in het keukenkastje. Nog nooit ziek geweest!!!
Goede start, in de koelkast.
Is goed smeerbaar.
koelkast, net wat pumba zegt, wat in de winkel gekoeld staat doe ik thuis ook
@faizaa wrote:
ik heb de boter sâwinters in het keukenkastje staan⊠en sâzomers in de koelkastâŠ
Hier idem, in de zomer moet het wel in de koeling anders wordt het iets TE smeerbaar :mrgreen:
@tan wrote:
Hij staat bij mij ook in de koelkast, maar als je bijvoorbeeld een kuipje bij de Aldi haalt staat hij gewoon in de winkel. Dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt. :think:
Maar als je er met je mes in gaat zitten, dan wordt ie eerder vies en heb je meer kans op schimmel/bacteriën ?
Ik roep maar wat hoorâŠ
Bij ons staan de boterkuipjes in de koelkast.
Maar als ik met kerst en pasen Roomboter heb voor op de kerst of paas-stol dan gaat die niet in de koelkast.
@francis wrote:
@faizaa wrote:ik heb de boter sâwinters in het keukenkastje staan⊠en sâzomers in de koelkastâŠ
Hier idem, in de zomer moet het wel in de koeling anders wordt het iets TE smeerbaar :mrgreen:
ja precies :mrgreen: dan kun je de boter drinken :sick:
Hier staat de Bona in de koelkast. Staat misschien je koelkast nog op de zomer stand? (= extra koud) Want normaal gesproken zou de boter voor op brood in de koelkast goed smeerbaar moeten zijn. :think:
Idem, in het keukenkastje, maar met heel warm weer gaat het naar de koelkast. Met 5 personen doen wij trouwens niet lang met een kuipje Goede Start.
Mijn ouders hebben trouwens kaas ook buiten de koelkast. Dat heb ik wel weer in de koelkast maar doe mijn broodje kaas dan ook eigenlijk altijd nog even in de magnetron.