Boter/margarine/halvarine (ik bedoel gewoon dat spul wat je op je brood smeert ) in de koelkast of in een keukenkastje?
Even een onzinnig vraagje (ik heb er altijd een hoop maar plaats ze niet allemaal hier :mrgreen: )
Ik heb sinds kort blueband goede start maar als die in de ijskast staat is die niet te smeren. Vroeger stond de boter bij ons gewoon in het keukenkastje maar sinds ik samenwoon niet meer :think: Nu wilde ik hem eruit halen maar er staat op koel bewaren. En nu ben ik nieuwsgierig,
dus…waar staat ie bij jullie?
in de koelkast
hier staat het in de koelkast, en ik heb gewone halvarine :thumbup:
In de koelkast! Mijn goede start is gewoon smeerbaar hoor!!
koelkast, anders heb ik het gevoel dat het al zelf op mijn boterham kruipt.
Hier ook in de koelkast en gewoon makkelijk smeerbaar.
koelkast en “goede start” is gewoon smeerbaar
Yep ook hier in de koelkast!
Ook hier in de koelkast
en ook hier gewoon in de koelkast :thumbup:
ook in de koelkast. :mrgreen:
Toch begrijp ik het niet helemaal…boter MOET toch gewoon in de koelkast??
Ik vind het een beetje een zelfde vraag als:
Heb jij je melk in de koelkast, of erbuiten?? :think:
Hij staat bij mij ook in de koelkast, maar als je bijvoorbeeld een kuipje bij de Aldi haalt staat hij gewoon in de winkel. Dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt. :think:
In de koelkast
@Joepie! wrote:
Toch begrijp ik het niet helemaal…boter MOET toch gewoon in de koelkast??
Ik vind het een beetje een zelfde vraag als:
Heb jij je melk in de koelkast, of erbuiten?? :think:
als je van huis uit gewend bent dat het niet in de koelkast staat, dan is het niet zo een gekke vraag.
mijn moeder had de échte boter ook nooit in de koelkast.
In de koeling idd.
Mijn ma had de roomboter ook altijd buiten de koeling,maar dat was anders niet te smeren.
Mijn goede start smeert oke hoor vanuit de koeling.
Mijn schoonouders hebben het ook niet in de koelkast staan!! Wij wel!!
Hier ook goede start, in de koelkast!
mijn gewone boter(goede start) staat in de koelkast, goed smeerbaar… en de roomboter staat in een koel kastje, maar niet in de koelkast, omdat hij dan niet meer smeerbaar is. Ik heb een kastje naast de keukendeur zeg maar, waarin het dus echt koel is, en daar zet ik dan mijn roomboter, niet helemaal op kamertemperatuur, maar ook niet zo koud als in de koelkast
in de koelkast. In een keukenkastje is het volgens mij te warm.