:wall: :wall: :wall: :wall: Wie doet er nou een test en vergeet vervolgens naar de uitslag te kijken??? Ik dus :wall: Dacht ff snel Sterre naar het kdv te brengen en daarna te kijken of er een 2e lijntje was verschenen, vond dat heel slim van mezelf anders zit ik de seconden weg te tellen… Maar ik ben dus vergeten om te kijken. Pas een uur later dacht ik weer aan de test, en toen zag ie er een beetje gek uit :eh: Heb maar gewoon bedacht dat het niets was, maar het houdt me toch de hele ochtend al bezig… vandaar dat ik toch maar even jullie mening vraag…
Is dit een indrooglijntje???
(en ja, ik weet dat de test niet meer geldig is na een uur, en ik weet dat ik een nieuwe test zou moeten doen, maar als jullie me nu gewoon even vertellen dat dit een indrooglijntje is, dan kan ik het ff uit mijn hoofd zetten en test ik braaf over 2 dagen nog een keer )
Oja, ik heb de test uit de prullenbak gevist :oops: , vandaar dat ie wat beschadigd is… het lijntje is in het echt wat duidelijker zichtbaar dan op de foto, maar dus wel alleen aan de bovenkant donker en onderaan héél licht :? (bijna niet zichtbaar eigenlijk, zelfs met mijn fantasie :silenced: )
Zie trouwens nu pas dat de controlestreep bovenaan ook donkerder is :think:
Nou als Sterre toch op het KDV is heb je vast wel even tijd om een nieuwe test te halen en gelijk even te doen
Ik hoop het voor je!
Nee, ik vind het te twijfelachtig :think: Ik zou niet weten hoe een indrooglijntje eruit ziet trouwens, maar ik vind het controle streepje ook ‘lelijk’ eigenlijk :shifty:
Maar, ik zie links toch wel iets…
Waarom niet morgenochtend nog eens testen?
Oh, ik las iets over een weekendje weg, maar het is morgen nog geen weekend toch?
Hey Jacq, leef jij ook nog! :-* Ik heb nog testen liggen, maar als het met ochtendurine al zo vaag is, dan heeft het volgens mij weinig zin om er nu nog een test tegenaan te gooien :eh: (lees: ik durf niet :shifty: :silenced: )
Haha Sterre, nee het is morgen nog geen weekend, maar voor ons wel :mrgreen: , we vertrekken morgenochtend om half 6 al :eh: Dus denk dat ik dan maar vrijdag test, dat is waarschijnlijk ook mijn nod, dus als er dan geen duidelijk lijntje is, dan weet ik het niet meer Maar ja, vrijdag duurt wel nog lang (morgenochtend ook trouwens) :shifty:
Heske, ik zie toch wel een vaag lijntje. De kans dat het een fout positieve test is, is kleiner dan dat het goed zit :thumbup: .
Ik denk dat er nog zo weinig HCG aanwezig is dat het alleen het bovenste randje heeft geraakt. Misschien zwaartekracht?
Wanneer gaan jullie weg? Morgen of vrijdag? Ik zou zeggen, morgenochtend nog een keertje testen!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
O ik zie net dat jullie morgenochtend vertrekken. Uhm nou dan wordt het dus toch dat internetcafe bezoeken
Nee hoor Zuus, geen internetcafé, ik heb het telefoonnummer van Kim, en die houdt jullie wel op de hoogte
@Ke wrote:
Nee hoor Zuus, geen internetcafé, ik heb het telefoonnummer van Kim, en die houdt jullie wel op de hoogte
Ja, dat kan natuurlijk ook! Spannend hoor!
Ik hoop het zo voor jullie, nieuwe zonnestraaltjes, nieuwe dromen, nieuw leven :hug:
mmm… vind hem lastig. nieuwe test doen, evt. met ochtendurine morgenochtend? de test is niet helemaal duidelijk, maar de controlestreep is ook wel vreemd :think:
maar we duimen hoor!
Bij dat donkere stukje, moet dat het teststreepje zijn?
Want iets daarnaast zie ik wel een streepje.
Ik heb trouwens bij Mirthe een clearblue gedaan en daar werd ook maar een klein stukje donkerder van en even later was het weer weg.
Voor NOD en ik was dus wel zwanger.
ik zie het als een positieve test hoor… :oops: :shifty:
Joseetje, dat korte streepje zou hét lijntje moeten zijn (hij is wel langer, maar aan de onderkant zo licht dat je het op de foto niet ziet), het streepje links daarvan is een soort plakstripje van de test
Pfff, ik word hier alleen maar zenuwachtiger van :shifty:
Ik zou zeggen doe nog een test.
Ik zou het niet af kunnen wachten, en helemaal niet als ik er een heb liggen.
En volgens mij maakt het tegenwoordig toch niet meer zoveel uit of je smorgens of op een andere tijd test.
Had bij Noor ook zo’n belachelijke-veel-te-vroeg-gedane-test met een lijntje waar ik een paar uur naar heb zitten turen :oops: :mrgreen: .
Komt goed…
Heb ook nog nooit een indrooglijntje gehad…
Even iets drinken en heel lang je plas ophouden en dan nog over een testje plassen.
Ik heb nooit indrooglijntjes gehad … maar ook nooit zo’n test gedaan zoals op de foto.
Ik vind het er positief uitzien!
Ik hoop het zooooooo
volgens mij zie ik een streepje hoor… :mrgreen:
lastig he… je wilt het zo graag zien… dat je niet weet of je ziet wat je ziet :mrgreen:
maaruh ik zou die test die in de kast ligt erbij pakken en gebruiken…
en er deze keer bij blijven staan :mrgreen:
Even opnieuw testen, ik vind hem er toch wel iets vreemd uitzien eigenlijk.
Het kan een lijntje zijn ja :think:
En ik vind ook niet dat je ons zolang in spanning mag houden :silenced: :mrgreen: