de controlelijn is ook super raar!
Lieve Heske,
ik durf het niet te zeggen… Vind het heel twijfelachtig.
Ga in het weekend weg met Tjip maar testen en dan hopenlijk een vet positieve test
Ik trek iig vast mijn danschoentjes aan om een vreugdedans te doen voor jullie
hoop het voor je dat de test duidelijker word ik duim voor je :dance: :thumbup:
Ik vind dat het een klein inimieni lijntje is. Ik hoop dat je morgen een duidelijkere krijgt.
En ja de test vergeten, dat klinkt wel erg zwanger :silenced: :mrgreen:
Liefs Suzanne
Lees net van een medeoktoberstopster dat zij hetzelfde heeft gehad… en hartstikke zwanger was :eh: Oh my… ik vind het zo spannend!!! Maar ik ga echt pas morgenochtend testen. Ik had Tjip beloofd om niet zonder hem te testen, kan mezelf nu echt voor m’n kop slaan dat ik het wél gedaan heb, en als die test dan toch positief is, dan wil ik dat ook wel samen met hem meemaken (en als ie negatief is dan wil ik bij 'm uithuilen denk ik :eh: ). Maar ik stuur mijn boodschapster (Kim3e) wel even een smsje, dan kan ze jullie morgen even op de hoogte brengen
Ow hahaha ja Suzanne, zo had ik het nog niet bekeken! :lol: Kan haast niet missen dan he! :doh:
@joseetje wrote:
Ik heb trouwens bij Mirthe een clearblue gedaan en daar werd ook maar een klein stukje donkerder van en even later was het weer weg.
Voor NOD en ik was dus wel zwanger.
Ik qoute mezelf maar weer even
Bij clearblue moet er zo’n kruis komen.
Als er alleen een horizontaal lijntje komt ben je niet zwanger en als er een plus komt dan wel.
Ik had dis alleen een stukje van het boventste stukje van de verticale lijn.
Moest woensdag ongi worden, deed die test op maandag en was toch echt zwanger.
Digitaal gaf pas op donderdag zwanger aan 8)
haal nog is ff een test… geen etos in de buurt… ze verkopen testen waarmee je 6 dagen voor je nod kan testen.
ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Joseetje, ik ben echt blind geloof ik… daar las ik dus net helemaal overheen! Maar ik begin er steeds meer in te geloven :eh:
En nee, geen Etos is de buurt, wel één of andere vage drogist, maar die heeft ook testen. Zes dagen voor nod testen hoeft niet, want die is al over 2 dagen (ik geloof niet zo in die ultragevoelige testen eerlijk gezegd…).
hoe gevoeliger de test hoe duidelijker de streep wordt
Weet ik, maar ik geloof niet dat die testen écht zoveel gevoeliger zijn dan de meeste gangbare testen (nu krijg ik waarschijnlijk half KOK over me heen, maar ik ben eigenwijs en geloof het lekker niet :snooty: ). Die sensitesten zouden ook 4 dagen voor nod moeten werken, maar bij de vorige zwangerschap testte ik met CB digitaal eerder positief.
Oh meis ik hoop zo dat het zo is .
Hoop echt dat jullie dit keer iets te vieren hebben :hug:
Ik hoop het ook Jo! Dan word ik ook een oktobermama, zou wel mooi zijn he! :inlove:
:-*
Ik hoop het voor je…
Waarschijnlijk lees je dit niet meer en of je iets aan mijn bijdrage hebt weet ik niet, maar ik heb regelmatig zo’n test gehad… en ik ben nog nooit zwanger geweest. :?
Ik bewaarde mijn testen altijd in de hoop dat het na een tijdje toch een duidelijker streepje zichtbaar zou zijn. Helaas nooit gezien, nooit een echte 2e streep gehad
Hopelijk heb jij geluk en een prachtige + test :-*
en? alweer getest??
En?
Heske heeft vanmorgen negatief getest en wat bruinverlies
het is hun zoooo gegund had zo’n goede hoop
ahhh wat balen zeg :evil: