Hcg waarden te laag

Hier ben ik ook weer even ben bij de ha geweest en die vond dus dat ik niet alleen naar tilburg mocht rijden donderdag omdat ik nog bloed moet laten nemen.En ze vond ook dat ik gelijk daarna een echo moest krijgen daar waren ze het in tilburg dus niet mee eens want je zag toch niks volgens die assistente en toen zei ik van nou toen ze die embrio hebben terug geplaatst daar heb ik een mooi echo van gehad en dat kun je dus wel zien.Zegt ze ja maar zo werken wij hier niet en als je ha dit zegt enzo je moet maar kijkenn dan welke keuze je neemt die van je ha of die van ons dus ik kies voor die van de ha dus donderdag hier bloed laten prikken en donderdag laat in de middag bellen en als ik dan als nog een curretage krijg wil de ha dat hier doen zodat ik niet eerst zo’n eind hoef te rijden. Verders heb ik pilletjes gehad voor de buikpijn en dat neemt ook gelijk op dat die pillen het een beetje schoonmaken van binnen uit en ik moest nu appelstroop gaan eten en roosvice ferro gaan drinken ze wilde nog geen staal pillen in nemen ze wilde eerst kijken of dit goed genoeg zou hebben anders krijg ik vrijdag als nog staal pillen na het bloed onderzoek. De ha is heel meegaant met mij en dat vind ik erg toppie!!! En ben ook bij mijn werk geweest en ik krijg nog 1 weekje vakantie en als ik denk van ik wil een ochtendje proberen dan hoef ik maar te bellen!!

Lang verhaal maar zo weten jullie nu hoe het even gaat gebeuren deze week.

:-* Danielle

ik heb alles even mee zitten lezen.

Meid wat rot allemaal voor je.

Een goede vriendin van me heeft precies hetzelfde gehad,

kan je wel vertellen dat ze inmiddels een pracht van een dochter heeft.

Ik hoop voor jou dat dat geluk er snel mag komen.

:hug:

:hug: he meid… leef met je mee… denk aan je :kaars: :hug:

meis…even een :hug: