:hug: :hug: :hug: :hug:
Danielle, ik duim nog steeds voor je :hug: :-*
@Anita wrote:
Danielle, ik duim nog steeds voor je :hug: :-
Jullie zijn lief!!
Ik heb morgen een afs[raak staan bij de ha voor een gesprekje.
Vandaag gaat het wel wel een beetje buikpijn/krampjes.
:- Voor jullie.
Succes Danielle :-*
Ik blijf ook duimen hoor…
Liefs, :-*
Noortje
Hee Danielle,
Hier wordt ook nog aan je gedacht!! :hug:
Kun je niet vragen of ze donderdag de uitslag al doorbellen? Bij ons is het zo als je voor 10 uur 's ochtends bloed laat prikken, dat je dan tussen 12 en 14 uur wordt terug gebeld. Ik laat dan bloed prikken in het ZH. Ik weet niet dat dat in alle ZH geldt? Maar je kunt op zijn minst even vragen, het scheelt weer een dag in spanning zitten. En misschien kan de HA daar ook iets in betekenen.
Sterkte meissie met wachten etc. :hug:
Liefs Heidi :-*
@Heidi wrote:
Hee Danielle,
Hier wordt ook nog aan je gedacht!! :hug:
Kun je niet vragen of ze donderdag de uitslag al doorbellen? Bij ons is het zo als je voor 10 uur 's ochtends bloed laat prikken, dat je dan tussen 12 en 14 uur wordt terug gebeld. Ik laat dan bloed prikken in het ZH. Ik weet niet dat dat in alle ZH geldt? Maar je kunt op zijn minst even vragen, het scheelt weer een dag in spanning zitten. En misschien kan de HA daar ook iets in betekenen.
Sterkte meissie met wachten etc. :hug:
Ik kan dat wel eens vragen ja ik moet voor 9.00 bloed laten prikken.Hoe lang moest jij wachten tot dat je je miskraam kreeg als ik dat zo vragen mag en wat waren jou 1 ste symptomen?
Liefs Danielle
Hoi Danielle,
bij mij is het de laatste keer zo gegaan:
31-08 TP van 2 cryo’s
7-09 soort van ongi (bloedverlies en krampen)
14-09 lichte positieve test, HCG diezelfde dag 110
18-09 HCG 865
19-09 (eerst krampen 's middags en 's avonds t/m 23/09 's ochtends licht bloedverlies zonder krampen.
22-09 niets te zien op echo, op dik bmmslijmvlies na
25-09 HCG 79
1-10 HCG 2,3
3-10 miskraam/ongi
de 1e keer was een bbz:
31-08 TP 2 emmies (heel toevallig precies dezelfde datum)
13-09 ongi en negatieve test
16-09 HCG 71
17-09 positieve test
21-09 HCG 256
29-9 niets te zien op echo HCG 620
3-10 niets te zien op echo HCG 1444
7-10 niets te zien op echo --> OK --> bbz
Ik had alles opgeschreven, vandaar dat ik het hier zo allemaal kan opschrijven. Wie schrijft die blijft
Hopelijk is het een beetje duidelijk hoe het bij mij gegaan is. Mocht je nog meer willen weten. Vraag maar hoor!!
Het kan bij jou natuurlijk allemaal heel anders zijn en misschien is het wel goed!!
hoe is het nou??
en je buik?? nog zo opgezet??
:hug:
Ja alles is nog opgezet en heb last van me rug.En buikpijn is nog steeds ik kan nu bij de ha komen.
kun je niet bij gyn terrecht dan?
:hug: denk aan je
Helaas is hier de werkelijkheid waar geworden ben naar de ha geweest omdat ik erge buikpijn had en moest gelijk komen. En mijn baarmoedermond stond open dus dit is het einde. Moet nu donderdag nog wel bloed laten prikken voor het zekere dat alles eruit is en als ik volgende week donderdag nog vloei dan moest ik terug komen. Dus ik meld me bij deze heel even af.
Nee kon ze niet bereiken hadden alleen spreekuur van 8.30 tot 10.00 en van 13.00 tot 14.00
Danielle
Lieve Daan,
Wat ontzettend klte zeg! sterkte meissie. :hug:
Liefs Heidi :-
Ahhh Danielle, wat vreselijk voor je :hug:
Het was je zo gegund meis :-*
Heel veel sterkte!
Lieve Danielle.
Ik denk aan je. Weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik denk aan je.
x Coor
He jakkes… :hug: sterkte meis! :-*
sterkte meis :hug: :hug:
ah nee meid toch :hug: :hug: :hug: