Hcg waarden te laag

Wij zijn zwanger geworden via ivf en nu had ik dinsdag een positieve test en moest gisteren bloed laten prikken in het ziekenhuis. En nu vanochtend gebeld en nu waren de hcg waardes te laag 49 terwijl het nu 100 moest zijn. Heeft iemand hier ervaring mee en is het toen toch nog goed gekomen?

Zit nu even in een dipje en denk dat het dus niet goed meer gaat komen nu terwijl ik nog niet ongie ben.

Groetjes Danielle

oh meid, ik kan je niet helpen, maar ik snap wel dat je in een dipje zit…!

Hele dikke knuffel en ik ga duimen voor ontzettend positief nieuws…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs, :-*

Noortje

Ik duim heel hard mee! Wanneer bepalen ze nieuwe waarden?

@Maja wrote:

Ik duim heel hard mee! Wanneer bepalen ze nieuwe waarden?

Ik moet volgende week donderdag opnieuw bloed laten prikken.

Ik duim ook mee. Heel hard! :hug:

Ook hier wordt voor je geduimd! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug:

Hoi meid,

Ik duim ontzettend hard met je mee. :thumbup: :pray:

Ik heb helaas geen goede ervaringen met een laag HCG. Beide keren dat ik een laag HCG had (1x 71 ( na ivf) en 1x 110 (na cryo)) is het niet goed gegaan. De 1e keer mondde het uit op een bbz en de andere keer in een miskraam.

Maar ik heb van een hel hoop dames gehoord op een ander forum (forums obgyn) die ook en laag HCG hadden en een 8 maanden later een prachtig kindje kregen. Dus wie weet. Het kan wel goed gaan!!! Je zult helaas nog moeten wachten ofdat de waardes stijgen.

Laat je het wel even weten?

Liefs Heidi :-*

@Heidi wrote:

Hoi meid,

Ik duim ontzettend hard met je mee. :thumbup: :pray:

Ik heb helaas geen goede ervaringen met een laag HCG. Beide keren dat ik een laag HCG had (1x 71 ( na ivf) en 1x 110 (na cryo)) is het niet goed gegaan. De 1e keer mondde het uit op een bbz en de andere keer in een miskraam.

Maar ik heb van een hel hoop dames gehoord op een ander forum (forums obgyn) die ook en laag HCG hadden en een 8 maanden later een prachtig kindje kregen. Dus wie weet. Het kan wel goed gaan!!! Je zult helaas nog moeten wachten ofdat de waardes stijgen.

Laat je het wel even weten?

Ja natuurlijk meid laat ik het weten. Ik leef ook mee met jou jij hebt dus ook al heel wat meegemaakt lees ik. Ik hoop dat ook voor jullie dat jullie ook snel zwanger mogen worden. En als ik meer weet post ik het gelijk hier!!

Liefs Danielle

We hebben idd aardig wat voor onze kiezen gekregen. :?

Maar gelukkig weten we ook wat een prachtig resultaat :inlove: je krijgt na al die onderzoeken en behandelingen!!! Het is echt de moeite waard!!

Heel veel sterkte met wachten. :thumbup: pffff nog een hele week…ik zal aan je denken!!!

Hier is een linkje waar je evt. ook vragen kunt stellen (een gynaecoloog die hier aan verbonden is, reageert soms ook)

http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/

:pray: voor je meid… hoop dat je volgende week goed nieuws kan vertellen… :pray:

ook hier :thumbup: :thumbup: we voor een goed resultaat!!!

Duim voor je :thumbup:

Dank jullie wel meiden voor het mee leven. ik had vanmorgen erge buikpijn dus ik vrees het ergste nog geen ongie te bekennen.

heee moest zo aan je denken :hug:

hoe gaat ie nu? :-*

heeyz meid… hoest nu met je…

hoop dat alles goed gaat…

:pray: voor je meid :hug:

Ook ik duim voor je… :hug:

Ook ik duim mee. :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Helaas gaat het niet zo lekker met me.Alle kwaaltjes nemen af en me buik is zo opgezet vandaag dat het net een ballon is wat op klappen staat. Ik en hubbie zijn vanavond lekker uit eten geweest daar had ik zin in en nu weer thuis gaat het weer wat minder. Ik wil morgen een afspraak maken bij de ha ik kan heel erg goed met haar praten dus wie wet lucht dat bij me op. En als het dan toch fout zit mag het van mij nu wel gebeuren dan ben ik uit die onzekerheid. Want ik weet vrijdag dus pas meer. Donderdag weer bloed prikken.

:cry:

:hug: he meid… balen dat je je niet goed voelt… idd gewoon naar je HA gaan en er over praten… kan me heel goed voorstellen dat je liever nu weet waar je aan toe bent dan volgende week…denk aan je meis… :kaars: :pray: