HCG na miskraam, temp eerst laag nu weer hoog

Hey dames, ik heb even een vraagje voor jullie

21 maart heb ik een spontane miskraam gehad en nu daald mijn HCG niet zoals het moet zijn.

mijn temp was sinds een dikke week weer normaal, maar vandaag is hij weer gestegen, ik snap er niets van, heeft iemand dit ook aan de hand?

kan iemand mij raad geven, morgen moet ik toch even bij de gyn langs voor een papier te halen voor woensdag bloed te laten trekken, maar ga vragen of ik morgen ook bloed mag laten trekken voor mijn HCG.

heb juist gevraagd aan mijn ventje of hij mijn lichaam is wil inspecteren en met namen mijn (.)(.) zijn dikker en mijn tepels zijn nog donkerder van kleur als gisteren. snap het niet meer hoor, ik ken mijn lichaam zo goed, maar nu is het precies een spelletje met mij aant spelen.

ik zou morgen even een echte afspraak met je gyn ipv alleen een papier halen voor bloed trekken…misschien kan hij je uitleggen wat er aan de hand is.

ik kan wel allerlei redenen bedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn, maar ik ben geen arts, dus daar waag ik me niet aan.

sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :-*

Heksje dankje wel voor je antwoord, ga morgen zeker tegen de assistente van mijn gyn zeggen wat dat er aan de hand is en misschien als ik morgen nog HCG in mijn bloed heb dat ik nog wel bij mijn gyn terecht kan voor een echo of zo.

Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn?

ik moet straks rond 18u even bellen voor de uitslag, dus weet nu nog niets. laat altijd iets weten hoe dat het dan is.

sorry dat ik zo laat kom, maar moesten nog weg

mijn HCG was weer een beetje gezakt, maar niet erg veel, van 312 naar 285 dus maar 27 gezakt, heb ook even de moeite gedaan om te vragen hoelang het kan duren en daar kreeg ik geen rechtstreeks antwoord op, “dat is bij iedereen anders en duurd ook bij iedereen niet even lang” dat kreeg ik dus als antwoord, heel vaag eigenlijk. mijn eigen gyn was met verlof en komt pas volgende week dinsdag terug, moet vrijdag weer bloed laten trekken, dus ben niet veel wijzer geworden. :think:

vreemd meis jammer hoor, nu zit je nog in onzekerheid

:hug: voor jou :-*

het klinkt raar maar ik ben blij dat het toch iets gezakt is :shifty: nav je verhaal.

ja gewoon tijd geven dus…het ene lijf is het andere niet :hug: :-*

ben ook blij dat het zakt, maar wou eigenlijk dat het na mijn mk onmiddellijk weg was, wat dat ook nog zo raar is vandaag vreselijk veel jeuk aan mijn borsten en doen ook pijn, zwanger ben ik normaal niet meer, ik heb alleen nog maar de verschijnselijk ervan, vrijdag weer bloed laten trekken en gewoon afwachten zeggen ze mij. het zakt en dat is het voornaamste na een mk.

weer zo van die rare dingen, snap het nu helemaal niet meer

-donkerdere tepels (is 1 week weg geweest nu weer terug)

-pijnlijke borsten (ook 1 week weg nu weer terug)

-jeuk aan mijn borsten (ook 1 week weg nu weer terug)

-veel vaginaal melk achtig verlies (pas van maandag)

-opgezwolle buik (eerst ook weg nu weer terug)

-ik ben heel erg moe, val bij de tv is slaap, ook door de dag. (ook eerst weg nu weer terug)

-als ik niet optijd eet ben ik missellijk. ( heb ik nooit gehad)

-mijn HCG waarden is nog niet op 0, zat maandag nog op 285, vandaag terug bloed laten trekken.

-als ik s’avonds in mijn bedje lig is het juist of ik een vlindertje in mijn onderbuik heb, heel raar vindt ik zelf, door de dag niet altijd, maar kan ook voorvallen.

-meer drinken als voorheen, altijd heb ik dorst.

-duizeligheid ( eerst weg nu weer terug).

-hoofdpijn, eerst niet nu wel.

Hellllllllllp!!!

ik ben vandaag nog even bij de dokter geweest Evelien moest nog een spuitje hebben, ze hebben mij ook mee onderzocht, bloeddruk 11/7 normaal 12/8 dus iets te laag naar de dokter haar mening. en heb mee nog een keertje bloed laten trekken, straks weet ik de uitslag,

begin me meer en meer een speldenkussen te voelen :lol:

hoe is het nu met je nognieuws, weet even niet welk topic ik van je moet pakken , je hebt meerdere nl, dus maar even hier,

:-*

hey bianca, hier was mijn hcg weer gedaald van 285 naar 259 in 2 dagen, dus gaat de goede kant op, over een dag of 18 zou hij weer op 0 moeten staan, heb nog altijd wel die kwaaltjes, maar heb er mij nu echt bij neergelegt dat het mis is en dat mijn hcg helemaal op 0 komen te staan,

wel is het nu zo dat ik nog wel extra vruchtbaar ben zolang als het hormoon in mijn lijf zit, dus extra :thumbup: dat ik mijn eisprong ook aan de goede kant krijg, ik heb nog maar 1 eileider, dus nu is het voor ons heel erg spanend.

ik denk nu dat ik mijn ei gehad heb, heel veel slijm, sorry voor dit, verloren en ik denk ook dat mijn lichaam nu anders reageert nu ik nog van dat hcg hormoon in me heb zitten, en ja hoor we hebben geklust, hoop natuurlijk dat het raak mag zijn, maar is het niet zo, we geven ons nog 2 jaar de tijd en dan gaat er in mijn andere eileider ook een knip, vindt het dan wel genoeg geweest hoor.

okidoki meis, thnx voor de op hoogte brenging hihi, kk zat effe aan te denken nl.

Succes maar met de vruchtbaarheid, als dat maar gewoon door kan en mag gaan.

Hopelijk zakt het waarde van hcg rap meis, :-*

ben vandaag weer bloed laten trekken, straks heb ik de uitslag, dan zet ik het er wel op, hoop snel dat het op 0 staat dan kunnen we weer verder

ik heb de uitslag van mijn bloed van vandaag en snap er nu echt niets meer van

Maandag was mijn hcg 285 (ziekenhuis)

woensdag 259 (huisarts)

en vandaag was hij 282 (ziekenhuis)

in de plaats dat hij daald, stijgt hij nu weer :shock:

Hellllllllllllllp!!!

ik wil toch even reageren,

Heeft het ziekenhuis ook iets gezegd over een mogelijke buiten baarmoerderlijke zwangerschap. Deze hebben og wel eens de neiging om het HCG eerst te laten dalen en dan weer te gaan stijgen.

Kijk even op een site naar de kenmerken, ik zal er wel een paar noemen:

-blijvende kwaaltjes

-buikpijn

-pijn in schouderstreek

-bloedverlies

Ik heb 2 jaar geleden een BBZ gehad en deze kan zeer gevaarlijk worden.

Laat je even weten hoe het gaat. Sterkte

groetjes Suzanne

nog even, je zegt dat je een spontane miskraam hebt gehad. Heb je al eerder een miskraam gehad. Heb je stolsels verloren, buikpijn gehad of is het meer rustig gegaan. Nogmaals bloedverlies is een kenmerk van BBZ.

Laat je niet afschepen. BBZ zwangerschappen komen niet veel voor en artsen zijn niet gewend om hier veel aandacht aan te besteden. Als je eventueel naar een huisartsenpost zou gaan, laat je inwendig onderzoeken. Bij een BBZ zou je slingerpijn moeten hebben. Dan zit het vruchtje in je eileider en heb daar dus pijn.

Dit komt allemaal heel negatief over, maar ik heb vaker gehoord dat artsen mensen laten lopen, maar alle risico´s van dien.

Succes! Suzanne

hey dames dank jullie wel om te reageren,

ik heb al eens een bbm gehad en ben 1 eileider kwijt, dus dat is het zeker niet, weet hoe dat dat voelt,

ik heb 5 dagen zwaar bloedverlies gehad na mijn mk en het vruchtje is 21 maart mee afgekomen, die dag had ik heel veel buikpijn, daarna niet meer.

nu heb ik al 1 week geen bloedverlies meer en vandaag een heel klein beetje bruin oud bloed. ook maar een paar duppeltjes, het was niet de moeite, nu heb ik eens even gekeken op het internet en met een cyclus van 24 a 25 dagen zou ik vandaag mijn innesteling gehad moeten hebben, maar daar reken ik niet op

ik heb naar de dokter gebeld en die heeft de gyn gebeld, volgende week vrijdag zou mijn hcg terug rond de 50 moeten zijn, dus volgende week weer bloedafname.

Toch dacht ik ook direct aan een bbz. Kunnen ze toch niet kijken of er niet een deel van het vruchtje is achtergebleven in de andere eileider of dat er sprake was/is van een tweelingzwangerschap?

Ik heb in september een bbz gehad en het heeft behoorlijk lang geduurd voordat men dat door had. Mijn hcg steeg soms ook ineens weer.

Hoe is het nu dan?