ik heb geen pijn en zou dan normaal gezien al 8 weken en 2 dagen moeten zijn, dus dan is het vruchtje al veel groter en zou ik al pijn moeten hebben, maar dat heb ik niet, dus bbz is eigenlijk uitgesloten.
iets achtergebleven dan zou ik nog altijd regelmatig of altijd bloedverlies moeten hebben en dat heb ik ook niet
ga gewoon afwachten wat dat mijn hormonen vrijdag zijn en vandaar zien we wel verder. meer kan ik toch niet
Ik duim voor je dat je HCG morgen gewoon op 0 zit. Ben je van al die onzekerheid af en kun je ook verder. Meting bij de huisarts of ziekenhuis en hoe laat ga je?
dankje spirella, hoop ook dat het gewoon op 0 staat morgen,
ik moet morgen in de voormiddag in het ziekenhuis bloed laten trekken, morgen avond heb ik altijd de uitslag, het ligt er gewoon aan waneer ik naar de gyn kan bellen morgen, wanneer ze tijd heeft he.
afwachten en duimen voor morgen.
Ik :thumbup: mee!
dankje wel affie, ik ben ondertussen al bloed gaan laten trekken en rond 14u mag ik bellen voor de uitslag, ben echt benieuwd.
hey dames, ik heb juist gebeld en hij was gestegen
Maandag 2/04/2007 285
Woensdag 4/04/2007 259
Vrijdag 6/04/2007 282
Vrijdag 13/04/2007 363
de assistente snapte er niets van, de gyn had nog een telefoontje en die belt mij dadelijk terug.
zal wel moeten gaan voor een echo of nog eens bloed laten trekken, maar dat hoor ik dadelijk wel.
(even gekopieerd)
hey dames, heb juist gebeld met de gyn en die kon het niet verklaren, ze wou een curitage doen in de loop van volgende week, maar ik heb haar gevraagd of het niet mogenlijk is dat ik misschien terug zwanger ben, ik heb nergens last van, dus geen bloedverlies, geen buikpijn of zo.
volgende week vrijdag weer bloed laten trekken en dan moet ik die zelfde dag om 13u05 bij haar zijn om een echo te laten maken, ben benieuwd,
ze had het ook al overlecht met de andere gynecologen maar die wisten ook geen raad, dus weer 1 week afwachten.
ze zei ook niet nee en ook niet ja op de vraag of het kon zijn dat ik terug zwanger was.
Jeetje wat vreemd allemaal he? Ik duim voor je dat je gewoon weer zwanger bent
dankje wel spirella, ik hoop het ook, ik kan niets anders doen dan gewoon afwachten he en kijken wat dat het volgende week geeft, zal blij zijn als ik naar de gyn kan gaan.
hoop ook dat ik zwanger ben, maar heb al tegen mijn ventje gezegt als ik weer zwanger moest zijn en het loopt weer mis dan proberen we het gewoon opnieuw, het is niet dat ik geen kinderen kan krijgen ik heb er al 3 he.
Jeetje Anneke, wat spannend. Wat een mysterie. En nou weer een week wachten…
Zou het…? :mrgreen:
wie weet, laat hier altijd iets weten als ik meer weet, als ik het niet kan volhouden tot vrijdag dan ga ik gewoon naar de huisarts van mijn ventje :mrgreen:
Anneke wat een spannende week…
Hoop dat je zwanger zal zijn
is zeker weer een spannede week , maar probeer toch met mijn voetjes op de grond te blijven hoor.