wie kan me helpen,
ik weet niet hoe ze heten, maaar ik zal ze beschrijven
het is volgends mij van hasbro van my little pony ,
je hebt er veel verschillende van , maar ik had een roze met paarse slak, hij had lange haren en het huisje van de slak zat een sleutelgat in en met de sleutel kan je hem openmaken,
je hebt er ook een paardje van , en een zwaan, allemaal ook met een soort geheime opberg ruimte ,
wie kan me helpen, aan d enaam, ik ben al de hele avond aan het zoeken op internet , maar ik kom er niet op uit,
ik zoek zo’n beestjes voor mijn meiden ze hebben er nou 1 maar ze zijn er beiden gek op , en het is zware drama hier af en toe zo leuk vinden ze hem hihihihi
Keypers heten ze Peggy, google maar.
:-*
Oooo dat had ik vroeger ook :inlove: . Ik had het paard, die had een "geheime’ ruimte onder het zadel :lol: .
Ik had dit “huisje”!
Ik had een slak :inlove: en zo’n kleintje met een brilletje en wat hierboven staat volgens mij ook,alleen zonder huisje.
:inlove:
Ik had er ook eentje en mijn zus ook en mijn nichtje ook (weet niet meer wie welke had, maar zwaan en slak waren er iig bij).
Maar wat zijn ze lelijk zeg! :shock: In mijn verbeelding waren ze heel leuk maar ze kijken echt heel dom! :mrgreen: Grappig hoor!
leuk jeugdsentiment hihih
ik had het beertje met de paraplu
Oh oh, generatiekloof… het zegt me echt he-le-maal niks… :shifty:
Zegt mij ook helemaal niks eigenlijk. Maar de vraag is, ben ik te oud of ben ik te jong hiervoor?!
Ligt eraan hoe oud je bent . Ik ben van '81.
Ik van '77…te oud dus… :?
ikben van '83 maar ik ken het ook niet
Dat is ver naaaaa mijn tijd, ik ben uit '72 :shifty:
'71…
@sensje wrote:
Ik van '77…te oud dus… :?
ah, dan ligt het daar aan, ik heb dit ook nog nooooooit gezien, ben van t zelfde bouwjaar :mrgreen:
'81 ik ken ze dus wel duh :lol: , maar ik had ze niet.
Peggy heb je al wat gevonden voor je meisjes?
van 74 dus hoogbejaard…heb ze nog nooit gezien
Aaah KEYPERS :mrgreen: heb ik ook 1 van gehad
Ik ben van de lichting 1980 :mrgreen:
@mamma van sharondenise wrote:
'81 ik ken ze dus wel duh :lol: , maar ik had ze niet.
Peggy heb je al wat gevonden voor je meisjes?
ik ben meteen gaan zoeken toen ik de naam zag staan, ik dacht ohhhhhhh ja dat klopt keypers,
maar ik heb er nog geen gevonden , maar ik blijf zoeken :thumbup: