ik ben van 80, maar deze rage is blijkbaar totaal aan me voorbij gegaan… :think:
84 hier, maar ik ken ze zeker hoor, had er ook een geloof ik
ik ben van 81 maar ken ze ook niet.
wat ik nog wel weet ook zoiets maar dat was een soort vogel op een stok en die had heeeel lang haar.
@monique wrote:
wat ik nog wel weet ook zoiets maar dat was een soort vogel op een stok en die had heeeel lang haar.
die heb ik ook nog op zolder liggen, maar hoe heetten ze ook alweer
@niekie wrote:
@monique wrote:owww die had ik wel. een vogel op een stok met lang haarik ben van 81 maar ken ze ook niet.
die heb ik ook nog op zolder liggen, maar hoe heetten ze ook alweer
deze bedoel je toch monique??
ja idd die bedoelde ik.
leuk om het weer eens te zien.
nostalgie :mrgreen:
ik weet alleen nog steeds niet hoe ze heten
@monique wrote:
o ja, die wilde ik zooooooo graag… :lol:
ik weet dus ook nog steeds niet hoe ze heten en ze zijn nog steeds mooi.
ik heb me wezenloos gezocht op google maar kan het niet vinden.
Nou Niekie, zal ik je dan maar uit de brand helpen? :mrgreen:
Die vogels heten Fairy Tails. Ik was ook fan vroeger, net als van de Keypers trouwens. :inlove:
Ja die vogels had ik ook :mrgreen: '82
Ja Fairy Tails, die had ik wel.
Daar speelde ik altijd samen met mijn my little pony’s mee :inlove:
ben van "67 verder dan een teddybeer en een blokkendoos kom ik niet :lol:
Ik ben van 76 en keypers en fairy tales ken ik niet. Terwijl ik toch helemaal gek was van my little pony.
Zo’n nostalgie dat ik een paar jaar geleden op marktplaats een hele partij heb opgekocht :shifty: Ik heb nu een stuk of 50 oude en nieuwere pony’s, haha.
Olijf speelt ermee. En ik bewaar enkelen voor mijzelf…nostalgie is heerlijk :inlove:
@Noasmama wrote:
Nou Niekie, zal ik je dan maar uit de brand helpen? :mrgreen:
Die vogels heten Fairy Tails. Ik was ook fan vroeger, net als van de Keypers trouwens. :inlove:
oh je bent geweldig.
ik zat te googelen op speel goed van vroeger, vogels met lang haar :think: , vogels met staart :shock:
de fairy tails zijn ook leuk he, die heb ik ook gehad, :inlove: die ben ik ook nog aan het zoeken trouwens, maar ik heb wat gevonden , en dan vragen ze 35 euro ervoor , dat vind ik toch net wat veel :oops: :roll:
echt er is een hele wereld waarvan ik als kind nooit het bestaan vanaf wist :lol: ('78). Was denk ik te druk met buitenspelen en het oplopen van schrammen en bulten :o
Heb ooit wel 1 little pony gehad en die vond ik geweldig… word nu altijd helemaal blij als 1 van de dochters van vrienden jarig is en zoiets wil… mag ik ook even op de little pony afdeling in de speelgoedwinkel snuffelen :mrgreen: