Harry Potter

Ik dacht dat er ooit al een topic over was, maar kan hem niet vinden :think:

Maar 18 november komt de nieuwe film uit :dance: :dance: :dance: , ik heb er zin in :inlove: .

Lekker belangrijk hè 8) :lol:

Groetjes Bianca

Wow zeker belangrijk nieuws :wink:

Wist nog niet dat dan de nieuwe film uit kwam, ik zit weer eerste rang :wink:

Thnx voor de tip :thumbup:

yup… erg belangrijk nieuws!

Hij draaid vanaf de 17e trouwens al :wink:

:dance: :dance: :dance: Ben erg benieuwd hoe die is geworden. Dit is de verfilming van het laatste deel toch :think:

@cees77 wrote:

:dance: :dance: :dance: Ben erg benieuwd hoe die is geworden. Dit is de verfilming van het laatste deel toch :think:

Ja maar wel pas het eerste deel hiervan. Jammer hè :? .

Ik ben dus ook helemaal Boekfan.

Heb deel 6 nog steeds niet gezien :oops:

Maar heb de trailer gezien en hij lijkt mij echt heel erg cool.

@Nijmanb wrote:

@cees77 wrote:

Dat dacht ik ook ergens gehoord te hebben, maar wist het niet meer zeker :wink: Dus toch. Wel jammer. Wanneer komt het volgende deel dan?

Ik heb er zoveel zin in! Ik heb alle films en ook de boeken heb ik allemaal 2 of meer keer gelezen!

Deel 2 komt 15 juli 2011 uit :dance:

Das in ieder geval niet heel lang wachten :dance: :dance:

ik kan niet in de nacht helaas maar we gaan er wel snel heen…

Heb alle boeken gelezen en helaas heb ik toen besloten ook de films te gaan kijken

Waarvan de laatste 2 delen me super tegenvallen

maarja nieuwsgierigheid is gewekt en nu wil ik de laatste ook wel zien

Ik heb er al zin in! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Het duurde voor mijn gevoel eeuwen voordat het eindelijk november werd! Als het aan mij ligt zie ik de film al in de eerste week dat hij draait. Maar ja, dan moet ik wel een slachtoffer vinden die mee wil, want mijn vriend wil pas als de eerste drukte voorbij is. :frowning:

oe oe oe weer rond mijn verjaardag

ik weet een van mijn kadootjes dus al

manlief en ik gaan weer

heb alle delen in de bios gezien

moet het wel loskoppelen van de boeken anders vind ik er geen zak aan maar los van de boeken zijn het erg leuke films

@hollowglade wrote:

moet het wel loskoppelen van de boeken anders vind ik er geen zak aan maar los van de boeken zijn het erg leuke films

Dat vond ik inderdaad ook, maar het blijft leuk. :mrgreen:

@crazymom wrote:

Deel 2 komt 15 juli 2011 uit :dance:

Jammer ik dacht januari :thumbdown: :mrgreen:

Leuk, wij hebben ze ook allemaal in de bioscoop gezien. Wel jammer dat het eerste deel niet in 3D is, zoals eerst de bedoeling was.

Het tweede deel komt wel in 3D uit.

@Jippie wrote:

Leuk, wij hebben ze ook allemaal in de bioscoop gezien. Wel jammer dat het eerste deel niet in 3D is, zoals eerst de bedoeling was.

Het tweede deel komt wel in 3D uit.

ik vind 3d dus geen zak aan :mrgreen: word er maar misselijk van

heb er wel weer zin in dus thnx for the reminder :smiley:

@cees77 wrote:

@Nijmanb wrote:
@cees77 wrote:

Dat dacht ik ook ergens gehoord te hebben, maar wist het niet meer zeker :wink: Dus toch. Wel jammer. Wanneer komt het volgende deel dan?
15 juli 2011 is het 2e deel van het laatste deel :mrgreen:

owww toen ging ik pas verder lezen en zag dat antwoord al staan :oops: :wall: :mrgreen:

Jaaaa ik heb er zin in :dance: :dance: :dance: Ik volg alles op de voet haha vind het zo gaaf!

Hier gaat hub gewoon mee naar de bios.

Nu zullen we wel niet de eerste week gaan ivm verbouwen, maar goed, misschien mooi voor tegen de kerst!