Harry Potter

weet niet of iedereen het kan zien maar op facebook staat een kleine scene :slight_smile:

als je niks van de film wilt zien niet klikken!!!

@Dynasty wrote:

weet niet of iedereen het kan zien maar op facebook staat een kleine scene :slight_smile:

als je niks van de film wilt zien niet klikken!!!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10100216609534576&comments

Gaaf :smiley:

jaaa joepie, Harry is zooo leuk!!

hoewel ik de boeken wel veeeeeel beter vond eigenlijk!

Ik heb gereserveerd :dance: . De 22e zit ik in de bios :smiley:

@Nijmanb wrote:

Ik heb gereserveerd :dance: . De 22e zit ik in de bios :smiley:

Ben jaloers… :eh: :mrgreen:

Hier nog een jaloerse! Manlief zit in Noorwegen t/m de 27e.

In Nederland komt de film de 18e uit in België overigens de 17e.

Zijn al veel trailers te zien en zo super… Ben heel benieuwd ook, boeken blijven toch altijd beter, maar soit, is dat niet bij ieder boek dat verfilmd wordt?

Zal eens zoeken of we met een ander forum nog gaan, wil heel graag! En 2x is echt geen straf voor mij.

Nog een filmpje voor degene die het willen zien!!!

http://movies.yahoo.com/feature/harry-potter-deathly-hallows.html?showVideo=1

m’n spoiler alleen lezen als je het filmpje heb gezien :wink:

Ze hebben het daar over the burrow (huis van Ron) en ik kan me vergissen maar hebben ze dat niet in de vorige film afgebrand :think:

Ik heb ook gereserveerd, de 17de meteen al :dance: :dance:

Vind 18:15 start van de film een fijne tijd voor door de weeks.

@Dynasty wrote:

Nog een filmpje voor degene die het willen zien!!!

http://movies.yahoo.com/feature/harry-potter-deathly-hallows.html?showVideo=1

m’n spoiler alleen lezen als je het filmpje heb gezien :wink:

Ze hebben het daar over the burrow (huis van Ron) en ik kan me vergissen maar hebben ze dat niet in de vorige film afgebrand :think:

Die hebben ze vast weer heel getoverd :mrgreen:

Kan me niet herinneren dat het afgebrand is :think: En ik lees de boeken best wel vaak :smiley:

Het huis van Hagrid brandt wel af, misschien daarmee in de war?

Ik heb alleen in het nederlands gelezen dus ‘the burrow’ zegt me niks, maar dat zal ‘Het Nest’ wel zijn :wink:

Alleen…ik ben dus zo’n schijtluis dat ik dus die films niet in de bioscoop ga zien :shifty: :shifty:

Echt ik schrik van alles, dus op zo’n groot scherm kan ik er helemaal niet tegen :oops: Dus ik wacht even op de dvd…

Maarre…jullie natuurlijk veel plezier!! :dance:

@Marlous79 wrote:

Kan me niet herinneren dat het afgebrand is :think: En ik lees de boeken best wel vaak :smiley:

Het huis van Hagrid brandt wel af, misschien daarmee in de war?

Ik heb alleen in het nederlands gelezen dus ‘the burrow’ zegt me niks, maar dat zal ‘Het Nest’ wel zijn :wink:

Alleen…ik ben dus zo’n schijtluis dat ik dus die films niet in de bioscoop ga zien :shifty: :shifty:

Echt ik schrik van alles, dus op zo’n groot scherm kan ik er helemaal niet tegen :oops: Dus ik wacht even op de dvd…

In de boeken brand die ook niet af :mrgreen:

In film 6 brand i wel af (heb je die gezien??)

Tijdens kerst als Harry zo een soort van duel aan gaat met hoe heet die muts ook al weer :think: :think:

Die Sirius ook ‘vermoord’ heeft :think: :think: owjaa Bellatrix en dat uhmm die ‘weerwolf’ (net lupin / remus maar die slechte)

deze scene

Fenrir Vaalhaar ^^ (De andere weerwolf, kan zo niet op de Engelse naam komen).

In het boek brand The Burrow (Het Nest, huis van de familie Wemel) niet af, maar in de film wel.

@Tigru wrote:

Fenrir Vaalhaar ^^ (De andere weerwolf, kan zo niet op de Engelse naam komen).

In het boek brand The Burrow (Het Nest, huis van de familie Wemel) niet af, maar in de film wel.

fenrir greyback of zo iets… zo uit m’n hoofd :stuck_out_tongue:

Over the Burrow…

Het stond inderdaad in deel 6 in de fik (in de film iig), maar of het echt afgebrand is werd niet duidelijk. Het was overigens een nieuwe scene. Het kwam niet voor in het boek…

Dusss…

Tssss…zitten ze gewoon nieuwe dingen te verzinnen in de film :shifty: :shifty:

Vind het niet kunnen :naughty: :naughty: :smiley:

:dance: :dance: :dance: Ik ga 17 november naar Harry Potter! Lekker meteen dus dit keer! Vaste prik, samen met mijn moeder :dance: :dance: :dance:

YEAH! Vrijdag ga ik met mijn schoonzus naar Harry Potter!! We hebben er zin in!! (ik hoop de baby ook, want mijn schoonzus is 32 weken zwanger. :mrgreen: )

ik heb hem vorige week ook gekeken samen met mijn broertje.We hebben alle films al samen bekeken :mrgreen:

Ik heb hem vandaag gezien. :dance: