Harry Potter and the deadhly hallows part 2.

@~Melanie~ wrote:

Ik ga om 16uur :dance: en dan aftellen naar november…

























:inlove:

:inlove:

:inlove:




Spannend hè :wink: 8)



:inlove: :inlove: :inlove:



Hoe was Potter?

Hier nog een HP-fan. Zoonlief gaan over een week of twee. Eerst van tevoren nog even HP 1 kijken om erin te komen :slight_smile:



Wij gaan naar HHW overigens. Schagen ben ik nog nooit geweest.

:inlove: van mijn lief voor mijn verjaardag het pc spelletje gekregen van de film :inlove:

(alleen jammer dat ik altijd zo slecht ben in computerspelletjes :oops: )

@Nirak wrote:

:inlove: van mijn lief voor mijn verjaardag het pc spelletje gekregen van de film :inlove:

(alleen jammer dat ik altijd zo slecht ben in computerspelletjes :oops: )




ach die potter games zijn zo makkelijk lukt je vast :).



Ik heb toevallig voor mijzelf ook deel 6 en 7 besteld part 2 haal ik volgend jaar wel… hij is nu zo’n 45 euro en over een jaar 9 euro :mrgreen:

Wij will.en zondag met 10 man gaan, maar de (%(#) bios is niet te bereiken…Z.O iiro…

Ik vond de film te kort 8) . De tijd vloog om en nu is het dus gewoon voorbij :frowning: .



Jammer hoor.



En hier gewoon geen trailer van Breaking Dawn :evil: :wink:

die trailer heb ik ook niet gezien, maar ik moet bij trailers altijd zo aan de schermbreedte wennen dat het niet echt tot me doordringt waar ik naar kijk :mrgreen:



Te kort, zeker. De zaal was helemaal stil, ik vond dit wel een van de leukere Hp-films. Maar volgens mij heb ik er eentje gemist :think:

Ja de zaal was hier idd ook stil.



Hihi weet je niet of je er een heb gemist? Nou ja aan de andere kant, ik was laatst mijn dvd aan het zoeken van part1 en toen kwam ik film 4 twee keer tegen :oops: . Ik weet dus ook lekker welke films ik al heb :mrgreen: :lol:

@Nijmanb wrote:

Ja de zaal was hier idd ook stil.



Hihi weet je niet of je er een heb gemist? Nou ja aan de andere kant, ik was laatst mijn dvd aan het zoeken van part1 en toen kwam ik film 4 twee keer tegen :oops: . Ik weet dus ook lekker welke films ik al heb :mrgreen: :lol:




ik weet zeker dat ik ze niet allemaal in de bios heb gezien. Ik weet ook zeker dat ik toen ik zwanger van S. op bed lag ik begonnen met het ontbrekende deel te kijken, maar ik vond het toen -hormonen!- doodeng :mrgreen:

Maar -hormonen van toen- ik weet echt niet meer wat ik wel en niet heb gezien. Stom he.

Nee hoor, hormonen zijn pas stom :wink: . Gewoon allemaal nog een keer kijken dus 8)

Wij gaan vrijdagavond naar de 3D versie

Ben benieuwd heb nog nooit een film in 3D gezien

wij zijn zondag geweest en ik vond het een beetje tegenvallen.



maar nu heb ik dat wel vaker met boekverfilmingen. heb gewoon helemaal in mijn hoofd een idee/beeld en vaak komt dat niet overeen met de verfilming. dan moet ik altijd helemaal omschakelen.

Ik ben gister geweest. Vond de film erg goed.

Maar ik vond de 3d wat tegenvallen, had er meer uit verwacht.

Meer dat het op je ‘afkomt’, maar viel allemaal zo mee …



Dus of ik weer eens naar 3d gaat is nog maar de vraag, of je moet zo een Efteling nemen, die is pas goed :lol:

ik ga zaterdag!!! :dance: :dance:



en de 3D effecten is niet om van alles naar je toe te laten komen zoals het “vroeger” was maar meer gewoon voor het effect dit je er “middenin zit”





Ik ga ook naar de 3D versie

we gaan met zijn vieren alleen de andere hebben deel 1 nog niet gezien …



en de andere films ook niet

:shifty: