Harry Potter and the deadhly hallows part 2.

Hahahahaha 19 jaar later.



Nee hoor zelfde acteurs en ze zagen er ook niet ouder uit

mss kiezen ze er bij 19 jaar later wel voor om het zo te laten met de redenering “tovenaars worden minder snel oud”. :mrgreen:



Wij gaan vanavond, kan bijna niet wachten.

@esmie wrote:

Maar het mooiste was dat ik de preview van Twilight zag op groot beeld :mrgreen: ik had het al gezien natuurlijk maar in de bios was die toch wel gaaf hoor kreeg er kippenvel van hahahaha.


Ja dat vond ik ook wel erg mooi :inlove: :mrgreen:

hier ook een Harry Potter fan, vandaag naar de film geweest en vond hem echt leuk :smiley: ja sommige dingen kloppen niet maar ik blijf fan.



ben van de week toen ik deel 1 op de tv heb gezien weer begonnen in de boeken dus ga ze weer allemaal lezen, ze blijven leuk

Gisteravond geweest. Mooi gemaakt allemaal maar ik vond het einde zoooo tegenvallen :oops: had me daar zo op verheugd Klopte van kant met het boek

Ik ben ook gister avond geweest, samen met vriendje lief.

Vriend is zo’n 7 jaar ouder dan ik, dus is van de transformer generatie, niet van de HP generatie.

Wat ik vooral jammer vind is dat hij als “leek” de film niet snapte.

Hij heeft wel alle delen samen met mij gezien (verplicht :P), maar liep naar buiten met duizende vragen.

Wel lekker zitten kletsen dus, op de terugweg! (Normaal zit ik dan zo’n 40 minuten naast een slapende vent… :roll: )

@Nirak wrote:

Ik ben ook gister avond geweest, samen met vriendje lief.

Vriend is zo’n 7 jaar ouder dan ik, dus is van de transformer generatie, niet van de HP generatie.

Wat ik vooral jammer vind is dat hij als “leek” de film niet snapte.

Hij heeft wel alle delen samen met mij gezien (verplicht :P), maar liep naar buiten met duizende vragen.

Wel lekker zitten kletsen dus, op de terugweg! (Normaal zit ik dan zo’n 40 minuten naast een slapende vent… :roll: )




Gaan jullie in heerhugowaard naar de bios of schagen?



Ik vergelijk de film niet met het boek. Klopt toch zelden dus geniet gewoon van beide :lol:

Ik wil ook! Maar ik wacht even tot de topdrukte voorbij is.

Ik vind de films vergeleken met de boeken tegenvallen, maar toch wel vermakelijk. Ik hoop dat er later als deel 7.2 op dvd uitkomt er een mooie HP-box komt, zodat ik die kan kopen. :slight_smile:

Ik vind de films vergeleken met de boeken helemaal niet tegenvallen…



Interessant dat zoveel mensen dat wel hebben.

Vind dat ze toch redelijk verhaalvast blijven. Ze kunnen niet alles verwerken, da’s waar, maar zo ontzettend anders is het ook weer niet.



Feit blijft dat boeken altijd beter zijn, maar ik vind toevallig dat de HP-verfilmingen prima zijn.

We komen net teru en ik moet zeggen het viel me niet tegen :smiley:

Lekker zitten kijken en weer genieten, idd ook van de twilight trailer :drool:

En zo als elke boek verfilming niet geheel alles trouw aan het boek, maar dat is ook bijna niet mogelijk…



En ik vond het erg leuk om ze 19 jaar later te zien :smiley: iedereen zo als ze eigenlijk zijn op ginny na, vondt dat je bij haar goed kon zien dat ze echter ouder moest zijn :smiley:



Was wel blij dat ik weer thuis was, dochter was voor het eerst alleen met oma en ondanks dat ik haar volledig vertrouw voelde ik met toch erg rusteloos :shifty: :oops:

Wij zijn zondagochtend geweest en ik zat er helemaal in. Heb dus erg genoten (van de 2d versie)

Wel hebben we vrijdag nog naar part 1 gekeken om weer een beetje bij te zijn wat er vooraf ging.

@Mutsie86 wrote:

@Nirak wrote:
Ik ben ook gister avond geweest, samen met vriendje lief.

Vriend is zo’n 7 jaar ouder dan ik, dus is van de transformer generatie, niet van de HP generatie.

Wat ik vooral jammer vind is dat hij als “leek” de film niet snapte.

Hij heeft wel alle delen samen met mij gezien (verplicht :P), maar liep naar buiten met duizende vragen.

Wel lekker zitten kletsen dus, op de terugweg! (Normaal zit ik dan zo’n 40 minuten naast een slapende vent… :roll: )




Gaan jullie in heerhugowaard naar de bios of schagen?



Ik vergelijk de film niet met het boek. Klopt toch zelden dus geniet gewoon van beide :lol:




We gaan altijd naar heerhugowaard :slight_smile:

had al zo’n vermoeden haha, veel keuze heb je hier niet in de buurt :roll: Ben blij dat Schagen sinds paar jaar een bios heeft, daarvoor moesten wij ook naar Heerhugowaard. Voor ons ook minstens half uur rijden.

volgens mij zou schagen voor ons iets dichter bij zijn… maar m’n vriend gaat het liefst naar heerhugowaard.

Ik kom zelf niet uit deze omgeving, dus ga altijd maar gewoon klakkeloos af op wat J. zegt. :slight_smile:

Vind het wel een mooie bios, trouwens

dan zou ik toch eens naar Schagen gaan, wij gaan daar de laatste jaren altijd heen, bevalt heel goed. voorheen ook hhw

Ja bevalt ons ook prima, niet dat grote massale zoals in hhw. (ja alleen bij ladies night maar daar kom ik niet meer)



En weer lekker vlot thuis, scheelt gewoon de helft aan reistijd.

Hey,

Ik ben afgelopen zaterdag naar de film geweest in 3D.

is ook zeker aan te raden in 3D, dat maakt het nog echter.

De film was super! Zou zo nog een keer gaan .

Groetjes Lizette

Ik ga om 16uur :dance: en dan aftellen naar november…

























:inlove:

:inlove:

:inlove:

Ik ga samen met manlief om 19.00 uur in 3D :dance:

Ik wil ook :’( Maar onze oppas stopt ermee, dus hebben we niemand die kan oppassen :frowning: