Haren wassen niet fijn?

Mijn dochter had vroeger zo’n hekel aan haren wassen, die schreeuwde moord en brand!!! En nu zit ik Ouders van Nu te lezen en wat zie ik???

Een Lil Rinser…

Dat hadden ze vroeger moeten hebben dacht ik gelijk!!!

Misschien een tip voor ouders met kindjes die ook zo huilen met haren wassen?







€15,95



Te koop bij Grooviekids!!!





Of kennen jullie hem al??? :oops:

wel gezien! mijn uk heeft gewoon pech… dan huilt ze maar ff na een bakje water over dr bolletje! zo ergis dat nouook weer niet!

hier helpt eenn washandje voor de ogen prrima!! ( en die zijn een stuk goedkoper)

zou dat echt helemaal afsluiten dat het kindje geen water in zijn gezicht krijgt?? :think:

:lol: :lol:



hier laten wij Luna met haar rug naar ons toezitten en naar het plafond kijken en houden wij 1 hand op haar voorhoofd (en als er dan water naar je hand loopt veeg je dat met je hand naar achteren) en met de andere hand houden we de sproeier vast beetje het id van bij de kapper alleen dan zonder zo’n irritante wasbak in je nek :wink:

Mike heeft twee jaar lang met een duikbril op gedoucht, omdat hij zo panisch

was voor water in zijn ogen. Toen het ding stuk ging wilde hij hem niet meer

op. Maar dat werkte dus ook prima, slechts 2 euries 8)

Ik heb 1 van de pr*natal (4 euro of zoiets) maar damian laat 'm niet zitten :wink:

@Angel & Luna wrote:

:lol: :lol:



hier laten wij Luna met haar rug naar ons toezitten en naar het plafond kijken en houden wij 1 hand op haar voorhoofd (en als er dan water naar je hand loopt veeg je dat met je hand naar achteren) en met de andere hand houden we de sproeier vast beetje het id van bij de kapper alleen dan zonder zo’n irritante wasbak in je nek :wink:




Zo doen wij het hier ook! Gaat prima, zeker als we de haren spoelen met een gietertje, da’s echt feest! :lol: Het lijkt me wel een uitkomst dat ding van hierboven, maar ik vind EU 15,= wel veel geld :shifty:

@konijn wrote:

wel gezien! mijn uk heeft gewoon pech… dan huilt ze maar ff na een bakje water over dr bolletje! zo ergis dat nouook weer niet!


Zo deed ik dat ook. Nu laat ik haar op commando haar ogen sluiten (en ze doet dan zelf ook de vingers in oren :mrgreen: ) en dan spoel ik snel uit.



Lijkt me een mooie uitvinding dat ding, maar persoonlijk vind ik 'm een tikkie aan de prijzige kant…

Je hebt toch ook van die schuimen randen die om het hoofd kunnen :think: :think:



Maar ryan vind het geweldig met zn koppie in de sproeier dus hier geen gehuil of gedoe om de shampoo goed uit zn haren te krijgen

Wat een ding :lol: .



Ik heb nooit problemen met haren wassen gehad :dance: .

Dewi luisterde altijd goed, dan zei ik en nu nog, hoofd naar achteren en doe ik mn hand op haar voorhoofd. Dewi heeft nog nooit water/zeep in haar ogen gehad daardoor. Kan zonder problemen haar haren uitspoelen.

Washandje voor de ogen werkt perfect :thumbup: ! Weet het uit eigen ervaring, want mijn moeder liet mij dat altijd doen als ze mijn haren waste!

Quote:
zou dat echt helemaal afsluiten dat het kindje geen water in zijn gezicht krijgt??

Hm, dat vraag ik me dus ook af al. Als je nu een bol kopje hebt of juist het tegenovergestelde??

Vroeger toen ik jong was (dus al 30 jaar geleden) hadden ze ook al van die randen die het water tegenhielden.



Mijn ouders hadden er ook zo een voor mij gekocht en ik voelde mij dan altijd een beetje het vrijheidsbeeld met die rand op. Dus ik wilde hem niet meer afdoen na het harenwassen.

@Lynda wrote:

Vroeger toen ik jong was (dus al 30 jaar geleden) hadden ze ook al van die randen die het water tegenhielden.



Mijn ouders hadden er ook zo een voor mij gekocht en ik voelde mij dan altijd een beetje het vrijheidsbeeld met die rand op. Dus ik wilde hem niet meer afdoen na het harenwassen.




Die witte dingen met die schulpen/ribbels van Mothercare bedoel je, die hadden wij ook :mrgreen:

@Mellie wrote:



Die witte dingen met die schulpen/ribbels van Mothercare bedoel je, die hadden wij ook :mrgreen:




Ja, precies die. :smiley:

Ik vind het onzin en daarnaast belachelijk prijzig :hand:

Harenwassen doet geen pijn, dan maar even brullen of eventueel een washandje, zo’n ding vind ik echt overbodig.

@Mama wrote:

Ik vind het onzin en daarnaast belachelijk prijzig :hand:

Harenwassen doet geen pijn, dan maar even brullen of eventueel een washandje, zo’n ding vind ik echt overbodig.






Nou, als je een dochter als mij had gehad, met dat haren wassen, had je wel anders gepiept, sorry… :mrgreen:

Wat betreft haren wassen is Laila erg makkelijk. Ze vindt het niet leuk, maar schreeuwen of huilen doet ze niet. Wel met het uitkammen na het wassen of slapen. Maar ze heeft ook van dat dikke klitterige haar… Dan schreeuwt ze wel de hele buurt bij elkaar.

@Shirenmir wrote:

Wat betreft haren wassen is Laila erg makkelijk. Ze vindt het niet leuk, maar schreeuwen of huilen doet ze niet. Wel met het uitkammen na het wassen of slapen. Maar ze heeft ook van dat dikke klitterige haar… Dan schreeuwt ze wel de hele buurt bij elkaar.




Je hebt hele fijne sprays van Guhl…

Om op het haar te sprayen als ze net uit de douche komt, en het is daarna zoooooo doorkambaar!

Die heb ik voor mn dochter ook nu, die heeft dus ook dik klittehaar altijd…



:thumbup: