Haren wassen niet fijn?

Ik denk dat ik het op ga proberen te lossen met een washandje of duikbril, voor ik iets duurders ga kopen , duurder dan nodig.

Vind het aan de prijzige kant namelijk…



Hier eentje die heel erg schrikt als ik water over ze bolletje gooi,…

hier ook herrie in de tent met haren wassen, maar idd een duikbril is goedkoper, die ga ik eerst maar eens proberen.



gr Louwina

@Rooike wrote:

@Shirenmir wrote:
Wat betreft haren wassen is Laila erg makkelijk. Ze vindt het niet leuk, maar schreeuwen of huilen doet ze niet. Wel met het uitkammen na het wassen of slapen. Maar ze heeft ook van dat dikke klitterige haar… Dan schreeuwt ze wel de hele buurt bij elkaar.




Je hebt hele fijne sprays van Guhl…

Om op het haar te sprayen als ze net uit de douche komt, en het is daarna zoooooo doorkambaar!

Die heb ik voor mn dochter ook nu, die heeft dus ook dik klittehaar altijd…



:thumbup:


Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken :slight_smile:

m’n zoon raakt helaas ook helemaal in paniek van haren wassen, alles al geprobeerd, stond uiteindelijk te plassen en spugen van angst. ook washandje e.d. hielp / helpt niet. (nou heeft onze zoon behoorlijke kno problemen wat het hele water in oor en oog verhaal verergerd)



Douche hem nu al enige jaren met een douche klep (soort zonneklep maar dan van schuimrubber) gekocht bij de babywalz. koste niet zo veel en is ideaal.