Kent iemand dit?
Heb sinds gister harde tepels als ik buiten ben en het koud heb. Heb hier ook echt last van: een soort prikkelend gevoel en ben me er ook heel erg bewust van.
Normaal heb ik hier helemaal geen last van als ze hard zijn, dan heb ik het gewoon koud, maar dan voel ik t niet zo.
Heeft iemand dit ook gehad als voorbode op n zwangerschap?
Jaaaaaa dat komt me wel bekend voor …
Wanneer kun je testen?
Hmm…
Euh, dinsdag op zn vroegst
Dat klinkt alsof je tepels wat gevoeliger zijn en dat is volgens mij een bekende zwangerschapskwaal. Succes met wachten
Ja maar, dus alleen bij kou
Moet het maar weer afwachten… (en daar ben ik al zo goed in)
Dat herken ik nou helemaal niet :liar: :liar:
Ga je morgen testen of wacht je daar nog even mee?
Hihi…
Durf niet zo goed morgen al en moet ook werken die dag, dus is niet zo handig.
Wellicht woensdag pas dan.
En jij dan? Vandaag is jouw NOD! Toch?
Vandaag is de 32e dag van mijn cyclus. Ik heb wel al een paar dagen wat kramp, alsof ik ongi ga worden.
Maar als het niet doorbreekt wilde ik morgen testen, al moet ik dan werken.
Ik duim voor jullie meiden
Ah, dus jij gaat wel testenmorgen, vandaar dat je t vroeg.
Nog niet overtijd dus?
Ik had ook altijd wel wat krampjes en steekjes als ik zwanger was, dus wie weet! Nu geen last van, dus geen idee.
Gezien het moment de krampjes begonnen had ik mijn ongi zaterdag of zondag al verwacht. Vandaar ook de zenuwen.
We zijn bezig voor een eerste kindje, dus ik heb geen ervaring met eerdere zwangerschappen.
Niet ongesteld en ook niet zwanger
Oh… ik ook niet :roll:
:hug:
Is je cyclus een beetje regelmatig?
Nee, niet echt. Maar we wachten het (rustig) af… :mrgreen:
En hoe is het dan bij jou??? :hug:
Ooooh wat spannend! Ik blijf hoor
Dank je José!! :-*
Ruth, hier nog steeds geen bloed, ook geen kramjes meer :?
Ik baal een beetje van de lange cyclus en de dan weer wel en dan weer niet aanwezige baarmoederkramp.
Afgelopen maand heb ik ook niet optimaal gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen (voor zover ik uberhaupt in kan schatten wanneer die dus geweest zijn). Eigenlijk wilde ik gewoon graag of toch zwanger zijn, of snel ongesteld worden en weer verder kunnen.
Jose, bedankt.
Tijger, dat snap ik. Heel vervelend idd. :hug: Gebruik jij ovulatietesten oid? Je kan op fertilityfriend.com mooi je cyclus bijhouden mbv temp en dat soort dingen. Kan je iig zien wanneer je ei geweest is.
Ik had vorige keer cyclus van 30 dagen met ei op dag 18 en nu een cyclus van ws 34 dagen met ei op dag 22 (maar dat laatste is een gokje).
Dus hoop ik dat we goed gemikt hebben
Bij de andere zwangerschappen had ik altijd gevoelige borsten, maar geen last van mijn tepels zoals nu. Ik heb afgelopen week ook erg last van droge ogen (onhandig als je lenzen draagt), dus weet het gewoon niet.
Afgelopen maand heb ik geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik van te voren wist dat ik waarschijnlijk niet echt van mijn vruchtbare dagen gebruik kon maken.