Jammer… hoe kwam dat dan? Was je man weg of jij?
Ik ging op wintersport en manlief wilde niet mee :roll:
Nou, helaas… hier zijn de :evil: gekomen
Deze maand maar weer proberen, hopelijk is het dan wel raak
Hoe is het met jou Tijger?
Nog geen druppel bloed, wel hele erge buikpijn gehad vannacht. Wederom een negatieve zw test. Verder moet ik de hele dag huilen, zonder dat ik weet waarom. Misschien heb ik wel hele erge PMS ofzo.
Even een dikke :hug: voor jouw. Ongi worden kan zo’n teleurstelling zijn. Veel succes volgende cyclus.
He jakkes Tijger… wat vervelend voor je :hug: Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Ja, was wel teleurstelling deze keer, voel me morgen vast iets beter (hoop ik).
Jij ook veel succes! :-*
Oh Ruth wat jammer zeg :hug:
Tijger vervelend dat je testen steeds negatief zijn, die onzekerheid is zo rot, ik duim nog even door hoor
Lief van je Jose, dat je nog even kwam kijken hier :-*
Fijne zwangerschap hoor, geniet er maar van. Mijn ‘baby’s’ liggen lekker boven in hun mandje te slapen :inlove:
Eindelijk ongesteld geworden. Ben blij dat ik duidelijkheid heb en al mijn klachten zijn duidelijk pms geweest. Voel me gelijk beter.
Nou, jij hebt ook duidelijkheid nu.
Jammer Tijger… maar je dacht het misschien al, he? :hug:
Gaan we allebei voor een nov-kindje??
Ja, daar gaan we ons best op doen. Ik zie dat we dan weer ongeveer gelijk NOD hebben, dus dat wordt spannend.
Ja, idd! Wij hebben allebei een late eisprong dus
Ja, ik heb nog geen korte cyclus gehad. Maar het is iig beter dan voor ik aan de pil ging, toen werd ik soms maanden niet ongesteld.
Is jouw cyclus ook altijd lang geweest? Ook voor je zwangerschappen? Hoeveel kindjes heb je trouwens al?
Ik heb altijd een lange cyclus gehad met op dag 18 t/m later mijn eisprong.
Heb nu 2 mannen van 5,5 en 2,5 jaar :inlove:
Ik zie nu pas at dat onder je banner staat, ik ben ook wel erg warrig.