Halverwege cyclus beetje bloedverlies.....(GOED NIEUWS 17/4)

Hoi meiden,



In november heb ik een miskraam gehad met 7,5 week. Het heeft even geduurd voordat het HCG uit uit lichaam was en mijn cyclus weer een beetje op gang was. De laatste 2 waren weer gewoon. 1x 27 dagen en vorige maand 28.



Op 21 maart maart heb ik mijn laatste ongi gehad. Ik dacht deze maand op dag 11 mijn eisprong te hebben gehad. Op dag 15 heb ik met 2 keer afvegen helderrood bloed op het wc papiertje gehad. Zou dit een innestelling geweest kunnen zijn of niet. Ik heb dat nog nooit eerder gehad vandaar dat ik het vraag.



Met beide zwangerschappen heb ik pas rond de 5 weken positief getest, dus we moeten nog ff geduld hebben :wink:



Ben benieuwd naar jullie reacties :mrgreen:



Gr. Claudia

het zou kunnen!

Jee Clau, ik herken het niet, ik hoop voor je dat het positief is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Sorry, ik heb geen idee :oops: maar ik hoop het wel :pray: :pray: :-*

Ik zou het niet weten,maar ik hoop het wel voor je :-*

Zou kunnen… of miss toch wat bloed van je eisprong?

Succes met wachten… :thumbup:

Bedankt voor jullie reacties :-*



Jet van een eisprong zou ook kunnen. Toch denk ik dat ik al 2 cyclussen achter elkaar al vroeg een eisprong heb. Vorige cyclus met 13 dagen en nu met 11 dagen. Heb dan erge kramp gepaard met veel slijm :sick: Sorry voor het vieze praatje…



Ik voel verder helemaal niets dus het zal wel weer van niet…



Gr. Claudia

Claudia,

Ik duim met je mee dat je snel zwanger mag zijn !!! (of het intussen bent).

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs

Gerda

ik herken het wel, ik had wel een bloeding en ik was dus zwanger

Oessie leuk om te horen :mrgreen:



Normaal heb ik zeker een paar dagen vantevoren al bruinverlies en nu dus helemaal niks. Door ziek zijn tijdens de vruchtbare periode verwacht ik er dus niet teveel van. Maar stiekum hoop ik van wel dus :wink:



Probeer pas zaterdag te gaan testen mits de duivels dan nog niet doorgebroken zijn.



Hou jullie op de hoogte :wink:



Gr. Claudia

Spannend Claudia, duimen draaien hier nog steeds vol op :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Thanks Bietje :-*



Gr. Claudia

Hoi meiden,



Kon me niet meer inhouden en heb vanmorgen getest.

Ik ben zwanger :mrgreen:

Ben super blij en hoop dat het dit keer wel goed blijft gaan.

Ga dadelijk eerst naar de gyn. bellen voor een echo :smiley:



Ben uitgerekend op 26 december, een kerstkindje dus :inlove:



Gr. Claudia

joehoe…toch wel. Gefeliciteerd meid! ik :thumbup: voor je dat het goed gaat!

Gefelicteerd!!

Gefeliciteerd. :dance:

Gefeliciteerd!!

:-* :-* :-*

gefeliciteerd

Meiden bedankt allemaal :-*



Gr. Claudia

Gefeliciteerd!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



nu heb ik ook weer hoop voor deze maand :lol: