Halverwege cyclus beetje bloedverlies.....(GOED NIEUWS 17/4)

gefeliciteerd!! :dance:

oh super zeg!! Ik had namelijk precies hetzelfde!! ! En ik was 27 dec uitegerekend, fenna is 19 dec geboren!!

Maris, heb je hetzelfde dan deze maand? Spannend hoor ik duim met je mee :-*



Oessie, wat grappig zeg!! Ben benieuwd ofdat de gyn. nu ook de echte uitgerekende datum uit kan rekenen aangezien ik nu achteraf weet wanneer de innestelling was :mrgreen:



Voor alle andere dames, ik hoop dat jullie ook gauw een positieve test in handen mogen houden 8)



Gr. Claudia

Minke01: ja precies het zelfde!

Heb het er al met Oessie over gehad in een ander forum hier, dus ik heb deze maand echt hoop!! :mrgreen:

Nou Maris dan wordt het spannend zeg!!

Die laatste dagen die duren lang hé :hug:



Duim met je mee hoor :-*



Gr. Claudia

ja kun je wel zeggen!

gister al getest omdat ik zo veel ‘kwaaltjes’ merkte. Maar hij was negatief (uiteraard… beetje te vroeg).

Nu pas over 6 dagen weer testen denk… tenzij er al duivels komen, maar ik hoop het niet!! :mrgreen:

hoeveel dagen na je ei had je bloedverlies?

Maris, ik heb ook op de niet ongi dag getest.



Karin1981, ik had 4 dagen na mijn eisprong een innestellingsbloeding.

In die week maandag en woensdag geknuffeld :mrgreen: . Op maandag helder rekbaar slijm en die dagen daarna niet. Dus ik ben uitgegaan van maandag en vrijdag kreeg ik een felle steek in mijn buik waarna dus op de wc 2x een heel klein beetje bloed op het wc papiertje had.



Succes meiden!



Gr. Claudia

Ik heb het deze maand ook…Een week na eisprong ineens roze verlies dat is nu over en zit een dag of 4 voor mijn NOD, dus ik moet nog even afwachten!