Die grote gele van mezelf zijn 6 bollen, denk ongeveer 2 uur per dag en dan een week of 2, dus 28 uur? Maar ik ben echt een beginner hoor, het kan vast veel sneller
Dat is best lang ja Ik ben zelf ook beginner, ik kan nog niet eens een lapje maken :lol: :lol: Wel gaaf dat je dit dan al kunt maken allemaal! Nu ik nog :mrgreen:
Die gele zijn alleen maar dubbele stokjes en gekruiste stokjes hoor, super simpel! 2 rijen dubbele stokjes en dan een rij gekruist. Als je even op youtube zoekt dan zie je zo hoe of wat. Het is gewoon een rechte lap en aan het eind zet je de korte kant vast aan de zijkant van het begin, aan de achterkant is hij dus recht.
Mijn hemel puk :shock:
Je was toch pas geleden maar begonnen met haken?!
Die ripple is moooi! Zoiets wil ik voor mijn oudste gaan maken, maar met iets meer groen erin. Eerst verder met die voor de andere zoon…
Woont er iemand in de omgeving van groningen die mij zou willen leren haken??? :-*
@#puk# wrote:
Die gele zijn alleen maar dubbele stokjes en gekruiste stokjes hoor, super simpel! 2 rijen dubbele stokjes en dan een rij gekruist. Als je even op youtube zoekt dan zie je zo hoe of wat. Het is gewoon een rechte lap en aan het eind zet je de korte kant vast aan de zijkant van het begin, aan de achterkant is hij dus recht.
Super simpel? Hihi, ik kan er nog helemaal niets van. Heb met een youtube filmpje zitten proberen, maar jeeeee, dat is echt lastig zeg! Dubbel en gekruist zegt me ook nog niks haha. Eerst mijn boeken maar eens bekijken. Heb een boek gekocht met alle soorten steken (of hoe het heet)