had je een voorgevoel? en zoja, kwam het uit?

Nu bij ons de einddatum in zicht komt word er druk gespeculeerd. Met name door manlief, moederlief en andere familie. Door mijzelf niet zo. Ik wacht wel af.



Maar nou is het zo dat ik bij Aniek vanaf dag 1 heb gezegd dat ze eerder zou komen omdat er iets aan de hand zou zijn. Dat gevoel had ik en dat kwam dus ook uit. Ik werd ingeleid wegens pre-enclampsie.



Bij Peter had ik ook het idee dat hij net voor de uitgerekende datum zou komen. Ik was ervan overtuigd dat ik de 17e zou bevallen, droomde ook steeds over het getal 17. Uiteindelijk is hij op de 18e geboren, maar de 17e begon de bevalling. Dus ik zat aardig goed.



Mijn schoonzus was op de 17e december uitgerekend maar zei steeds dat ze droomde over de 22e en dat ze dat gevoel ook had. Ze is ook op de 22e bevallen.



Nou vroeg ik me af, zijn er meer? Hadden jullie een gevoel, wist je vrij zeker dat je kleine voor de datum zou komen, of juist dat je over zou lopen…Vertel vertel…



Hier is het nu dat ik dus zeg ergens tussen 2 en 8 augustus te gaan bevallen (ben de 11e uitgerekend) maar iedereen hier om mij heen, man incluis heeft het gevoel dat pruts nog eerder komt, die zijn helemaal aan t panieken dat alles geregeld moet worden zodat we klaar zijn terwijl ik zoiets heb van… t duurt nog wel 2 weken of langer… :mrgreen:

Nee helemaal niet ik had echt verwacht dat ik tot 42 weken uit zou lopen…toch issie met 39 + 1 gekomen :mrgreen:

nee ik dacht dat hij zo rond de kerst zou komen…

nou hij kwam met 43 wk op 29 jan… ik zat er maar een maandje naast :mrgreen:



en nu geen idee misschien komt dat nog…

Bij Lotte hoopte ik op 20-07-2007, eigenlijk alleen omdat ik dat zo’n mooie datum vond :mrgreen: Maar niet echt een voorgevoel (is uiteindelijk de 25 geworden).



Nu heb ik vanaf dag 1 al 1 Oktober in mijn hoofd… heel apart…

We gaan het meemaken :mrgreen:

Bij Matthijs wist ik ZEKER dat ie op 26 -08 zou komen…NOT…hij kwam op 12-09!!! (ik was trouwens 04-09 uitgerekend)





Bij Thymen had ik geen voorgevoel. Ik hoopte weer op de 12e, gewoon omdat ik dat leuk vond…na 3 keer inleiden is hij dan toch nog op de 12e geboren hahahaha…





Voor jou zou het grappig zijn als hij op de 16e komt. Dan heb je 16-08 / 17-09 / 18-10 (loopt zo mooi op)

Maar dan moet je overtijd en dat is nu weer niet zo grappig 8)

Ik had een heel sterk voorgevoel !

Wist gewoon zeker dat ik eerder zou bevallen en had constant 30-06 in m’n hoofd, het is uiteindelijk 29-06-2006 geworden.

Ik heb steeds een voorgevoel dat ie eerder komt. Maar dat kan ook komen omdat sommige van ons forum al aan het BIBben zijn of omdat ik al 5 weken in de ziektewet ben. :think:

Hub en ik hebben beide vanaf het begin meteen een heel sterk voorgevoel gehad dat de beeb eerder dan de uitgerekende datum zou komen. We dachten twee weken eerder. Uiteindelijk is ze bijna 4 weken eerder gekomen, toen ik 36w2d was. Ik wist ook voor 90% zeker dat het een meid was en ook dat gevoel klopte!

Ja bij de oudste heb ik altijd gezegd hij komt later, maar nog wél in 1994…En ipv op eerste kerstdag kwam hij met 30 december piepen.

:smiley:



Bij de jongste heb ik vanaf dag 1 geroepen: deze zwangerschap ga ik neit voldragen…(vraag me niet waarom)

Ik doelde daarmee op een week of 37 ongeveer…Dat ze al op 15 maart kwam ipv op 4 juni had niemand kunnen vermoeden uiteindelijk! :shifty:



Bij beiden wist ik wel 100% zeker wat het zou worden, in tegenstelling tot mijn omgeving, bij de oudste wistiedereen zeker dat ik een dochter zou krijgen…op mijzelf na dus…en ik had gelijk.

Bij de jongstge was mijn man zó overtuigd van een dochter dat ik hem vaak plaagde met: t kan ook een knul zijn hoor…maar ik wist/voelde gewoon dat hij gelijk had! :smiley:

Qua tijd niet. Ik dacht dat hij later zou komen, maar hijkwam bijna 2 weken te vroeg. Ikhad wel t gevoel dat t een jongetje was. Meteen nadat ikwist dat ik zwanger was. En dat kwam dus wel uit.

Al vanaf dat ik zwanger was van Anique zei ik dat ze met 36/37 weken zou komen.

Was er zooo zeker van dat ik ook niets geregeld had mbt zh (wilde ik bevallen)

want ik moest toch wel daar bevallen omdat ze te vroeg zou komen.

En jawel hoor, met 36,1 begonnen de weeen en met 36,3 is ze geboren.



Hier klopte het echt helemaal!

Nu heb ik eigenlijk geen idee, maar ik “hoop” dat ik iets overtijd zal lopen.

Krijgen nl uiterlijk 31 januari de sleutel van ons nieuwe huis en 4 feb ben

ik uitgerekend :shifty:

Als Hieke er met 38 weken niet zou zijn, werd ik ingeleid. (Dat zou de 12e zijn) Ik had al wel een “deal” met de gyn dat ik hoe dan ook niet de 19e (met 39 weken) zou worden ingeleid, want dat is mijn eigen verjaardag. Ik riep al heel lang, het wordt de 7e (7-2-7) Uiteindelijk werd het de 3e. Mevrouw kwam spontaan met 36+5…

Ik had verwacht eerder dan de uitgerekende datum te bevallen, en uiteindelijk is onze dochter met 41+1 geboren :roll:



Eeen volgende keer stel ik me gewoon in op de volle 42 weken… kan het alleen maar meevallen :wink:

Ik heb altijd gezegd dat het een jongetje zou worden en dat klopt.

ook heb ik het gevoel dat hij eerder komt, maar ja Cell, we blijven augustusmama’s en we blijven afwachten :lol: we zullen zien!

Ik heb altijd gedacht dat Tygo een week later zou komen. Maar hij besloot zelf om een week eerder te komen.

Mijn gevoel zat er dus zeker twee weken naast :mrgreen:

Bij de eerste had ik echt het gevoel het komt eerder.



En dat klopte ook mijn zoon is geboren met 37 weken.





En nu heb ik het gevoel dat ik later ben of rond uitgerekende data zeker niet te vroeg. Dus ik ben benieuwd laat het tzt wel weten.

Wel een voorgevoel dat het een jongetje was (en dat klopte), maar over de BUB-tijd niet.

Ging er gewoon van uit dat ik de 42 weken zou halen: tenslotte ben ikzelf 3 weken te laat geboren en hubbie ook 2 weken, dus ik ging er van uit dat dit spruitje dat ook wel zou doen.

Niet dus, met 40 weken en 2 dagen kwam hij al te voorschijn :inlove: .



Bij deze zwangerschap heb ik nog geen voorgevoelens…

Ga maar weer gewoon van de 42 weken uit, kan het alleen maar meevallen :mrgreen: .

En het geslacht hopen we met de 20 weken echo weer te zien :angel: .

Ik dacht een meisje, dat was al fout :mrgreen: Toen dacht ik dat ik tot 42 weken zou lopen omdat ik me nog zo verdomde goed voelde, maar meneer kwam (heeeeeel snel!!) op de uitgerekende dag.



Leuk hoor, voorgevoel… maar dat van mij is stuk. :mrgreen:

Bij Lucas heb ik altijd gezegd dat het voor 9 september zou zijn. de gyn. zei 11 september.

Zoonlief heeft geluisterd naar zijn mama en is geborne op 9 september.



Nu blijf ik erbij dat beebje op 24 augustus geboren zal worden of misschien 21 augustus (spookt ook doo rmijn hoofd).

De gyn. zegt dat het 29 augustus word. Eens benieuwd naar wie die kleine meid zal luisteren. :mrgreen:

@D. wrote:

Ik dacht een meisje, dat was al fout :mrgreen: Toen dacht ik dat ik tot 42 weken zou lopen omdat ik me nog zo verdomde goed voelde, maar meneer kwam (heeeeeel snel!!) op de uitgerekende dag.



Leuk hoor, voorgevoel… maar dat van mij is stuk. :mrgreen:




Herkenbaar dat voorgevoel dat stuk is :mrgreen:



Ik dacht een meisje en dat ik overtijd zou lopen.

Het werd een meneertje die een weekje vroeger kwam :mrgreen: