Haaruitval

Nog nooit heb ik zoveel haar gehad als tijdens mijn zwangerschap, nixniet melkboerenhondenkapsel met wat pieken, maar gewoon echt haar!!! :inlove:



Tuurlijk had ik er niet op gerekend dat dat zou blijven ( had heus gemogen hoor! :wink: ) maar de bossen blijven uitvallen :frowning: Straks heeft Sam nog meer haar dan mama! :roll:

Hoe was dat bij jullie?

Mijn haar is ook dramatisch aan het uitvallen,

Overal waar ik kom laat ik sporen achter van lange donker bruine haren…

Gelukkig heb ik wel een bos lange dikke haren tot aan mn onderrug,

Maar het lijkt wel alsof het steeds dunner word…

En toen ik 2 maanden geleden naar de kapper ging vroeg de kapper al aan me of ik last had van haaruitval ofzo, en ik zei met een big smile Nee hoor helemaal niet! En nu is het zo erg aan het uitvallen :frowning:



Maar het kan ook de periode er voor zijn, Het kan ook zo zeker door je hormonen komen die verdwijnen maar ook omdat het weer zomer word,

ik heb altijd (netals honden :mrgreen: ) 2 keer in het jaar een periode dat mijn haar aan het uitvallen is,

Maar ja… zo heftig als nu heb ik het ook nooit gehad,
:wink:

heb ik bij beide kids gehad en het stopt echt wel hoor. Bij mij begon het telkens rond de 4 Ã 5 maanden na de bevalling en duurde een drietal maanden en dan beterde het terug.

OOOOOh gelukkig… ik ben blij dat ik niet de enige ben… ik dacht eerst dat het door mn head & shoulders shampoo kwam :oops: maar ook na daarmee gestopt te zijn blijft het… ws gewoon nog door de zwangerschap, hoop wel dat het op tijd stopt! :shifty:

hahhahahah ik dacht ook eerst dat het door de shampoo kwam!!! :mrgreen:

Hier ook hetzelfde verhaal :thumbdown: . Ik dacht dat ik er dit keer mooi onderuitkwam, maar helaas is het bij mij ook begonnen :frowning: .Hele bossen vooral met haren wassen :shock: .

En het klopt ook precies we zijn allemaal ongeveer dezelfde tijd bevallen, zou het te maken hebben dat het zwangerschapshormoon nu echt je lichaam uitgaat ofzo? :think:



:-*

Hier is het ook heel erg geweest enkele maanden na de bevalling van Ian :frowning: Daarbij had ik toen ook nog eens een medicijn dat als bijwerking haaruitval had :evil: Ik dacht dat ik niets overhield :o



Maar nu gaat het weer stukken beter! Het groeit weer (hard) en wordt ook weer wat steviger :thumbup: Ik laat er wel regelmatig een stuk afknippen en gebruik een cremeVOEDING die je dus niet uitspoelt.

Hier ook haaruitval, niet leuk!

Blij dat ik niet de enige ben…

Al hoop ik echt dat het snel ophoudt hoor, ik was zelfs verbrand op m’n hoofdhuid vorige week :shock: :?

@mamma van sharondenise wrote:



En het klopt ook precies we zijn allemaal ongeveer dezelfde tijd bevallen, zou het te maken hebben dat het zwangerschapshormoon nu echt je lichaam uitgaat ofzo? :think:



:-*




Ja das waar als je naar de leeftijd van onze kids kijkt! Wie weet heeft het inderdaad met de verandering vd hormoonhuishouding op dit punt te maken :think:

Het is 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren dus haaruitval kan zo lang duren…maar je moet niet denken dat je kaal wordt want je haren die je opgebouwd hebt in de tijd dat je zwanger was die verlies je nu dus.

Had een flinke bos haar voordat ik zwanger werd van Lotte. Tijdens de zwangerschap werd het alleen maar mpooier en mooier. OOwh wat was ik er blij mee! Na de geboorte duurde het best lang voordat het wat begon uit te vallen, maar nix dramatisch… en toen raakte ik zwanger van onze 2e spruit (NU dus) en valt het haar met bossen uit! Soms vraag ik me af of er nog wel wat over zal blijven :wink:



:frowning: :frowning: :frowning:

hoi,



ik had het juist tijdens de zwangerschap dat het zo uitviel, nu niet meer :dance: :dance: :dance: :dance:



geen danes die het in de zelfde volgorde hebben /hadden als mij?

Hier is er ook nog maar een miezerig staartje over van een eens zo volle haarbos… :cry:

Ik kom idd ook overal haren tegen… word er niet goed van!

Wel fijn dat we niet de enige zijn. :wink:

@melanie wrote:

hoi,



ik had het juist tijdens de zwangerschap dat het zo uitviel, nu niet meer :dance: :dance: :dance: :dance:



geen danes die het in de zelfde volgorde hebben /hadden als mij?




Jawel! Tijdens de zwangerschap van Nina viel het met bossen uit, zo erg dat ik het af heb laten knippen :?

Nu baal ik want ik mis mijn lange haar, stomme rothormonen ook :cry:

haaruitval na mijn eerste zwangerschap heeft geduurd tot aan mijn tweede zwangerschap(dus 5 jaar :shock: ) en nu begint het wel te minderen(zit net te denken heb ik er wel zo veel last van gehad als na lucas? :think: )

@mv2kids wrote:

haaruitval na mijn eerste zwangerschap heeft geduurd tot aan mijn tweede zwangerschap(dus 5 jaar :shock: ) en nu begint het wel te minderen(zit net te denken heb ik er wel zo veel last van gehad als na lucas? :think: )




:think: Das niet echt opbeurend nieuws…5 jaar! :roll:

Een half jaar na de bevalling begon ik heel veel haar te verliezen. Mijn kussen zag er niet uit 's morgens en overal lagen plukken haar in de badkamer. Na een maand werd het al een stuk minder en na totaal 3 maanden was de uitval weer normaal. Ik heb geen kale plekken gehad en eigenlijk was mijn haar naar die tijd weer normaal. Het was in mijn zwangerschap heel erg dicht geworden. Nu heb ik weer een hele bos haar op mijn hoofd, dus het zal wel weer hetzelfde gaan.

Hier ook 4 maanden na de bevalling een flinke bos haar al kwijt en ik verlies ze nog steeds.

Hoop maar dat het snel stopt want ook ik heb het idee kaal te zijn straks… :?

he mip je weet het mischien van mij nog wel he… ik hield ook geen haar meer over maar het is helemaal goed gekomen hoor al is het nu wel heel erg droog… :?