Haaruitval

@jacsansil wrote:

he mip je weet het mischien van mij nog wel he… ik hield ook geen haar meer over maar het is helemaal goed gekomen hoor al is het nu wel heel erg droog… :?




Weet idd nog dat je dat vertelde. Maar hoe lang heeft dat bij jou geduurd dan?

Het lijkt hier wel of er geen eind aan komt :eh:

ik was na Aniek rond de 4 maand alweer zwanger, dus kende het verschijnsel niet. Toen was ik bevallen van peter en toen hij een maand of 3 was begon het… nou het leek wel of het teveel van 2 zwangerschappen uitviel zo erg… heb het toen ook maar kort laten knippen, dan leek het nog wat.

Ik durfde mijn haar niet eens meer af te drogen, liep enkel met een handdoek erom en kamde het heel voorzichtig door.

Kale plekken heb ik niet gehad, maar mijn haar is echt niet meer zo dik geworden als dat het vroeger was. Het is echt veel droger en minder dicht bebost op mijn hoofd.



Maar goed. We zullen wel zien.

Bij deze zwangerschap valt mijn haar gewoon uit, dus wie weet verandert er niet zo veel. :pray:

melanie het zit hem vast in de naam :wink:

Mip hier ook last van gehad hoor echt heel erg duurde denk ik een maand of zo, ik heb gelukkig veel en dik haar maar anders had ik me ook zeker druk gemaakt zoveel.

Maar meid t houd echt weer op hoor :hug:

Ik ben nu 7 maanden zwanger en ik heb nu zoveel haar, dat het uitgedund moet worden eigenlijk. Ik laat alleen niet te veel uitdunnen, want ik weet niet wat er straks nog gebeurt, maar mijn haren staan nu recht overeind omdat ze geen kant meer op kunnen :mrgreen:. Verschil in droogte heb ik niet gemerkt.

Mippie…heb je al een Sam-coupe :mrgreen: ??



Hier is de uitval een maand of 3 na de bevalling begonnen, en gelukkig is het nu klaar.



ik heb van mezelf gigantisch veeeel haar (goh, van wie zou Isa het hebben :think: ), wat regelmatig uitgedund moet worden…dus ik vond het eigenlijk niet erg, scheelde weer een bezoekje aan de kapper 8)

@mayo28 wrote:

Mippie…heb je al een Sam-coupe :mrgreen: ??




Sam en ik doen een wedstrijd:
Wie heeft z'n 3 haren het leukste zitten??!!!! :mrgreen:

Ik up dit topic even, heb zoveel last van haaruitval sinds een week of 6, niet normaal, hele bossen tegelijk kam / trek ik uit, ik word er een beetje naar van.

:?



Is dit normaal, gaat het over?



Kortom…heeeeeeeeeeellllllllpppppppp…

Bij mij is het feest al voor de 2e keer begonnen… :roll:



Ik trek er nu weer hele bossen tegelijk uit, echt niet normaal meer.