Pfff ik vond het zo heftig. Als die emoties.
Moest gelijk weer terug denken aan het overlijden van mijn schoonzusje, pff das ook al bijna weer 2 jaar geleden.
Dus het gevoel kwam er hier heel hard in…
Zeker heftig! Ik zat ook met tranen in mn ogen, maar wilde me niet laten kennen door te huilen bij een soap… Pff! Huil nl altijd mee als er iemand uit de serie gaat, en ze draaien beautiful goodbye met al die hoogte en dieptepunten…
hier waren ook de traantjes aanwezig… flink slikken…
Ik kreeg mn traantjes echt niet weggeslikt
Vond het van vooral Sjoerd bijzonder overtuigend geacteerd.
Hopelijk werkt dat serum en is dat hele ‘gedoe’ rond het virus snel weg.
En wat vonden jullie van de nieuwe aanwinsten?
Wel even wennen, die ene lijkt me best een pittig karakter hebben die stage loopt bij Jack.
Leuk, ik moest bij die kapster aan mijn nwe jonge collega denken, een meid van 20 met een hoofddoekje en zo ontzettend leuk en lief
Wat grappig Natascha :mrgreen: , ja die kwam wel leuk en lief over :thumbup:
Die kist is veel te klein :doh:
Ze (familie enzo) hebben het nog niet gezien, hè… Maar Edwin is niet dood hoor, ik zag overduidelijk een hartslag in zijn hals! :dance:
:lol:
Is die kist de nieuwe mode?
:doh:
Uhhhhhhhhhhhhh, ik heb de hele tijd op zijn ademhaling zitten kijken hoe hij dat deed en zag nergens iets bewegen/kloppen.
Waarom zien we nu wel de nasleep bij Edwin en toen Ron doodging zagen we niets meer van Ron, geen familie geen begrafenis niets… en het was nog wel zijn vriend :think:
Ach ja, gelukkig is het maar een spel :mrgreen:
Petri
@Kim3e wrote:
Ze (familie enzo) hebben het nog niet gezien, hè… Maar Edwin is niet dood hoor, ik zag overduidelijk een hartslag in zijn hals! :dance:
Is die kist de nieuwe mode?
:doh:
Ja indd, zoom dan niet zo in als ie niet ff zijn adem in kan houden
Petri: Indd er had ook wel een afscheid van Ron mogen zijn.
maar Ron was alleen in de serie. Edwin hoorde bij een heel gezin. Dan snap ik wel dat ze niet een hele begravenis ofzo in scene zetten met dan vooral vreemde gezichten.
Ja die kist, vond het ook maar een aparte. Maar goed je zult maar in een echte moeten gaan liggen.
hub merkte gisteren op: ‘ze verdienen daar wel lekker denk ik, beetje stilliggen in een kist of ziekenhuis en je krijgt salaris’
Whaha ik zat ook te kijken, maar ikd acht goh die doet dat goed, ik zag niks :lol: :lol:
@petri wrote:
Uhhhhhhhhhhhhh, ik heb de hele tijd op zijn ademhaling zitten kijken hoe hij dat deed en zag nergens iets bewegen/kloppen.
moet je maar eens kijken bij 21:03 in zn hals
@klavertje4 wrote:
@petri wrote:Uhhhhhhhhhhhhh, ik heb de hele tijd op zijn ademhaling zitten kijken hoe hij dat deed en zag nergens iets bewegen/kloppen.
moet je maar eens kijken bij 21:03 in zn hals
Yup!! Ik zag het!! :thumbup:
En ook zijn borstkas gaat op en neer :mrgreen:
Joh die Noud hersteld snel zeg!
Vind het trouwens stom dat ze bij Edwin helemaal geen reanimatie geprobeerd hebben, Anton helemaal.
Je hebt toch een vaccin…breng dat hart dan aan de gang.
En gaan we nu met lucas de zoveelste alcolholverslaafde krijgen?
(saaaaaai)
@ollie wrote:
Vind het trouwens stom dat ze bij Edwin helemaal geen reanimatie geprobeerd hebben, Anton helemaal.
Je hebt toch een vaccin…breng dat hart dan aan de gang.
Dat dacht ik idd ook :?
@ollie wrote:
En gaan we nu met lucas de zoveelste alcolholverslaafde krijgen?
(saaaaaai)
Precies :? !!
Tranen rolde wel over mn wangen heen… Vooral door Lucas. Ach sneu zeg!