Als je echt niks wilt weten, moet je de spoilers hier niet lezen nee :lol:
Hehe maar de vrouw is zo vreselijke nieuwsgierig aangelegd he :inlove:
Inderdaad. Ik kan het ook nooit laten om die spoilers te lezen :oops: :lol:
:doh: :lol: :mrgreen:
snik, hier wel een traantje gelaten hoor
Dus toch
En hier ook, een mama zou geen afscheid van haar kind moeten nemen
Dat was ook het eerste wat ik gister dacht: Neeeeeee dus toch!
Jammer…
Maar het was eerder die avond bij Boulevard al gezegd.
Kon hij zn baard weer laten groeien schijnbaar want hij vond dat babyface-je maar niets 8)
Maar goed, ben benieuwd hoe het nu verder gaat, word de nieuweling straks wel Lucas zn vriend of niet…
heftig om te zien!
bianca doet wel luxe trouwens… ze heeft 2 telefoons :mrgreen: als ze sjoerd belt dan komt er een ander nummer op te staan dan bij anton :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
heftig om te zien!
bianca doet wel luxe trouwens… ze heeft 2 telefoons :mrgreen: als ze sjoerd belt dan komt er een ander nummer op te staan dan bij anton :mrgreen:
Dat is voor de opletters van ons :lol: Had ik niet gezien hihi…
Inderdaad heftig om te zien. Ik had totaal geen moeite met Ron, maar nu staat de hele familie om Edwin heen en je kent ze allemaal.
Ik moet er wel bij zeggen dat er ook echt goed geacteerd werd. Vooral door Sjoerd. Daar zag je echt het verdriet in zijn gezicht :shock:
Poe ben benieuwd of het serum werkt.
Tuurlijk werkt het en ach zo hebben ze gelijk een mooi verhaallijntje achter de hand.
Vast nog wel een bijwerkingetje die over een tijd naar boven komt.
Die anton :wall: Hoe kan iemand nou aan zijn werk denken als zijn eigen kind dood is.
Al snap ik wel dat je dan juist ook wel met dat serum aan de gang wil om andere slachtoffers te voorkomen, maar toch. :wall:
@Mutsie86 wrote:
Die anton :wall: Hoe kan iemand nou aan zijn werk denken als zijn eigen kind dood is.
Al snap ik wel dat je dan juist ook wel met dat serum aan de gang wil om andere slachtoffers te voorkomen, maar toch. :wall:
Ik vermoed dat hij dat doet om “even” niet aan edwin zijn dood te hoeven denken.
Al snap ik het ook niet !
Tis altijd al een rare vent geweest :silenced:
@klavertje4 wrote:
heftig om te zien!
Haha, wat knap dat je dat ziet!! :mrgreen: Goed opgelet :thumbup:
nu ik jullie spoilers lees, heb ik niet meer gekeken :oops:
maar ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren…
Ik vond het wel zielig hoor voor Sjoerd en Bianca… Vreemde manier om als Anton zijnde er mee om te gaan,mja das voor iedereen verschillend natuurlijk.