Geef mij ook maar zo’n snelle bevalling :lol:
Oh en het baby’tje :inlove: :inlove: Krijg al helemaal zin in februari :inlove:
Ik hoop ook dat ze het houden. Zo’n humpie kun je toch niet weggeven?
Ik zou er alles aan doen om hem te houden als ik 17 was. Maja niet iedereen heeft de mogelijkheden maar Rikke en Sjoerd in dit geval wel.
Ben benieuwd.
Sjoerd en Rikki hebben allebei hun ouders die hun kunnen helpen… Het lijkt mij zo moeilijk om niet om zo’n humpie te gaan geven, ook nog in de buik… Je voelt toch die schopjes en alles…
Maar ja, misschien kijk ik er anders tegen aan omdat mijn mannetjes natuurlijk enorm gewenst zijn.
Oja die Bing :sick: eerst vrouw in de steek laten met een pasgeboren baby (ook als dat, dan niet zijn kind) dan vrouwlief een MK bezorgen en nu nog net niet dat kind er zelf uitgetrokken :sick: :naughty: :silenced:
Hoop inderdaad ook dat ze het zelf gaan opvoeden.
Zou leuk zijn als nina en noud een beebje krijgen, een bekakte bouwvakker :mrgreen: .
Ach ja, gelukkig is het een soap
@SuusyQ wrote:
Oja die Bing :sick: eerst vrouw in de steek laten met een pasgeboren baby (ook als dat, dan niet zijn kind) dan vrouwlief een MK bezorgen en nu nog net niet dat kind er zelf uitgetrokken :sick: :naughty: :silenced:
Hoop inderdaad ook dat ze het zelf gaan opvoeden.
Zou leuk zijn als nina en noud een beebje krijgen, een bekakte bouwvakker :mrgreen: .
Ach ja, gelukkig is het een soap
Ik zie dat al helemaal voor me. Een lief verwend meisjesbaby met een geel Bob de Bouwer helmpje op :lol:
@Pattycoat wrote:
Ik zie dat al helemaal voor me. Een lief verwend meisjesbaby met een geel Bob de Bouwer helmpje op :lol:
:lol: :mrgreen: :dance:
@Pattycoat wrote:
Sjoerd en Rikki hebben allebei hun ouders die hun kunnen helpen… Het lijkt mij zo moeilijk om niet om zo’n humpie te gaan geven, ook nog in de buik… Je voelt toch die schopjes en alles…
Maar ja, misschien kijk ik er anders tegen aan omdat mijn mannetjes natuurlijk enorm gewenst zijn.
Dat is het hem ook denk ik. Als ik hier de kleine voel kan ik haast niet wachten om de baby eindelijk te ontmoeten. Kan me echt niet voorstellen dat iemand zijn/haar baby weg wil doen.
En ja een baby van nina en noud, geweldig, :lol: :inlove: Zie het idd zo voor me! 8)
@Mutsie86 wrote:
Geef mij ook maar zo’n snelle bevalling :lol:
De bevalling van Wessel heeft 30 minuten geduurd van de eerste wee tot geboorte :wink:
Ik denk en hoop ook dat ze hem gaan houden, dat ze op hun beslissing terug gaan komen, wil ik die kop van irri-Bing weleens zien :angel:
@Marieke_5000 wrote:
@Mutsie86 wrote:Geef mij ook maar zo’n snelle bevalling :lol:
De bevalling van Wessel heeft 30 minuten geduurd van de eerste wee tot geboorte :wink:
Ik denk en hoop ook dat ze hem gaan houden, dat ze op hun beslissing terug gaan komen, wil ik die kop van irri-Bing weleens zien :angel:
Marieke: wauw! Dus het kan wel :lol: Maar lijkt me aan de ene kant ook niet goed ivm naweeen? Of viel dat mee bij jou?
Voor mij nooit en nooit geen super snelle bevalling meer,
kleine draak kwam ook binnen 60 min…
Mutsie ik heb zo goed als geen naweeën gehad, alleen was de geboorte voor Wessel te snel waardoor hij opstartproblemen had
Oh ik erger me echt dood aan deze verhaallijn. Bing is inderdaad super irritant! Sowieso klopt het verhaal natuurlijk aan geen kanten. Ook als je pleegouders wil worden moet je een hele cursus volgen en moet je aan vanalles voldoen. Ik hoop ook heel erg dat Sjoerd (misschien met rikki) het kindje gaat houden. En dan mogen sjors en bing van mij meteen uit de serie geschreven worden.
Bing = Mega irritant. Heb de previeuw gezien en vind het daar nog erger.
Sjors daarentegen is wel heel emphatisch naar Sjoerd, maar ook naar rikki toe.
Hmm ben benieuwd, ook ik hoop dat Bing het kind niet krijgt :twisted: :twisted:
Ik kan niet wachten tot vanavond :lol:
Dat Bing maar heel snel uit de serie mag verdwijnen, ik ga het gelijk aan Sinterklaas vragen vanavond
Ik begin me met de dag meer aan hem te irriteren, hup in de zak mee naar Spanje met Bing :twisted:
Als we dat nou allemaal aan de lieve sint vragen :lol: :lol: :lol:
Sinterklaas Kapoentje
Ik stop Bing in mijn schoentje
Neem hem met het bootje mee
Dan ben ik weer heel tevree :twisted:
@Marieke_5000 wrote:
Sinterklaas Kapoentje
Hahaha :lol: het wordt hier bijna een anti-bing topic :mrgreen:
We zijn wel allemaal eensgezind erin! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat, maar van mij mag de verhaallijn hiervan wel weer wat meer op de achtergrond…
@Marieke_5000 wrote:
Sinterklaas Kapoentje
bing is in het echt een lieverd hoor,
hij speelt alleen maar slecht…
dus sint, laat hem maar lekker hier :mrgreen:
ik roep al een paar dagen,
sinterklaas kapoentje wil een leuke man in mijn schoentje, dus zullen we ruilen :inlove:
Bing heeft echt geen gevoel!!!
Puur egoistisch zoals hij met de situatie omging.
En ik heb met Sjoerd mee zitten huilen :oops: