Bing was gewoon enthousiast, hij ziet het kind ook echt als zijn zoon. Weet hij veel dat Sjoerd en Nikki het waarschijnlijk toch niet af zullen staan.
@EstHe wrote:
@SuusyQ wrote:@klavertje4 wrote:ik vind bing maar irritant :eh:
Ik ook!
- nog 1 :mrgreen:
Hoop ook dat Sjoerd (of wellicht Rikki zelf?) toch het kindje zelf willen houden. Het was trouwens wel een mooi baby’tje! :inlove:
+2 :lol:
+3 :lol:
Ik denk dat Bing heel boos gaat worden eerdaags. Dat Rikki toch omslaat en het plan terugdraait. Dan komt er natuurlijk een enorme ruzie tussen Bing en Rik.
@sopje wrote:
Bing was gewoon enthousiast, hij ziet het kind ook echt als zijn zoon. Weet hij veel dat Sjoerd en Nikki het waarschijnlijk toch niet af zullen staan.
Entousiast of niet, een beetje op zn woorden letten was in dit geval meer gepast.
Vooral omdat Sjoerd het kindje niet wil afstaan.
En waarom is het een flink kind voor 38 weken?
Die van mij was net zo groot met 38 weken hoor.
Zie de echtheid er een beetje van in.
Ik vind het kindje ook niet zo flink voor 38 weken. Mijn jongste is met 38 weken geboren en was ook al ruim 8 pond. :mrgreen:
Bing had inderdaad op zijn woorden kunnen letten, want het kindje is nog niet zijn kindje. Hij zou toch pleegvader worden. Dan blijven Sjoerd en Rikki de ouders, ook al zorgen ze niet voor het kindje. Adoptie duurt nog veel langer.
Het was wel een lief kindje :inlove: :inlove:
Weten we al een naam??
@Sennapen wrote:
Het was wel een lief kindje :inlove: :inlove:
Weten we al een naam??
Ik was even bij GTST gemist aan het kijken, maar nog niet bekend. Heb wel stiekem de shortie gekeken van maandag en daar wordt de naam wel genoemd.
Ik dacht Danny eigelijk de serie al uit was maar ik lees net dat hij tot maart 2012 te zien is in de serie.
Misschien noemen ze hem Joeri (Van Sjoerd & Rikki)
Maar ik las dat het waarschijnlijk Bram gaat worden.
Maandag 28 November
Rikki vindt het moeilijk om de baby te zien, maar haar moederinstinct speelt op. Charlie ontdekt dat Nick heeft gerommeld met de medicijnen van Janine. Edwin heeft een verrassing voor Lucas.
Dinsdag 29 November
Bing doet een schokkende ontdekking, zijn oplossing is het eisen van een straatverbod. Janine en Ludo worden het niet eens over de beste manier om Maxime te gronde te richten. Charlie pleegt digitaal diefstal.
Woensdag 30 November
Edwin raakt in de war van een bekentenis van Lucas en vindt steun bij Ron… Charlie ontdekt pikante details in Danny`s boek. Rik ontdekt dat Charlie iets voor hem verborgen houdt en gaat op onderzoek uit.
Donderdag 1 December
Janine intrueert een hacker om Maxime financieel aan te pakken. Bianca probeert Edwin te steunen, maar is geschokt als ze ziet wie er bij hem is blijven slapen. Ludo geniet van zijn conflict met Maxime.
Vrijdag 2 December
Charlie weet een oplossing voor de pijnlijke naweeèn van Rikki. Alles lijkt goed te gaan met Maxime: haar familie gelooft in haar onschuld (denkt ze) en haar financièle adviseur meldt een leuke investeringswinst.
Ben benieuwd dinsdag. Klinkt erg drastisch van Bing :think:
@Pattycoat wrote:
Ben benieuwd dinsdag. Klinkt erg drastisch van Bing :think:
Hoop niet dat dat voor Sjoerd en Rikki de bedoeling is idd…
:think:
@Rooike wrote:
@Pattycoat wrote:Ben benieuwd dinsdag. Klinkt erg drastisch van Bing :think:
Hoop niet dat dat voor Sjoerd en Rikki de bedoeling is idd…
:think:
Denk het wel. Sjoerd is natuurlijk al gaan snuffelen over zijn rechten ed. Bing is als de dood dat “zijn zoon” afgenomen wordt, terwijl ze eigenlijk voorlopig alleen pleegouders zijn.
Alleen daarom hoop ik dat Rikki heel snel haar keuze om het kindje af te staan omgooit en er toch voor kiest om het samen met Sjoerd en hun familie op te voeden… Weg met Bing :snooty:
Maar als sjoerd toch besluit opeens zelf de baby te willen opvoeden, kan dat toch alsnog? bedoel rikki wilt er niks mee te maken hebben, maar als sjoerd dat wel wilt, en hij alleen voor het kindje wilt zorgen kan dat toch?
Maar goed ik denk dat rikki en sjoerd wel samen voor de baby gaan zorgen…
En Bing :evil: ik word echt kriegel van hem!
*edit : gelukkig is het maar een soap
Gelukkig wel…
Vind het alleen al leuk om te keuvelen over wat er nog kan gebeuren en alles :lol:
Ik heb Bing altijd al superirritant gevonden, daar mogen ze een prijs voor uitreiken
“Mijn zoon” roept hij al glunderend. Als ik Sjoerd was had ik hem een flinke rechtse gegeven!!
Bij adoptie hadden Sjoerd en Rikkie nog 3 maanden bedenktijd zeg maar, is dat ook zo met dit pleegouderschap :think:
Mariek, zover ik het helemaal gevolgd heb, hebben ze ook bedenktijd…
ik las net op wikipedia dat het een jongen genaamt bram is en erstaat bij
hoewel ze hier allebei nog niet zeker van zijn
zouden ze het dan toch samen houden
Ja joh die gaan hem houden.
Ze heeft 3 maanden bedenktijd…
Ik kijk nu ook elke dag weer braaf…Tot ergenis van manlief. Maar ik denk ook dat zij ze hem zelf gaan houden…
@3de wonder wrote:
Ik kijk nu ook elke dag weer braaf…Tot ergenis van manlief. Maar ik denk ook dat zij ze hem zelf gaan houden…
Ook al zo’n manlief :lol: Hier eentje die niet begrijpt waarom ik het zo nodig wil zien .
@Pattycoat wrote:
@3de wonder wrote:Ik kijk nu ook elke dag weer braaf…Tot ergenis van manlief. Maar ik denk ook dat zij ze hem zelf gaan houden…
Ook al zo’n manlief :lol: Hier eentje die niet begrijpt waarom ik het zo nodig wil zien .
Hihi, hier een die gewoon kijkt iedere dag. Niet omdat ie moet, maar omdat ie eigenlijk ook gewoon graag wil weten hoe 't verder gaat :mrgreen: