GTST

lol… boulevard aan het kijken… humberto verpraatte zich even wie er terug komt in gtst… lol…wat een blunder

@Gab wrote:

leuk als nick weer terug komt… dat mooie lieve accentje… :inlove:




Nou niet alleen een mooi accentje… :shifty: :angel: :inlove:

@Pattycoat wrote:

@Gab wrote:
leuk als nick weer terug komt… dat mooie lieve accentje… :inlove:




idd. En niet alleen dat accentje :wink:




Oeps, had je bericht niet gelezen, dacht precies hetzelfde! Hihi :oops: :-*

@pearlie wrote:

lol… boulevard aan het kijken… humberto verpraatte zich even wie er terug komt in gtst… lol…wat een blunder




oei gemist zat aan mijn pizza…

kan je het even onder een spoiler zetten?

:wink: :wink: :wink:

@Sennapen wrote:

@Pattycoat wrote:
@Gab wrote:
leuk als nick weer terug komt… dat mooie lieve accentje… :inlove:




idd. En niet alleen dat accentje :wink:




Oeps, had je bericht niet gelezen, dacht precies hetzelfde! Hihi :oops: :-*


:drool: :drool:

Wel meer idd dan dat accentje :drool:

nick

Dat staat ook al op de site van GTST. En het is vanmiddag laat ook al onthuld bij 538. Mijn vriend kwam ermee.



Dus was RTL Boulevard veel te laat ermee :wink:

@pearlie wrote:

nick


:dance: :dance: :dance: :dance: werd tijd :dance: :dance: :dance: :dance:

@Gab wrote:

leuk als nick weer terug komt… dat mooie lieve accentje… :inlove:




:inlove: :inlove: :inlove:

Verdorie vandaag niet kunnen kijken. Zal vast niks gemist hebben :lol:.

Het belooft vanaf volgende week weer spannend te worden in Meerdijk. Zo wordt Noud gewaarschuwd voor gedonder met Nina, terwijl hij later met diezelfde naam voor het altaar staat. Ook maken Lorena en Maxime een wraakplan op Frederik, wil Bianca verhuizen en vindt Rik Sjoerd niet genoeg voor zijn dochter Rikki. Lees dus gauw verder…



Lorena, Maxime, Charlie, Frederik, Ludo

Lorena weet een vervelende situatie tussen Maxime en Frederik handig uit te buiten. En: Lorena kan het verleden niet loslaten en vraagt Charlie om hulp bij een inbraak. Ludo besluit de strijd om het veilinghuis aan te gaan. Lorena ontdekt iets over Frederik, maar Maxime ziet geen mogelijkheid om dit tegen hem te gebruiken. Maximes wraakplan komt op losse schroeven te staan door Ludo. Lorena wordt betrapt door Jack, kan zij zich eruit kletsen? Ludo doet een onaangename ontdekking.



Lucas, Edwin

Lucas krijgt verontrustend nieuws en probeert Edwin op te vrolijken.



Wiet, Noud, Nina, Sjors, Janine

Wiet liegt over wat ze voor Noud voelt. Sjors is bang dat Wiet doordraait als zij uitlegt wat haar bezighoudt. Janine wil alles doen om de ruzie met Nina bij te leggen. Nina en Noud vragen getuigen. Lucas ontdekt dat Nina het toch moeilijk vindt als Janine niet bij het huwelijk zou zijn. Janine haalt Noud over om haar te helpen met het probleem Nina. Nina krijgt een huwelijksdilemma op haar bord en betrekt Noud daar in. Maar: Noud maakt een fout…



Wiet wordt betrapt bij stiekeme activiteiten. Lucas en Danny waarschuwen Noud voor gedonder met Nina. Noud denkt dat het allemaal wel los zal lopen. Dus niet. Janine probeert zich met het huwelijk van Nina te bemoeien. Noud laat Wiet weten wat zijn gevoelens voor haar zijn. Janine is bang dat Maxime met het huwelijksfeest van Nina aan de haal gaat. Wiet laat Sjors geloven dat alles goed met haar gaat, maar intussen lijkt ze te ontsporen.



Rikki, Sjoerd, Anton, Rik, Charlie, Bianca

Rikki gelooft niet dat Charlie’s bedoelingen oprecht zijn. Sjoerd vindt het gênant om bij zijn vader om de pil te vragen, Rikki niet. Anton neemt het voor Sjoerd op als hij hoort dat Rik hem niet goed genoeg vindt voor Rikki. Rik vindt het onzin dat Rikki een dieet volgt. Charlie heeft een verrassing voor Rik, maar die valt in het water. Charlie maakt zich grote zorgen om Rikki’s dieet.



Rik laat zich niet weerhouden en maakt ruzie bij Anton thuis. Bianca wordt tot het uiterste gedreven door een actie van Anton. Ze weet op emotionele wijze Anton in te laten zien dat hij zijn plannen moet bijstellen. Verder: Anton krijgt antwoord op zijn sollicitatie. Bianca zoekt een nieuw huis. Verder: Bianca is het oneens met het typisch mannelijke gedrag van haar man en zoon.



En: Tineke vindt dat Laura overdreven bezorgd is om Jef en Sjors en Bing worstelen met hun verleden. Dit en meer, vanaf 6 juni in GTST.







Afgelopen donderdag heeft Marjolein Keuning op een begraafplaats (buiten)opnames voor GTST gedraaid. Dat liet de actrice weten op haar Twitter-pagina.



De betreffende opnames worden vlak na de hervatting van de zomerstop, dus in de eerste weken van seizoen 22, uitgezonden. Mogelijk is de climax van deze verhaallijn, de toedracht van diegene die naderhand wordt begraven, in de cliffhanger te zien.



Overigens is ook bekendgemaakt dat de oude bekende die in GTST terugkeert (wiens naam donderdag bekend wordt gemaakt) in de week van de cliffhanger (4 t/m 8 juli) zijn rentree zal maken. Eerder was al door de producent van GTST naar buiten gebracht dat de cliffhanger bestaat uit een niet voor iedereen aangename verrassing…





De zomercliffhanger van reeks 21 zal in het teken staan van de bruiloft van Nina en Noud. Dat blijkt uit de vrijgegeven persfoto van de cliffhanger.



Eindelijk is het zover: Noud en Nina gaan trouwen.

Terwijl Nina duidelijk last heeft van huwelijksstress en ze bang is dat details haar grote dag verpesten, heeft ze niet door dat Wiet het echte gevaar voor haar geluk vormt.

Wiet heeft haar zus Sjors laten geloven dat ze zich bij het huwelijk van haar grote liefde Noud heeft neergelegd, maar niets is minder waar.

In het geheim beraamt ze een plan om voorgoed van haar rivale Nina af te komen.

Zonder na te denken over de gevolgen zet Wiet haar plan in werking. Een actie die grote gevolgen heeft voor alle bewoners van Meerdijk.



Laura en Lorena maken zich steeds meer zorgen om Jef.

Sinds zijn vertrek naar het buitenland met Tanya hebben ze niets meer van hem vernomen.

Ze hebben de hulp van Jack ingeroepen bij het traceren van de mysterieuze vrouw.

Tanya, die inmiddels alleen is teruggekeerd naar Meerdijk en zich voordoet als Tineke, wordt er heel nerveus van dat ze haar steeds meer op het spoor zijn.

Wanneer Lorena uiteindelijk het dossier van Tanya in handen krijgt, blijkt zij nog veel meer op haar kerfstok te hebben.

Kan Tanya hen vertellen waar Jef is?



Maxime schikt als haar grote vijand Nick terug blijkt te zijn in Meerdijk. Hoewel Nick beweert dat hij is veranderd en geen wrokgevoelens meer koestert jegens haar, gelooft Maxime niet dat hij nu ineens wel te vertrouwen is.

Ook voor Charlie is de komst van de vader van haar kind verwarrend.

Net nu zij en Rik het vertrouwen tussen elkaar aan het herstellen zijn. Wat wil Nick van Maxime en Charlie? Is hij echt veranderd of is hij toch iets van plan?

de laatste uitzending van dit seizoen zal plaats vinden op vrijdag 8 juli tussen 20.00 uur en 20.30 uur bij RTL 4.





Zo snel alweer de laatste aflevering :cry: Zal vriendlief blij mee zijn, want die baalt er van als ik eens beneden wil kijken :silenced:

Ahhh wat jammer zeg, baal altijd van die zomerstop :wall:

@Pattycoat wrote:

Zo snel alweer de laatste aflevering :cry: Zal vriendlief blij mee zijn, want die baalt er van als ik eens beneden wil kijken :silenced:




Hier ook zo’n miepert, maar nu na 6 jaar samenwonen kijkt hij gewoon mee. Hij heeft het ‘opgegeven’ :lol:



En als hij nu iets niet kan zien is het van: Heb ik nog wat gemist haha.



Maar de zomerstop vind ik altijd vreselijk. Maar het programma Ik kom bij je eten ofzo vind ik ook wel leuk om te zien. Maar ben dan blij als het weer begint. Hoezo verslaafd :lol: :oops:

wanneer is de laatste aflevering voor de zomerstop eigenlijk?

@sopje wrote:

wanneer is de laatste aflevering voor de zomerstop eigenlijk?


8 juli

@Mutsie86 wrote:

@Pattycoat wrote:
Zo snel alweer de laatste aflevering :cry: Zal vriendlief blij mee zijn, want die baalt er van als ik eens beneden wil kijken :silenced:




Hier ook zo’n miepert, maar nu na 6 jaar samenwonen kijkt hij gewoon mee. Hij heeft het ‘opgegeven’ :lol:



En als hij nu iets niet kan zien is het van: Heb ik nog wat gemist haha.



Maar de zomerstop vind ik altijd vreselijk. Maar het programma Ik kom bij je eten ofzo vind ik ook wel leuk om te zien. Maar ben dan blij als het weer begint. Hoezo verslaafd :lol: :oops:
:lol:



Als ik toevallig beneden kijk, hoor ik vriendlief regelmatig zuchten… “Dat kan helemaal niet” “Dat kan je toch verwachten?” “Wat cliché” :lol:

Lieverd het is maar een soap. Ze moeten toch iets verzinnen is dan meestal mijn reactie.

Wat moet ik straks nou weer kijken als de zomerstop er is? Kijk ik gewoon seizoen 3 af :wink: :mrgreen: (Ben ook niet verslaafd hoor, seizoen 4 komt in oktober juit ofzo)

Hier ook een mee kijker of hij komt om half 9 beneden zodat we dannog wat anders kunnen kijken :mrgreen:

Manlief kijkt hier ook wel eens mee maar dan hoor ik de hele tijd.

Wie is dat nou weer? Zijn die ook weer bij elkaar? Hebben die soms ruzie? Wat doet die nou weer? :roll:



Nou hou je klep en kijk!! :lol: